Wymagania EASA Part 21 dla Organizacji Produkujących (POA)
Możliwość dofinansowania
Wymagania EASA Part 21 dla Organizacji Produkujących (POA)
Numer usługi 2024/01/15/44943/2050713
2 447,70 PLN
brutto
1 990,00 PLNnetto
152,98 PLNbrutto/h
124,38 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Pracownicy oraz kadra zarządzająca w Organizacjach z branży lotniczej
- Pracownicy Zatwierdzonych Organizacji Produkujących POA
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji08-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest:- Poznanie i zrozumienie przepisów EASA Part 21
- Poznanie struktury przepisów prawa lotniczego
- Poznanie dokumentacji wymaganej przez Part 21 do uzyskania zatwierdzenia
- Poznanie przepisów EASA Part 21 - Podczęść G
- Poznanie procedury certyfikacji części i akcesoriów do wyrobów lotniczych
- Poznanie procesu certyfikacji Zatwierdzonych Organizacji Lotniczych
- Poznanie przepisów w zakresie procesów produkcyjnych w Zatwierdzonej Organizacji Produkującej
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznanie i zrozumienie przepisów EWASA Part 21 | Kryteria weryfikacji Znajomość przepisów. Weryfikacja na podstawie testu wiedzy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Ramowy program usługi:
- Struktura europejskich przepisów prawa lotniczego.
- Struktura przepisów EASA Part 21
- Podstawowe pojęcia związane z Part 21: Zdatność do Lotu, Zgodność Operacyjna, Wyroby Lotnicze, Certyfikat Typu, Uzupełniający Certyfikat Typu, Zmiany w Certyfikacie Typu, Instrukcje Zapewnienia Ciągłej Zdatności do Lotu, ETSO, Naprawa, Wymagania Ochrony Środowiska.
- Struktura Nadzoru Lotniczego w Europie
- Przepisy EASA Part 21 – Podczęść G
- Procesy produkcyjne w Zatwierdzonej Organizacji Produkującej POA
- Szczegółowe omówienie wybranych procedur wymaganych w Systemie Zarządzania
- Ćwiczenia praktyczne
- Egzamin
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 447,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 990,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto152,98 PLN
- Koszt osobogodziny netto124,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Karol Urban
Posiadam 9 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w branży lotniczej:
- Pełnomocnik ds. SZJ ISO 9001/ AS 9100
- Kierownik Jakości w Part 21 G POA
- Head of ISM a Part 21J DOA
- Doświadczenie w pracy w Organizacjach obsługowych EASA Part M/F, EASA Part 145
- Znajomość przepisów technicznych z dziedziny lotnictwa CS-25/FAR-25, CS-23/FAR-25, CS-P
- Znajomość wymagań technicznych dla cyfrowych urządzeń awioniki, w szczególności wymagania w zakresie odporności środowiskowej RTCA DO-160 oraz wymagania dla oprogramowania cyfrowych urządzeń awioniki zgodnie z RTCA DO-178C.
- Doświadczenie w projektach związanych modyfikacją floty (od strony projektowania i produkcji) dla wiodących linii lotniczych, w zakresie schematów malowań oraz wyposażenia kabiny pasażerskiej i kokpitu
W trakcie pracy zawodowej zdobyłem unikalne w skali kraju doświadczenie w projektach w branży lotniczej, w szczególności w obszarze zarządzania jakością oraz certyfikacji wyrobów lotniczych.
Swoje doświadczenie wykorzystałem w świadczeniu usług rozwojowych dla firm z branży lotniczej oraz dla innych przedsiębiorstw, co pozwala mi na dostosowanie prowadzonych szkoleń i realizowanych usług doradczych dokładnie do profilu Państwa przedsiębiorstwa.
Wykształcenie wyższe.
Ponadto odbyte liczne szkolenia z wymagań i prawa lotniczego, między innymi: Part 21, Part 66/147.
- Pełnomocnik ds. SZJ ISO 9001/ AS 9100
- Kierownik Jakości w Part 21 G POA
- Head of ISM a Part 21J DOA
- Doświadczenie w pracy w Organizacjach obsługowych EASA Part M/F, EASA Part 145
- Znajomość przepisów technicznych z dziedziny lotnictwa CS-25/FAR-25, CS-23/FAR-25, CS-P
- Znajomość wymagań technicznych dla cyfrowych urządzeń awioniki, w szczególności wymagania w zakresie odporności środowiskowej RTCA DO-160 oraz wymagania dla oprogramowania cyfrowych urządzeń awioniki zgodnie z RTCA DO-178C.
- Doświadczenie w projektach związanych modyfikacją floty (od strony projektowania i produkcji) dla wiodących linii lotniczych, w zakresie schematów malowań oraz wyposażenia kabiny pasażerskiej i kokpitu
W trakcie pracy zawodowej zdobyłem unikalne w skali kraju doświadczenie w projektach w branży lotniczej, w szczególności w obszarze zarządzania jakością oraz certyfikacji wyrobów lotniczych.
Swoje doświadczenie wykorzystałem w świadczeniu usług rozwojowych dla firm z branży lotniczej oraz dla innych przedsiębiorstw, co pozwala mi na dostosowanie prowadzonych szkoleń i realizowanych usług doradczych dokładnie do profilu Państwa przedsiębiorstwa.
Wykształcenie wyższe.
Ponadto odbyte liczne szkolenia z wymagań i prawa lotniczego, między innymi: Part 21, Part 66/147.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik pierwszego dnia otrzyma komplet materiałów w postaci papierowej.
Każdy z uczestników będzie miał dostęp do materiałów ćwiczeniowych
Adres
Adres
Jasionka 954E
36-002 Jasionka
woj. podkarpackie
Szkolenia odbywają się w nowoczesnym kompleksie Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznym AEROPOLIS. Lokalizacja w sąsiedztwie G2A Arena oraz lotniska Rzeszów-Jasionka. Kompleks posiada duży bezpłatny parking, dojazd do centrum Rzeszowa zajmuje jedynie 20 min. Sala jest zlokalizowana 4 km od zjazdu z autostrady A4 oraz drogi szybkiego ruch S19. W bliskiej odległości znajduje się również hotel. Istnieje też możliwość organizacji szkolenia naszej sali w centrum Rzeszowa. Lokalizacja posiada parking podziemny. Możliwe jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej w dowolnie wybranej lokalizacji przez Klienta.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Piotr Mróz
E-mail
szkolenia@rndaero.com
Telefon
(+48) 502 704 605