Kurs coachingu Advanced Coaching Skills ICI
Kurs coachingu Advanced Coaching Skills ICI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zajęcia skierowane są do właścicieli firm, menedżerów, specjalistów i osób kluczowych małych i dużych przedsiębiorstw, mikroprzedsiębiorstw, instytucji publicznych oraz niepublicznych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji30-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi90
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
1. Przygotowanie teoretyczne, oraz praktyczne do wykonywania zawodu coacha i świadczenia usług coachingowych.2. Wdrażanie kultury coachingowej w firmach.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się KOMPETENCJEWiedza Wiedza na temat coachingu, wiedza na temat zasad pracy coachingowej, 8 kompetencji coachingowych narzędzia i techniki coachingowe, modele rozmów coachingowych, GROW, DILTS, EI COACH.. Umiejętności: wspieranie planowanie i osiąganie celów, umiejętności posługiwania się narzędziami coachingowymi w życiu osobistym i zawodowym, umiejętność posługiwania się modelami rozmów coachingowych, praktyczne wykorzystanie umiejętności do prowadzenia sesji coachingowych z klientami. Postawa: Wspierającą postawę w procesie rozwijania innych ludzi. | Kryteria weryfikacji 1. Wiedza na temat coachingu, w tym modelu coachingu wielopoziomowego Diltsa: Dokument zawiera opis, jak uczestnicy zdobyli wiedzę na temat różnych modeli coachingu, zwłaszcza modelu Diltsa, i jak ta wiedza została zweryfikowana, np. przez testy pisemne lub analizy przypadków.2. Znajomość narzędzi i technik coachingowych: uczestnicy nauczyli się, jak stosować narzędzia i techniki coachingowe w praktyce, co jest weryfikowane za pomocą symulacji sesji coachingowych lub prezentacji technik. 3. Umiejętności związane z budowaniem relacji w procesie coachingowym: Dokumentacja opisuje, w jaki sposób uczestnicy rozwijają umiejętności interpersonalne, np. przez ćwiczenia grupowe, feedback od trenerów, czy praktyczne sesje coachingowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Stosowanie modeli rozmów coachingowych: uczestnicy zrozumieją i potrafią zastosować różne modele coachingowe (jak DILTS, GROW, EI COACH, OSKAR) w praktycznych sesjach coachingowych, co można zweryfikować za pomocą obserwacji, zapisów sesji czy analizy przypadków 5. Kompetencje społeczne, w tym kompetencje coachingowe wg ICF oraz inteligencji emocjonalnej wg Golema: Walidacja tych kompetencji jest przeprowadzona poprzez ocenę zachowania uczestników, ich zdolności do empatii, budowania zaufania, a także przez samoocenę z udziałem kolegów i trenerów. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
- Tytuł kursu i informacje organizacyjne: Zawarte są nazwa kursu, instytucja prowadząca, daty realizacji kursu, nazwa certyfikacji oraz dane trenera.
- Opis efektów uczenia się został opisany na poziomie wiedzy, umiejętności i postaw.
Program
Program
Moduł I – Integracja grupy, trening interpersonalny
Organizacja przestrzeni coachingowej, budowanie relacji, wyznaczanie celów w coachingu. Budowanie relacji coachingowej z pracownikiem, partnerem, a więc zdolność do tworzenia bezpiecznego, wspomagającego środowiska, które przyczynia się do obustronnego szacunku, zaufania i otwartości. Obecność coachingowa – zdolność do bycia w pełni świadomym, zdolność do całkowitego skupienia się na tym co mówi a czego nie mówi druga strona. Praca z metaforą na różnych poziomach.
Moduł II – Komunikacja w coachingu
Bezpośrednia komunikacja interpersonalna – zdolność do efektywnej komunikacji podczas sesji coachingowej oraz do używania języka, który ma największy wpływ i trafia do pracownika, partnera. Asertywny komunikat JA, a pętla agresji i uległości. Model rozmowy coachingowej GROW.
Moduł III – Kompetencja zadawania pytań i technika podążania za klientem
Zadawanie wpływowych pytań – zdolność do zadawania pytań, które odkrywają informacje niezbędne do uzyskania maksymalnego efektu dla pracownika, partnera i relacji coachingowej. Mocne, wpływowe, badające pytania. Rozwój 11 kompetencji coachingowych. Zadawanie zadań domowych a wyzwania dla klienta.
Moduł IV – Model rozmowy coachingowej
Zarządzanie emocjami swoimi i klienta, model 5 kompetencji inteligencji emocjonalnej wg Daniela Golemana. Narzędzia do pracy z emocjami: proste sesje coachingowe na temat przeżywanych emocji, pozytywne intencje emocji, wykorzystanie submodalności w pracy z emocjami, myśli automatyczne, centra emocjonalne w ciele. Technika pozycji percepcyjnych, wykorzystanie jej w różnych narzędziach.Motywacyjne DNA, test, typy motywacji (wg Tamary Lowe).
Moduł V – Narzędzia do pracy z wartościami klienta.
Wartości w coachingu, motywatory wspierające osiąganie celów, budowania relacji, komunikacji, zarządzania sobą i własną pracą. Konflikt wartości i potrzeb. Konflikty i zarządzanie konfliktami. Narzędzia do pracy z wartościami: zbuduj własną hierarchię wartości, wdrażaj wartości w życie, buduj pomost pomiędzy różnymi wartościami – rozwiązuj w ten sposób konflikty wartości. Mentor wartości. Model rozmowy coachingowej EI COACH.
Moduł VI – Praca z przekonaniami.
Co to są przekonania, jak powstają, jaki wpływ mają przekonania wyuczone w dzieciństwie – na życie dorosłego człowieka. Narzędzia do pracy z przekonaniami. W co wierzysz? – zestaw przekonań, do których masz świadomy dostęp, arkusz odkrywania najgłębszych przekonań, arkusz do zmiany przekonań, pomostowanie przekonań, metoda jak gdyby, gremliny – wewnętrzny lękliwy głos – odkrywanie i neutralizowanie gremlinów. Przekonania na temat własnego JA.
Moduł VII – Praca z tożsamością klienta
Praca z tożsamością klienta – budowanie wewnętrznej siły i decyzyjności w osiąganiu celów zawodowych i osobistych. Sponsorowanie ludzkiego potencjału. Sponsoring negatywny, pozytywny, brak sponsoringu. Narzędzia do pracy z potencjałem klienta: podróż bohatera, grupowy sponsoring, odkrywanie swoich sponsorów. Umiejętności Coacha Sponsora.
Moduł VIII – proces certyfikacja
Trzy etapowy proces akredytacji. Omówienie wymogów do procesu akredytacji. Proces mentoringu dla przyszłych coachów. Przeprowadzenie sesji coachingowej oraz udzielenie informacji zwrotnej. Egzamin pisemny dotyczący uzyskanej wiedzy i umiejętności coachingowych. Superwizja coachingowa wg Modelu 7 perspektyw – 30 minutowe prezentacje w pracy z klientem na żywo. Mentorcoaching – udzielanie informacji zwrotnej uczestnikom kursu na temat przeprowadzania sesji coachingowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Moduł I – Integracja grupy, trening interpersonalny | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Moduł II – Komunikacja w coachingu | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Moduł III – Kompetencja zadawania pytań i technika podążania za klientem | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Moduł IV – Model rozmowy coachingowej | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Moduł V – Narzędzia do pracy z wartościami klienta. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Moduł VI – Praca z przekonaniami. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Moduł VII – Praca z tożsamością klienta | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Moduł VIII – proces certyfikacja | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 13-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Superwizja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 10:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto60,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto60,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Lilianna Kupaj
Trener Transforming Communication
Coach Superwizor Izby Coachingu
Praktyk Integrującej Obecności
Konsultant Zarządzania
Autorka i trener programu Szkoły Coachingu akredytowanego w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Coachów ICI. Specjalizuje się w coachingu: life, biznes i edu. Posiada najwyższą akredytację Coach Master Trainer International Association of Coaching Institutes. Jest, także akredytowanym coachem superwizorem Izby Coachingu. Pracuje jako mentor, superwizor i wykładowca akademicki. Posiada uprawnienia trenerskie do uczenia metody Transforming Communications™. Jest to komunikacja skierowana do ludzi na wymagających stanowiskach (zarządy firm, menadżerowie oświaty,terapeuci, trenerzy, coachowie).
2002- 2006 Menedżerskie w branży medycznej i farmaceutycznej,
2004 -dzisiaj Trener, konsultant zarządzania,
2006 -dzisiaj Coach,
2006 – dzisiaj Właściciel, dyrektor zarządzający, firma szkoleniowa,
2016 Prezeska Fundacji Świadomego Rozwoju Edukacji.
2015 Uzyskanie międzynarodowej akredytacji w stopniu Coach Master Trainer ICI
2015 Uprawnienia do międzynarodowej akredytacji coachów w Polsce
2011 Międzynarodowa akredytacja programu coachingowego Szkoły Coachingu Lilianna
Kupaj
2011 Uzyskanie międzynarodowej akredytacji w stopniu Master Coach ICI
2007-2008 StowarzyszenieTrenerów i Konsultantów ZarządzaniaMatrik, roczne studium
rozwijające warsztat trene
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Obszerne materiały w formie drukowanej, elektronicznej oraz narzędzia rozwojowe w wersji papierowej. Podręcznik papierowy raz papierowy narzędziownik.
Adres
Adres
Budynek posiada następujące pomieszczenia dydaktyczne: pierwsze piętro - sala wykładowa, gabinet coachingowy; parter - biuro, pomieszczenie sanitarne, zaplecze socjalne. Pomieszczenia są estetyczne, funkcjonalne i utrzymane w czystości.
Wyposażenie dydaktyczne:
- plansze edukacyjne,
- filmy edukacyjne,
- prezentacje multimedialne,
- materiały dydaktyczne,
- książki,
- gry szkoleniowe,
- flipchart.
Szkoła zapewnia uczestnikom możliwość dostępu do niezbędnych urządzeń biurowych oraz internetu (sieć WIFI). Baza dydaktyczna jest unowocześniana i poszerzana zgodnie z potrzebami klientów i możliwościami Szkoły.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi