Master of Business Administration (Partner kierunku: EY Academy of Business)
Master of Business Administration (Partner kierunku: EY Academy of Business)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe Master of Business Administration to intensywny program dla menedżerów wszystkich branż, którzy potrzebują ukierunkowania wiedzy z szeroko pojętego zarządzania i skonfrontowania doświadczeń z najnowszymi trendami w biznesie. Adresowane są do osób pracujących zawodowo, które ukończyły studia wyższe oraz posiadają kilkuletnie doświadczenie w biznesie.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji22-02-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi220
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest nabycie przez uczestnika wiedzy m.in. z zakresu zarządzania finansów i rachunkowości, prawa cywilnego i handlowego oraz marketingu, a także uzyskanie umiejętności m.in. zarządzania pracownikami, projektami i wdrażania zmian w organizacji oraz podnoszenia jakości pracy. Celem studiów jest też zdobycie kompetencji pozwalających na odpowiedzialne przygotowanie się do pracy oraz samorozwoju osobistego. Szerzej cele opisane zostały w "Efektach uczenia się".Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W ZAKRESIE WIEDZY:Ma uporządkowaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego Posiada zaawansowaną wiedzę o finansach rachunkowości Ma uporządkowaną wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi Zna prawo cywilne i handlowe Posiada wiedzę na temat zarządzania jakością, zarządzania projektami i relacjami z klientami Ma uporządkowaną wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania sprzedażą | Kryteria weryfikacji egzamin po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W ZAKRESIE UMIEJETNOŚCI:Potrafi zarządzać strategicznie i operacyjne organizacją Potrafili skutecznie zarządzać pracownikami, wykorzystuje wiedzę z zakresu nowoczesnego HR Potrafi wykorzystywać wiedzę z zakresu zarządzania finansami i rachunkowości Potrafi sprawnie zarządzać projektami i wdrażać zmiany w organizacji | Kryteria weryfikacji egzamin po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH:Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego; dokonuje oceny własnych kompetencji i doskonali swoje umiejętności Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i realizuje powierzone zadania Ma świadomość konieczności prowadzenia zindywidualizowanych działań w stosunku do pracowników Jest gotowy do podejmowania indywidualnych i zespołowych działań na rzecz podnoszenia jakości pracy | Kryteria weryfikacji egzamin po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
L.p. |
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin |
Liczba godzin |
Liczba punktów ECTS |
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. |
Moduł: Analiza i zarządzanie strategiczne Zarządzanie strategiczne Wdrażanie i monitorowanie wdrażania strategii Analiza determinant otoczenia biznesowego Zarządzanie operacyjne, biznes plan Oczekiwania Rady Nadzorczej w odniesieniu do zarządzania ryzykiem i systemu kontroli wewnętrznej – regulacje i praktyki rynkowe Zarządzanie ryzykiem Negocjacje i kontakty międzynarodowe Zasady działalności przedsiębiorców – odpowiedzialność członków zarządu Pomoc publiczna dla przedsiębiorców Restrukturyzacja przedsiębiorstw |
4 2 2 2 4 2 1 4 4 4 |
- 2 2 2 - 2 3 - - - |
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 |
11. 12. 13. 14.
