Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową.
Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, kierownicy zasobów ludzkich (HR Managers), specjaliści ds. HR, liderzy zespołów.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji23-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy będą samodzielnie efektywnie zarządzać różnorodnością wiekową w miejscu pracy oraz do budować pozytywnej współpracy między różnymi pokoleniami, co przyczyni się do poprawy klimatu organizacyjnego, wzrostu wydajności pracy oraz lepszych relacji międzyludzkich.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Projektuje rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Kryteria weryfikacji Omówienie rozwiązań, które uwzględniają rzeczywiste potrzeby pracowników zbliżających się do wieku emerytalnego, wynikające zarówno z ich indywidualnych preferencji, jak i oczekiwań organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Kryteria weryfikacji Tworzenie zespołów pracowniczych, w których uwzględnia się różnorodność wiekową i pokoleniową, zapewniając równowagę między doświadczeniem a świeżym spojrzeniem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zapobiega wypaleniu zawodowemu – szczególnie „starszych” pracowników. | Kryteria weryfikacji Stosuje metody przeciwdziałające wypaleniu zawodowemu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje zróżnicowane wiekowo / pokoleniowo zespoły pracownicze w firmie. | Kryteria weryfikacji Tworzenie zespołów pracowniczych, które uwzględniają różne perspektywy, umiejętności i doświadczenia różnych pokoleń, zapewniając zrównoważony rozwój i skuteczność działania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje kulturę pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Omówienie zasad organizacji środowiska pracy sprzyjające otwartej komunikacji i dialogowi między pracownikami różnych pokoleń, gdzie każdy ma możliwość wyrażenia swoich opinii i przekazania swoich doświadczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pracownikom z różnych pokoleń, na bieżąco wyjaśnia wszelkie konflikty i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Prezentuje zasady rozwiązywania konfliktów między pracownikami różnych pokoleń, udzielając wsparcia i dostarczając niezbędnych informacji w celu znalezienia satysfakcjonującego rozwiązania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje atmosferę sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowania w pracę. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnienie sposobów do analizy atmosfery w miejscu pracy jest otwarta, przyjazna i wspierająca dla wszystkich pracowników, niezależnie od pokolenia czy poziomu doświadczenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 16 godzin zegarowych, wymagana obecność to 80 % frekwencji.
Program szkolenia obejmuje następującą tematykę:
Dzień 1
Blok I
Strategie przechowywania wiedzy i doświadczenia.
Transfer wiedzy międzypokoleniowej.
Blok II
Tworzenie planów sukcesji.
Różnice pokoleniowe w stylach pracy i oczekiwaniach.
Blok III
Budowanie zaufania i współpracy między pokoleniami.
Integracja nowych pracowników z różnych grup wiekowych.
Blok IV
Rozpoznawanie symptomów wypalenia zawodowego.
Strategie radzenia sobie ze stresem i przeciążeniem obowiązkami.
Blok V
Zachęcanie do rozwoju osobistego i zawodowego.
Rekrutacja i selekcja zespołów uwzględniających różnorodność wiekową.
Dzień 2
Blok I
Budowanie równowagi między doświadczeniem a świeżym spojrzeniem.
Promowanie otwartej i szacunkowej komunikacji.
Blok II
Rozumienie i akceptacja różnic pokoleniowych.
Kreowanie atmosfery współpracy i wsparcia.
Blok III
Techniki skutecznej komunikacji z pracownikami z różnych pokoleń.
Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje w zespole.
Blok IV
Budowanie empatii i zrozumienia dla różnych perspektyw.
Tworzenie pozytywnego środowiska pracy.
Blok V
Zachęcanie do aktywnego udziału i zaangażowania.
Budowanie wspólnych celów i wartości organizacyjnych.
Test końćowy (walidacja)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 27 Strategie przechowywania wiedzy i doświadczenia. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 27 Transfer wiedzy międzypokoleniowej. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 27 przerwa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 27 Tworzenie planów sukcesji. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 27 Różnice pokoleniowe w stylach pracy i oczekiwaniach. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 27 przerwa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 27 Budowanie zaufania i współpracy między pokoleniami. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:55 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 27 Integracja nowych pracowników z różnych grup wiekowych. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:55 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 27 przerwa obiadowa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 27 Rozpoznawanie symptomów wypalenia zawodowego. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 27 Strategie radzenia sobie ze stresem i przeciążeniem obowiązkami. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 27 Zachęcanie do rozwoju osobistego i zawodowego. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 27 Rekrutacja i selekcja zespołów uwzględniających różnorodność wiekową. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 27 Budowanie równowagi między doświadczeniem a świeżym spojrzeniem. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 27 Promowanie otwartej i szacunkowej komunikacji. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 27 przerwa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 27 Rozumienie i akceptacja różnic pokoleniowych. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 27 Kreowanie atmosfery współpracy i wsparcia. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 27 przerwa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 27 Techniki skutecznej komunikacji z pracownikami z różnych pokoleń. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:55 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 27 Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje w zespole. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:55 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 27 przerwa obiadowa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 27 Budowanie empatii i zrozumienia dla różnych perspektyw. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 27 Tworzenie pozytywnego środowiska pracy. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 27 Zachęcanie do aktywnego udziału i zaangażowania. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 27 Budowanie wspólnych celów i wartości organizacyjnych. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 27 test końcowy (walidacja) | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 625,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 625,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paulina Mos
Od 2019r. przeprowadziła około 500h cieszących się zainteresowaniem szkoleń biznesowych, związanych z tematyką skutecznej obsługi klienta, umiejętnej komunikacji interpersonalnej, zarządzania zespołem, motywacji, radzenia sobie ze stresem oraz prowadzenia negocjacji i procesu sprzedaży. W swojej pracy opiera się przede wszystkim na praktyce, łączącej w sobie elementy coachingu oraz metody Design Thinking.
Przeprowadziła około 5000 h zajęć indywidualnych w formie wsparcia psychologiczno-motywacyjnego, a także ponad 2000h treningów grupowych w zakresie kompetencji miękkich.
Jako doradca zawodowy kompleksowo wspiera klienta w doborze przyszłego zatrudnienia, dzięki skutecznej diagnozie indywidualnych potrzeb rozwojowych oraz edukacyjnych.
W ramach swojej pracy wdraża kreatywne ćwiczenia i innowacyjne pomysły, bazując na doświadczaniu i emocjach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 16 godzin zegarowych , wymagana jest frekwencja na poziomie 80 %.
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie realizowane wyłącznie w formie stacjonarnej.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi