Usługa - Studia podyplomowe - PEDAGOGIKA SPECJALNA – DIAGNOZA I TERAPIA PEDAGOGICZNA
Usługa - Studia podyplomowe - PEDAGOGIKA SPECJALNA – DIAGNOZA I TERAPIA PEDAGOGICZNA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone są dla osób, które ukończyły studia magisterskie lub zawodowe (licencjat) z przygotowaniem pedagogicznym, głównie nauczyciele, wychowawcy, pedagodzy szkolni, zainteresowani zdobyciem dodatkowych kwalifikacji w zakresie terapii pedagogicznej.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji22-03-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi715
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Absolwent studiów podyplomowych nabywa kwalifikacje w zakresie m.in. podstaw pedagogiki specjalnej, dydaktyki specjalnej, diagnostyki w pedagogice specjalnej oraz etyki zawodu nauczyciela. Studenci będą zapoznani również z wybranymi zagadnieniami z edukacji wczesnoszkolnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Studenci uzyskują kwalifikacje do prowadzenia indywidualnych oraz grupowych zajęć terapeutycznych z dziećmi i młodzieżą. Absolwenci mogą starać się o zatrudnienie jako nauczyciel- terapeuta w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych. Nabędzie także uprawnienia do prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych | Kryteria weryfikacji Studia przeznaczone są dla osób, które ukończyły studia magisterskie lub zawodowe (licencjat) z przygotowaniem pedagogicznym, głównie nauczyciele, wychowawcy, pedagodzy szkolni, zainteresowani zdobyciem dodatkowych kwalifikacji w zakresie terapii pedagogicznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przygotowanie w zakresie merytorycznym obejmuje m.in. przedmioty:
- Podstawy pedagogiki specjalnej.
- Dydaktyka specjalna.
- Diagnostyka w pedagogice specjalnej.
- Etyka zawodu nauczyciela.
- Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii.
- ADHD i zahamowania psychoruchowe – perspektywa psychologiczno-pedagogiczna.
- Wybrane zagadnienia z logopedii i zaburzeń rozwoju mowy.
- Podstawy neuropsychologii.
- Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii.
- Psychologiczne uwarunkowania procesów poznawczych.
- Prawne aspekty opieki nad uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Przyczyny i profilaktyka trudności w nauce czytania i pisania.
- Organizacja procesu terapeutycznego.
- Metoda dobrego startu.
- Leworęczność i oburęczność u dzieci – diagnoza i zasady postępowania.
- Syndrom nieadekwatnych osiągnięć.
- Diagnoza dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ruchowego.
- Metodyka zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego.
- Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki.
- Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania.
- Wybrane zagadnienia z metodyki edukacji wczesnoszkolnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 104 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 23-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 104 Metodyka zajęć korekcyjnokompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisana | Data realizacji zajęć 23-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 104 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 24-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 104 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 24-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 104 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 05-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 104 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 104 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 104 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 104 Psychologiczne uwarunkowania procesów poznawczych | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 104 Leworęczność oburęczność u dzieci - diagnoza i zasady postępowania | Data realizacji zajęć 19-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 104 Diagnoza dziecka ze specjalnymi potrzebami | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 104 Metodyka zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno komepensacyjnych dla dziecki z trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 10-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 104 Wybrane zagadnienia z metodyki edukacji wczesnoszkolnej | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 104 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 104 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 104 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 104 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 104 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 104 ADHD i zahamowania psychoruchowe - perspektywa psychologiczno pedagogiczna | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 104 Wybrane zagadnienia z logopedii zaburzeń rozwoju mowy | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 104 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 104 Anatomia i fizjologia układu nerwowego elementami neurologii | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 104 Psychologiczne uwarunkowania procesów poznawczych | Data realizacji zajęć 08-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 104 Prawne aspekty nad uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 08-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 104 Przyczyny i profilaktyka trudności w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 09-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 104 Organizacja procesu terapeutycznego | Data realizacji zajęć 09-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 104 Metoda dobrego startu | Data realizacji zajęć 21-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 104 Leworęczność oburęczność u dzieci - diagnoza i zasady postępowania | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 104 Syndrom nieadekwatności osiągnięć | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 104 Diagnoza dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 23-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno rekompenascyjnych dla dzieci zaburzeniami rozwoju ruchowego | Data realizacji zajęć 23-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 104 Metodyka zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu matematyki | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 104 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 104 Wybrane zagadnienia z metodyki i edukacji wczesnoszkolnej | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 104 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 104 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 104 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 104 ADHD i zachowania psychowarunkowe - perspektywa psychologiczno pedagogiczna | Data realizacji zajęć 28-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 104 Wybrane zagadnienia z logopedii zaburzeń rozwoju mowy | Data realizacji zajęć 28-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 104 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 30-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 104 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 31-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 104 Psychologiczne uwarunkowania procesów poznawczych | Data realizacji zajęć 31-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 104 Prawne aspekty nad uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 01-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 104 Przyczyny i profilaktyka trudności w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 01-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 104 Organizacja procesu terapeutycznego | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 104 Metoda dobrego startu | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 104 Diagnoza dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ruchowego | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 104 Metodyka zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 104 Dydaktyka specjalne | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 104 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 104 Wybrane zagadnienia z metodyki edukacji wczesnoszkolnej | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 104 Prawne aspekty nad uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 104 Przyczyny i profilaktyka trudności w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 104 Organizacja procesu terapeutycznego | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 104 Metoda dobrego startu | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 104 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 104 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 104 ADHD zahamowania psychoruchowe - perspektywa psychologiczno pedagogiczna | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 104 Wybrane zagadnienia z logopedii i zaburzeń rozwoju mowy | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 104 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 104 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neruologii | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 104 Psychologiczne uwarunkowania procesów poznawczych | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 104 Organizacja procesu terapeutycznego | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 104 Metoda dobrego startu | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 104 Syndrom nieadekwatności osiągnięć | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 104 Metodyka zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 104 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 104 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 104 Elementy psychologii | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 104 Diagnoza dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 104 Diagnoza dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 104 Diagnostyka w pedagogice specjlanej | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 104 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 104 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 104 Metodyka zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 104 Diagnoza dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ruchowego | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki 01-12- | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 104 Metodyka zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ruchowego | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 104 Diagnoza dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 104 Przyczyny i profilaktyka trudności w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 101 z 104 Diagnoza dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 102 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ruchowego | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 103 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 104 z 104 Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 000,00 PLN
- Koszt usługi netto4 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto5,59 PLN
- Koszt godziny netto5,59 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Machnicka
Aneta Matjas
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla studentów są udostępniane na platformie MSTeams
Uruchomienie kierunku uzależnione jest od minimalnej liczby chętnych.
Ocenę na świadectwie stanowi średnia ocen uzyskanych z zaliczeń poszczególnych przedmiotów w toku studiów.
Absolwenci studiów otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Świętokrzyską Szkołę Wyższą.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Informacje dodatkowe
Słuchacze studiów podyplomowych mieszkający w województwie Świętokrzyskim ponoszą tylko koszt wkładu własnego (10% całkowitej ceny usługi).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Studia do wyboru w formie stacjonarnej lub online
Koszt całej całej usługi 4000 zł, w tym:
- 3900 zł czesne
- 100 zł wpisowe
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe