AUTORSKI PROGRAM NAVI. WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I PRACA Z KAMERĄ - warsztat
AUTORSKI PROGRAM NAVI. WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I PRACA Z KAMERĄ - warsztat
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztat jest przeznaczony dla osób, które chcą:
- autentycznie, swobodnie i naturalnie wypadać na scenie, przed grupą lub przed kamerą
- zwiększyć skuteczność rozmów, prezentacji, prelekcji i wystąpień
- zmniejszyć napięcie i stres związane z wystąpieniami publicznymi
- zidentyfikować i transformować wewnętrzne ograniczające przekonania
- podnieść poziom i jakość reprezentowania firmy przed szeroką publicznością
- poznać i nauczyć się implementować schemat skutecznego wystąpienia
- poznać kluczowe techniki budujące sprawność mówcy: postawa, kontakt, relacja, kontakt wzrokowy, miejsce na scenie i przed kamerą
- nauczyć się dobrze wykorzystywać głos, dykcję, archetyp osobowości
- odkryć to, jak konkretne zachowania i sposób komunikacji mogą być postrzegane przez innych
- wzmocnić zasoby, które wspierają swobodne wyrażanie myśli i poglądów
- zwiększyć samoświadomość swoich atutów i lepiej je wykorzystywać - Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników13
- Data zakończenia rekrutacji09-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest implementacja technik i nauka wykorzystania swojej osobowości mówcy oraz naturalnych talentów do wartościowych, wiarygodnych i angażujących przekazów w relacji ze sceny, przed grupą, na platformach on line i przed kamerą.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje swoje ograniczenia mentalne i potrafi z nimi pracować w krótko- i długofalowym procesie. | Kryteria weryfikacji Praca z identyfikacją ograniczeń, które wpływają na poziom odczuwanego stresu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Świadomość sposobu koncentracji i jakości własnej wypowiedzi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Wzmacnianie zasobów, które wspierają swobodne wyrażanie myśli i poglądów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Eliminowanie ograniczeń, stereotypowych przekonań i zastępowanie ich korzystną narracją | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Zna i implementuje kluczowe techniki efektywnych wystąpień oraz wie, jak korzystać ze schematów budowania wystąpień i wypowiedzi publicznych. | Kryteria weryfikacji Umiejętność tworzenia modelu dla wystąpień publicznych, prezentacji, exposé zarządu i managementu, spotkań sprzedażowych, spotkań studyjnych i rozmów z dziennikarzami, etc. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Świadomość utrzymania relacji z publicznością | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Umiejętność wykorzystywania głosu i prawidłowej dykcji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Świadomość siebie i swojego ciała w sytuacjach publicznych przed grupą i przed kamerą | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Umiejętność utrzymania kontaktu wzrokowego z rozmówcą i publicznością | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Świadomość kamery i odbiorcy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje własne naturalne atuty i wie, jak korzystać i czerpać ze swojego archetypowego wzorca osobowości, by być wiarygodnym. | Kryteria weryfikacji Świadomość i diagnoza typologii archetypowej w komunikacji i wystąpieniach publicznych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Odkrywanie własnego archetypu i atutów z nim związanych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystywanie swoich mocnych stron, naturalności i autentyczności w komunikowaniu się | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Jest świadom siły płynącej z intencji i wartości wystąpienia i potrafi z niej korzystać. | Kryteria weryfikacji Praca z przekonaniami dotyczącymi intencji realizowanego wystąpienia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Świadomość roli i potrzeb publiczności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Świadomość roli i potrzeb mówcy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Umiejętność identyfikowania i formułowania intencji zgodnej z własnymi przekonaniami i celami wystąpienia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I.
Moduł I. WPROWADZENIE Otwarcie.
Test kompetencyjny.
Zapoznanie z przebiegiem.
Zbudowanie atmosfery i ustalenie intencji.
Wybór tematu do pracy praktycznej.
Analiza Twoich przekonań na temat wystąpień publicznych, siebie i poczucia własnej wartości.
Moduł II.
NUTRITION Jak opanować stres?
prowadzenie do zagadnienia stresu i silnych oraz słabych stron osobowości w obszarze wystąpień publicznych. Jak działają nasze emocje?
Schemat kształtowania się osobowości mówcy oparty na emocjach wg dr J. Dispenzy.
Omówienie.
Jak iść z dobrym nastawieniem?