16. 19. |
Moduł: Finanse i rachunkowość Sprawozdania finansowe jako narzędzie komunikacji firmy z interesariuszami Analiza finansowa - konstrukcja, interpretacje, wady i zalety podstawowych wskaźników Porównanie źródeł finansowania firmy – wady, zalety, koszty Rachunkowość kreatywna, czyli na co zwracać uwagę czytając sprawozdania finansowe Zarządzanie kapitałem obrotowym oraz płynnością firmy Rachunkowość zarządcza, controlling i budżetowanie Ocena projektów inwestycyjnych Zarządzanie ryzykiem finansowym Projekt wdrożeniowy: Finanse i rachunkowość |
2 2 4 4 2 4 2 2 - |
2 2 - - 2 8 2 2 54 |
2 2 1 1 1 2 1 1 5 |
20. 21. |
Moduł: Prawo cywilne i handlowe Prawo cywilne Prawo handlowe |
8 4 |
- 4 |
1 1 |
22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. |
Moduł: Zarządzanie zasobami ludzkimi Strategie zarządzania zasobami ludzkimi Zarządzanie rozwojem pracowników organizacji Human Performance Improvement Psychologia zespołu pracowniczego Styl coachingowy w zarządzaniu Psychologiczne aspekty zarządzania kompleksowością biznesu Przywództwo Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie zasobami ludzkimi |
6 4 4 - |
2 4 54 |
1 1 2 2 2 2 1 5 |
30. 31. 32. 33. 34. |
Moduł: Zarządzanie jakością, projektami i relacjami z klientami Zarządzanie innowacjami Zarządzanie projektami i zarządzanie zmianą w organizacji Zarządzanie jakością i narzędzia doskonalenia organizacji Zarządzanie procesami w organizacji Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie jakością, zarządzanie projektami |
4 4 4 4 - |
4 4 4 4 54 |
2 2 2 2 5 |
35. 36. 37. 38. 39. |
Moduł: Marketing i zarządzanie sprzedażą Strategie zarządzania marketingiem Analiza rynku, marketing Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołami sprzedażowymi Psychologia klienta i zarządzanie relacjami z klientem Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie marketingiem, standardy sprzedaży |
2 2 4 2 - |
6 6 4 6 54 |
2 2 2 2 5 |
40. |
Wizyta studyjna |
- |
8 |
- |
Razem: |
113 |
327 |
70 |
Informacje dodatkowe:
- Czas trwania: 3 semestry
- Dni odbywania się zajęć: wybrane soboty i niedziele
- Podstawa zaliczenia: Studia kończą się egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki i/lub złożeniem pracy końcowej.
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Spotkanie organizacyjne. Ekonomia menedżerska | Data realizacji zajęć 25-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Sprawozdania finansowe jako narzędzie komunikacji firmy z interesariuszami. Rachunkowość kreatywna czyli na co zwracać uwagę czytając sprawozdania finansowe. | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Analiza finansowa - konstrukcja, interpretacje, wady i zalety podstawowych wskaźników. Zarządzanie kapitałem obrotowym oraz płynnością firmy. | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Strategie zarządzania zasobami ludzkimi | Data realizacji zajęć 13-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Zarządzanie projektami | Data realizacji zajęć 14-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Rachunkowość zarządcza, controlling i budżetowanie cz.1 | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Rachunkowość zarządcza, controlling i budżetowanie cz.2 | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Zarządzanie strategiczne | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Analiza determinant otoczenia biznesowego | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Wdrażanie i monitorowanie wdrażania strategii | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Pomoc publiczna dla przedsiębiorców | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Egzamin zaliczający semestr I | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto14 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto14 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto65,45 PLN
- Koszt osobogodziny netto65,45 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Marta Czerwiec
Dariusz Wylon
Od 2011 roku, jako CCO (Chief Communications Officer), wdraża praktyki Agile i Management 3.0 w Selleo jednej z najbardziej innowacyjnie zarządzanych firm informatycznych w Europie, oraz, jako Senior Consultant / Executive Coach w Simitri International oraz Marshall Goldsmith Certified Executive Coach, prowadzi coaching i szkolenia dla międzynarodowych korporacji takich jak Cisco, Unilever czy Credit Swiss.
mniej
Michał Błeszyński
Od 2008 pracuje jako trener w EY Academy of Business, gdzie specjalizuje się w tematyce Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej rachunkowości zarządczej oraz w audycie wewnętrznym.
Prowadził szkolenia zamknięte m.in. dla:
TRW Polska,
Sephora Polska,
PZL Mielec,
Piotr i Paweł,
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego,
Bank Gospodarstwa Krajowego,
PZU.
dr Grzegorz Kądzielawski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materialy z wytypowanych zajęc po ich realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 500 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Ukończone studia I lub II stopnia.
Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminow semstralnych i uzyskania oceny pozytywnej.
Informacje dodatkowe
1 godzina zajęć w Akademii WSB = 45 min. zajęć dydaktycznych
220 godzin zajęć + 220 godzin pracy własnej
Usługi realizowane przez Akademię WSB są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 500 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Pozostali prowadzący zajęcia:
dr Patryk Kuzior, dr Tomasz Sadowski, mgr Rafał Kochan, dr Witold Gradoń , dr Edyta Nowak-Żółty, dr Anna Syrek-Kosowska, dr Krystian Dudek.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformy ClickMeeting oraz Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: 7,5 h