AKADEMIA HR - Budowanie i zarządzanie zespołami pracującymi zdalnie i hyrbydowo
AKADEMIA HR - Budowanie i zarządzanie zespołami pracującymi zdalnie i hyrbydowo
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy (w tym Podmioty Ekonomii Społecznej) i ich pracownicy (bez osób samozatrudnionych), zespoły HR, pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną firmy oraz menadżerowie lub kandydaci na menadżerów w przedsiębiorstwach.
- Minimalna liczba uczestników13
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji07-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest jest wyposażenie uczestników w umiejętności tworzenia zrównoważonych, efektywnych zespołów oraz skutecznego zarządzania nimi w środowisku pracy zdalnej i hybrydowej, poprzez zdobycie wiedzy na temat różnic w pracy zdalnej, strategii komunikacji, rozwiązywania konfliktów, planowania celów i budowania zaufania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć różnych formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
AKADEMIA HR - Budowanie i zarządzanie zespołami pracującymi zdalnie i hyrbydowo
(kompetencja wg OKHR: Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową)
AKADEMIA HR - Zarządzanie multipokoleniowe, czyli jak zarządzać wiekiem i współpracą międzypokoleniową
(kompetencja wg OKHR: Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową)
Dzień 1: Wprowadzenie do pracy zdalnej i hybrydowej
I. Wprowadzenie do pracy zdalnej i hybrydowej
- Definicje i różnice między pracą stacjonarną, zdalną i hybrydową.
- Przegląd trendów i korzyści wynikających z różnych form pracy.
II. Wyzwania związane z zarządzaniem zespołami na odległość
- Omówienie głównych wyzwań i strategii radzenia sobie z nimi.
- Rola lidera w efektywnym zarządzaniu zespołami zdalnymi i hybrydowymi.
III. Tworzenie zrównoważonych i różnorodnych zespołów zdalnych
- Strategie rekrutacyjne i tworzenie zespołów zrównoważonych pod względem zdalnej pracy.
- Znaczenie różnorodności w kontekście efektywności i innowacyjności zespołu.
IV. Współpraca i budowanie relacji w zespołach zdalnych
- Techniki budowania zaufania i efektywnej współpracy na odległość.
- Komunikacja online vs offline: różnice, wyzwania i strategie.
Dzień 2: Efektywne zarządzanie zespołami pracującymi zdalnie i hybrydowo
V. Narzędzia i technologie ułatwiające komunikację zespołową
- Praktyczne omówienie narzędzi i platform ułatwiających komunikację i współpracę w zespołach zdalnych.
- Dostosowywanie narzędzi do potrzeb i charakteru pracy zespołu.
VI. Rozwiązywanie konfliktów i wyzwań komunikacyjnych na odległość
- Strategie identyfikacji, rozwiązywania konfliktów oraz budowania pozytywnych relacji w zespołach zdalnych.
- Case studies i ćwiczenia praktyczne.
VII. Planowanie celów i śledzenie postępów w zespołach zdalnych
- Metody ustawiania celów, monitorowania postępów i oceny wydajności w pracy zdalnej.
- Techniki motywowania i angażowania pracowników w środowisku zdalnym i hybrydowym.
VIII. Przywództwo i budowanie zaufania w zespołach zdalnych
- Rola przywódcy w tworzeniu kultury zaufania i efektywności w zespole.
- Strategie przywództwa adaptacyjnego w dynamicznym środowisku pracy zdalnej i hybrydowej.
IX. Podsumowanie i zakończenie
- Podsumowanie szkolenia i case study
- Omówienie kluczowych punktów programu
- WALIDACJA w formie testu kompetencyjnego
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Wprowadzenie do pracy zdalnej i hybrydowej | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa kawowa I | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Wyzwania związane z zarządzaniem zespołami na odległość | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa na lunch | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Tworzenie zrównoważonych i różnorodnych zespołów zdalnych | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa kawowa II | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Współpraca i budowanie relacji w zespołach zdalnych | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Narzędzia i technologie ułatwiające komunikację zespołową | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa kawowa I | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Rozwiązywanie konfliktów i wyzwań komunikacyjnych na odległość | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa na lunch | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Planowanie celów i śledzenie postępów w zespołach zdalnych | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa kawowa II | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Przywództwo i budowanie zaufania w zespołach zdalnych | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Podsumowanie i zakończenie | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:10 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 030,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 030,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Robert Zembrowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszystkie materiały takie jak długopisy, notatniki i skrypty, zostaną przekazane uczestnikom na szkoleniu.
Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymują zaświadczenia - certyfikaty uczestnictwa z wykazem efektów uczenia się oraz stopniem ich osiągnięcia.
Informacje dodatkowe
Wymagane min. 80% obecności.
W trakcie szkolenia przewidziano 2 przerwy kawowe (każda po 15 min) i przerwę na lunch (30 min) każdego dnia.
Usługa jest zwolniona z Vat w przypadku, gdy finansowanie jest w co najmniej 70% ze środków publicznych. Podstawa prawna: „§ 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień na podstawie art. 82 ust 3 ustawy z dnia 11 marca 2004. o podatku od towarów i usług(Dz.U.2022.0.931 t.j.).”
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi