Techniki sprzedaży
Możliwość dofinansowania
Techniki sprzedaży
Numer usługi 2024/03/13/4954/2095972
1 090,00 PLN
brutto
1 090,00 PLNnetto
90,83 PLNbrutto/h
90,83 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele przedsiębiorstwa, pracownicy biura handlowego, przedstawiciele handlowi oraz wszyscy pracownicy zajmujący się obsługą klienta na poszczególnych etapach sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji03-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznej sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji, budowania relacji, rozwiązywania konfliktów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnych technik sprzedaży | Kryteria weryfikacji Zna oczekiwania klientów oraz profesjonalne aspekty procesu zakupu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Umie pozyskiwać i zatrzymywać klienta, zarządza bazą klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje handlową i marketingową rolę przedstawiciela handlowego w organizacji, zna cechy, umiejętności i zachowania profesjonalnego handlowca, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zna zasady procesu sprzedaży produktów i usług, radzi sobie z obiekcjami klienta, zna techniki sprzedaży prostych i wyrafinowanych produktów, potrafi negocjować | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
Zakres szkolenia
- Oczekiwania klientów
- Psychologiczne aspekty procesu zakupu
- Umiejętność pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów (budowanie zaufania klienta, działania w płaszczyźnie przedmiotowej i osobowej, rola komunikacji werbalnej i pozawerbalnej)
- Zarządzanie „bazą" klientów; grupy klientów, częstotliwość wizyt
- Handlowa i marketingowa rola Przedstawiciela Handlowego w organizacji
- Cechy, umiejętności i zachowanie profesjonalnego handlowca
- Proces sprzedaży produktów i usług (cele plany i strategie wizyt, efektywna rozmowa z klientem, rola pytań w komunikacji biznesowej, rozpoznawanie/ kreowanie potrzeb, proponowanie wartości/ korzyści produktów, usług, współpracy z firmą)
- Umiejętne radzenie sobie z obiekcjami klienta
- Techniki Sprzedaży produktów prostych i bardziej wyrafinowanych
- Sprzedaż przez telefon (telesprzedaż )
- Sprzedaż detaliczna
- Sukces w negocjacjach
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 090,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 090,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- notes
- długopis
- skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
Lekcja trwa 45 minut dydaktycznych, a przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym.
Uczestnik po ukończeniu szkolenia otrzyma certyfikat T-Matic.
Termin rozpoczęcia szkolenia może ulec zmianie. Przed zapisaniem się na usługę prosimy o kontakt telefoniczny z organizatorem szkolenia.
Adres
Adres
ul. Malmeda Icchoka 1
15-440 Białystok
woj. podlaskie
Ośrodek Szkoleniowy T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o. mieści się przy ulicy Malmeda 1 w ścisłym centrum Białegostoku
z łatwym dostępem z dworca PKS i PKP (w odległości ok. 3km-samochodem/ok. 1,5 km pieszo). Jak również z bliskim dostępem do przystanku komunikacji miejskiej (najbliższy przystanek znajduje się w odległości ok. 1m od budynku).
z łatwym dostępem z dworca PKS i PKP (w odległości ok. 3km-samochodem/ok. 1,5 km pieszo). Jak również z bliskim dostępem do przystanku komunikacji miejskiej (najbliższy przystanek znajduje się w odległości ok. 1m od budynku).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Dział Szkoleń
E-mail
szkolenia@computerplus.com.pl
Telefon
(+48) 730 131 202