Harmonia mentalna w praktyce: zadbaj o swój dobrostan i psychoprofilaktykę
Harmonia mentalna w praktyce: zadbaj o swój dobrostan i psychoprofilaktykę
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób prywatnych, właścicieli firm, pracowników, którzy chcą lepiej komunikować się, rozumieć różnorodność, dbać o swój dobrostan, radzić sobie ze stresem i kryzysami, osiągać wysoką wydajność.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji16-06-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zrozumienie i określenie stanu dobrostanu uczestników. Poprzez analizę potrzeb uczestników oraz ocenę warunków pracy i komfortu psychicznego, uczestnicy identyfikują swoje mocne i słabe strony. Następnie, poprzez badanie zasobów służących budowaniu relacji oraz radzeniu sobie w trudnych sytuacjach, uczestnicy uzyskają samoświadomość, określą swoje zasoby, kierunek zmian i realizacji swoich potrzeb psychologicznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat znaczenia zdrowia psychicznego w życiu osobistym i zawodowym. Poznają praktyczne strategie i techniki dbania o zdrowie psychiczne. Zrozumieją konsekwencje niewłaściwego zarządzania stresem i kryzysami psychicznymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia zdobył wiedzę na temat kluczowego znaczenia zdrowia psychicznego zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Posiada praktyczną wiedzę dotyczącą strategii i technik dbania o zdrowie psychiczne. Rozumieją również konsekwencje niewłaściwego zarządzania stresem i kryzysami psychicznymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Rozwiną umiejętność analizy własnego dobrostanu oraz identyfikacji mocnych i słabych stron. Nauczą się skutecznej komunikacji w celu wyrażania swoich potrzeb i budowania relacji opartych na zaufaniu. Zdobędą umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami psychicznymi oraz wspierania innych w ich przezwyciężaniu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zdobył umiejętność analizy własnego dobrostanu oraz identyfikacji mocnych i słabych stron. Posiada także umiejętność skutecznej komunikacji w wyrażaniu swoich potrzeb i budowaniu relacji opartych na zaufaniu. Dodatkowo, zdobył umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami psychicznymi oraz wspierania innych w ich przezwyciężaniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Uczestnicy będą potrafili efektywnie współpracować z innymi, wzmacniając relacje i budując pozytywną atmosferę. Nauczą się empatycznego słuchania i reagowania na potrzeby innych osób, co przyczyni się do lepszej komunikacji i zrozumienia w grupie. Rozwiną umiejętności pracy w grupie oraz zdolność do skutecznego rozwiązywania konfliktów i problemów interpersonalnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy zdobył umiejętność efektywnej współpracy z innymi, wzmacniając relacje i tworząc pozytywną atmosferę. Posiada umiejętność empatycznego słuchania i reagowania na potrzeby innych osób, co przyczynia się do lepszej komunikacji i zrozumienia w grupie. Dodatkowo, rozwija umiejętności pracy w grupie oraz zdolność do skutecznego rozwiązywania konfliktów i problemów interpersonalnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I - Rozmowa z uczestnikami (2h/osoba):
- Poznanie sytuacji życiowej.
- Przeprowadzenie ankiety wstępnej online.
- Analiza potrzeb uczestnika w zakresie dobrostanu i stopnia ich zaspokojenia.
- Analiza wymagań wobec uczestnika i ich możliwości.
- Omówienie wyników ankiety wstępnej.
Moduł II - Badanie zasobów psychologicznych i informacja zwrotna (2h/osoba):
- Analiza sposobu budowania relacji i przezwyciężania sytuacji trudnych.
- Wykorzystanie pakietu kwestionariuszy psychologicznych.
- Rozmowa o wynikach kwestionariuszy.
- Rozmowa o planach i oczekiwaniach co do rozwoju.
Moduł III - Mini-wykład o praktycznych aspektach dbania o zdrowie psychiczne (5h/grupa):
- Pokazanie uczestnikom związków między dobrostanem, zdrowiem psychicznym a efektywnością.
- Dyskusja na temat badania, zebranie wniosków.
- Wymiana obserwacji i doświadczeń pomiędzy uczestnikami.
- Wprowadzenie w psychoedukację.
Moduł IV - Psychoedukacja w formie webinarów i sesji Q&A (10 tematów po 1h):
- Stereotypy. Schematy myślenia.
- Emocje. Empatia.
- Asertywność. Komunikacja.
- Wellbeing. Różnorodność. Inkluzywność.
- Radzenie sobie ze stresem. Wypalenie zawodowe.
- Depresja. Uzależnienia.
- Samoświadomość. Autoanaliza.
- Kryzysy w pracy. Sytuacje problematyczne.
- Pierwsza pomoc psychologiczna. Wsparcie specjalistów.
- Sesja Q&A - wybrany temat.
Moduł V - Rozmowa podsumowująca dla uczestników oraz sesja Q&A (5h/grupa):
- Wymiana myśli, obserwacji i doświadczeń.
- Przeprowadzenie ankiet podsumowujących i ich omówienie.
- Podsumowanie informacji dot. dobrostanu i psychoprofilaktyki.
- Uświadomienie, jak uczestnicy mogą dalej rozwijać się we własnym zakresie, by coraz lepiej odnajdywali się w nieprzewidywalnym świecie.
- Zaplanowanie kolejnych kroków i możliwości dalszej współpracy oraz korzystania z propozycji zewnętrznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Moduł I - Rozmowa z uczestnikami osoba1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Moduł I - Rozmowa z uczestnikami osoba2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Moduł I - Rozmowa z uczestnikami osoba4 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Moduł I - Rozmowa z uczestnikami osoba3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Moduł II - Badanie zasobów psychologicznych i informacja zwrotna osoba1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Moduł II - Badanie zasobów psychologicznych i informacja zwrotna osoba2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Moduł II - Badanie zasobów psychologicznych i informacja zwrotna osoba4 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Moduł II - Badanie zasobów psychologicznych i informacja zwrotna osoba3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Moduł III - Mini-wykład o praktycznych aspektach dbania o zdrowie psychiczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Moduł III - Mini-wykład o praktycznych aspektach dbania o zdrowie psychiczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Moduł III - Mini-wykład o praktycznych aspektach dbania o zdrowie psychiczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Moduł IV - Psychoedukacja w formie webinarów i sesji Q&A webinar1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Moduł IV - Psychoedukacja w formie webinarów i sesji Q&A webinar2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Moduł IV - Psychoedukacja w formie webinarów i sesji Q&A webinar3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Moduł IV - Psychoedukacja w formie webinarów i sesji Q&A webinar4 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Moduł IV - Psychoedukacja w formie webinarów i sesji Q&A webinar5 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Moduł IV - Psychoedukacja w formie webinarów i sesji Q&A webinar6 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Moduł IV - Psychoedukacja w formie webinarów i sesji Q&A webinar7 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Moduł IV - Psychoedukacja w formie webinarów i sesji Q&A webinar8 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Moduł IV - Psychoedukacja w formie webinarów i sesji Q&A webinar9 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Moduł IV - Psychoedukacja w formie webinarów i sesji Q&A webinar10 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Moduł V - Rozmowa podsumowująca dla uczestników oraz sesja Q&A | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Moduł V - Rozmowa podsumowująca dla uczestników oraz sesja Q&A | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Moduł V - Rozmowa podsumowująca dla uczestników oraz sesja Q&A | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 450,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto227,08 PLN
- Koszt osobogodziny netto227,08 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od organizatora materiały szkoleniowo - dydaktyczne w formie elektronicznej.
Harmonogram może być dostosowany do potrzeb uczestników.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platformie E-learningowej.