Executive Master of Business (EMBA)
Executive Master of Business (EMBA)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia EMBA są powszechnie uważane za najwyższą formę wykształcenia menedżerów. Program przygotowany jest z myślą o osobach, które zajmują, bądź będą zajmować kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwach.
Wielu menedżerów odczuwa brak formalnego wykształcenia z zakresu finansów, zarządzania i marketingu, dlatego też studia EMBA stały się niezbędnym szczeblem w karierze zawodowej.
Absolwenci studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration (EMBA) nabywają uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa (Podstawa prawna: art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. – o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. z 2020, poz. 735).
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji15-03-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi161
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem programu jest rozwijanie i pogłębianie u słuchaczy określonych umiejętności niezbędnych w osiągnięciu sukcesu. EMBA przygotowuje do pracy menedżerskiej oraz do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia:-Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych -Zaświadczenie do zasiadania w radach spółkach nadzorczych Skarbu Państwa -Dyplom ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Harmonogram zajęć obejmuje godziny dydektryczne (1godzina=45min)
L.P | PRZEDMIOTY | GODZINY |
1. | Zarzadzanie zmianą w organizacji | 8 |
2. | Sposoby rozwiązywania problemów | 8 |
3. | Zarządzanie strategiczne | 16 |
4. | Wizerunek publiczny, sztuka wystąpień publicznych | 16 |
5. | Organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem | 16 |
6. | Negocjacje i mediacje | 16 |
7. | Zarządzanie ekspansją międzynarodową | 8 |
8. | Zarządzanie kryzysowe | 8 |
9. | Zarządzanie treścią | 8 |
10. | Zarządzanie relacjami z mediami | 8 |
11. | Controlling | 8 |
12. | Komunikacja bez przemocy w biznesie | 8 |
13. | Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem | 8 |
14. | Zarządzanie jakością | 8 |
15. | Wybrane aspekty prawa gospodarczego i upadłościowego | 8 |
16. | Odpowiedzialność członków zarządu | 8 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Zrównoważony rozwój | Data realizacji zajęć 13-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Zrównoważony rozwój | Data realizacji zajęć 14-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Zarządzanie marketingowe | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Zarządzanie marketingowe | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Wizerunek publiczny. Sztuka wystąpień publicznych | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Wizerunek publiczny. Sztuka wystąpień publicznych | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Storytelling. Zastosowanie w marketingu | Data realizacji zajęć 08-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Storytelling. Zastosowanie w marketingu | Data realizacji zajęć 09-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto59,01 PLN
- Koszt osobogodziny netto59,01 PLN
Prowadzący
Prowadzący
mgr inż. Dariusz Chmielewski
dr hab. Ewa Maruszewska
mgr Olga Siarkowska
Absolwentka wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS (dawnej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie).
W Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA ukończyła:
-Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego
-Akademia Rozwoju Kompetencji Trenera INTRA (2009r.).
Posiada międzynarodowy certyfikat: IES Certified Assessor for Assessment & Development Center oraz Akademii Mentora.
Jest certyfikowanym użytkownikiem testów firmy Master Int.: MPA, EASI oraz ACE.
Doświadczenie zawodowe:
Od 2005 roku współpracuje z Akademią Ekonomiczno-Humanistyczną (dawniej Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie). Prowadzi zajęcia ćwiczeniowe dla studentów Psychologii, Zarządzania, Politologii oraz warsztaty i treningi w ramach specjalności Psychologia Przywództwa i Biznesu (dawniej: Przedsiębiorczości i Zarządzania).
Od 2010 roku prowadzi zajęcia dla uczestników studiów podyplomowych: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
W pracy szkoleniowej w ramach firmy Praktyka Psychologiczna Postęp od 2015 r. zajmuje się głównie rozwojem miękkich umiejętności społecznych,z zakresu komunikacji, asertywności, umiejętności menadżerskich, umiejętności trenerskich, budowania zespołów pracowniczych oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Prowadzi szkolenia z przeciwdziałania anomii pracowniczej i budowania strategii wprowadzania i rozwoju etosu pracowniczego.
Od 2019 r. prowadzi konsultacje dla osób poszukujących zmiany w pracy zawodowej.
dr Paweł Złamańczuk
Celem przedmiotu będzie uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie sporządzania umów, ich zrozumienia oraz dokonania oceny postanowień zawartych w umowach. Przedmiot „Prawo umów w biznesie” obejmuje zagadnienia związane z zawieraniem umów, ich strukturą, określeniem obowiązków stron umowy, wykonywaniem umów oraz rozwiązaniem umów. Szczegółowym celem przedmiotu „Prawo umów w biznesie” jest zapoznanie uczestników studiów z umowami zawieranymi na gruncie Prawa farmaceutycznego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały przekazywane przez wykładowców
Warunki uczestnictwa
Złożenie całej dokumetacji rekrutacyjnej w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Brak
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Laboratorium komputerowe
- Pomieszczenia dla matek karmiących i osób z niepełnosprawnościami.