Praca praktyczna z przekonaniami.
Zmiana przekonań blokujących na wspierające.
Mechanizmy zrządzające stresem i odwagą.
Omówienie.
Praktyczne zastosowanie aktualnych zasobów.
Praca własna i w parach.
Podsumowanie modułu przez prowadzącą i grupę.
Moduł III. ATTENTION Jak nie odgrywać cudzej roli, a inspirować?
7 aspektów public speaking.
Omówienie i doświadczenie narzędzi i technik wspierających koncentrację, precyzyjne dotarcie, umiejętność budowania struktury rozmowy i utrzymanie zaangażowania słuchaczy.
Jak nie zapomnieć w trakcie?
Schemat budowania wystąpienia dla krótkich i długich wypowiedzi.
Przedstawienie i rozpoczęcie procesu wdrażania.
Skąd bierze się autentyczność i swoboda sceniczna:
Praktyka pracy z głosem i elementy z obszaru dykcji.
Omówienie i praktyka.
Postawa na scenie, praca ciała, miejsce na scenie i przed kamerą.
Omówienie i zastosowanie.
Budowanie wspólnej przestrzeni mentalnej i emocjonalnej mówcy i audytorium.
Omówienie i praktyka.
Podsumowanie modułu przez prowadzącą i grupę.
Dzień II
Moduł III. VALUE Jak być sobą?
Identyfikacja osobowości i jej atutów poprzez test archetypowy oparty na matrycy G. Junga.
Powtórzenie – szybka powtórka i przypomnienie zagadnień z modułu I i II.
Omówienie i prezentacja typów osobowości.
Rozpoznanie i implementacja.
Jak bawić się wystąpieniem?
Wykorzystanie osobowości mówcy i jego naturalnych talentów do wartościowych i angażujących wystąpień w relacji ze sceny, przed grupą, na konferencji, w rozmowie sprzedażowej i z zespołem.
Podsumowanie modułu przez prowadzącą i grupę.
Moduł IV. INTENTION Jak budować wiarygodność?
Rola mówiącego i rola publiczności.
Postawa i świadomość eksperta.
Uznanie dla siebie.
Przyzwolenie i legitymacja mentalna w kontekście public speaking.
Jak zbudować błyskawiczne wsparcie i moc dla siebie? 8 punktów w pracy aktora.
Umiejętność pracy z przekonaniem i emocjami przed wyjściem na scenę.
Ćwiczenie praktyczne.
Analiza Twoich przekonań na temat wystąpień publicznych, siebie i poczucia własnej wartości.
Test kompetencyjny.
Podsumowanie modułu przez prowadzącą i grupę.
Zakończenie warsztatu: powtórzenie kluczowych treści, feedback i ewaluacja kursu, opcjonalnie: rekomendacje trenera dla Kursantów dotyczące kształtowania dalszej ścieżki rozwoju
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 720,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 720,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Janowicz
Specjalizacja:
- Zdrowie mentalne i odporność psychiczna
- Inteligencja emocjonalna. Rezyliencja i well - being
- Naturalna motywacja i zaangażowanie
- Leadershiping oparty na wartościach
- Wystąpienia publiczne i praca z kamerą
Wspiera zarządy i kadrę zarządzającą w rozwoju indywidualnym oraz firmy. Realizuje programy mentoringowe, inspiracyjne i z autoprezentacji. Pomaga ludziom w odkrywaniu sensu istnienia, by poszerzać ich obraz tego kim są i kim mogą stać się dla świata.
Nominowana do nagrody człowieka roku BRIEF.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
prezentacja ze szkolenia
Warunki uczestnictwa
test praktyczny
Informacje dodatkowe
Metoda NAVI™ przeznaczona jest dla przedstawicieli firm podczas spotkań biznesowych, exposé, wystąpień dla grup i przed kamerą. Stanowi część programu na studiach menedżerskich Executive MBA w Collegium da Vinci w Poznaniu. To autorska idea, jak od nieświadomych ograniczeń przejść płynnie i lekko do świadomej, pełnej satysfakcji wypowiedzi. Program opiera się na 4 filarach usprawniających jakość, skuteczność i swobodę poruszania się w tej dziedzinie. Proces trwa 2 dni, a zmiana zostaje na zawsze. Entuzjastycznie oceniany w firmach i z notą 4.9 / 5.0 jako jeden z uwielbianych bloków na studiach EMBA
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi