Przygotowanie pedagogiczne
Możliwość dofinansowania
Przygotowanie pedagogiczne
Numer usługi 2023/12/07/118612/2032153
5 480,00 PLN
brutto
5 480,00 PLNnetto
9,61 PLNbrutto/h
9,61 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia te adresowane są do absolwentów studiów magisterskich wszystkich kierunków:
- czynnie wykonujących zawód nauczyciela, a nieposiadających przygotowania pedagogicznego,
- chcących podjąć pracę w zawodzie nauczyciela,
- chcących podnieść swoje kompetencje zawodowe poprzez doskonalenie, wzbogacenie
i aktualizowanie posiadanej wiedzy; poszerzenie posiadanych umiejętności zawodowych
i uzyskanie kwalifikacji zwiększających szanse do pozyskania zatrudnienia lub też zmiany profilu zatrudnienia, rozwoju zawodowego w ramach procedury awansu zawodowego. - Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji31-03-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi570
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKształcenie na studiach podyplomowych prowadzonych przez uczelnię
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel główny:Studia te umożliwiają uzyskanie kwalifikacji pedagogicznych, nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu pedagogiki, psychologii oraz dydaktyki ogólnej i metodyki szczegółowej w powiązaniu z kierunkiem studiów i praktyką pedagogiczną.
Absolwenci po ukończeniu studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje pedagogiczne do pracy w zawodzie nauczyciela w szkołach oraz placówkach oświatowych (zarówno publicznych, jak i prywatnych).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posiada wiedzę, umiejętności i kompetencje z zakresu teorii i metodyki wychowania oraz nauczania wybranych przedmiotów zgodnych z kierunkiem ukończonych studiówUczestnik posiada umiejętności skutecznej komunikacji, umiejętności inkluzji społecznej. Uczestnik studiów podyplomowych charakteryzuje się otwartą postawą, umiejętnością krytycznej analizy współczesnych zasobów informacyjnych. | Kryteria weryfikacji Przedmioty/moduły kształcenia objęte programem studiów kończą się zaliczeniem z oceną, których zasady ustala prowadzący zajęcia.Warunkiem ukończenia i uzyskania świadectwa studiów podyplomowych jest przygotowanie pracy końcowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Absolwenci studiów podyplomowych uzyskują przygotowanie pedagogiczne, niezbędne do zajmowania stanowiska nauczyciela przedmiotu zgodnego z posiadanymi przez słuchacza kwalifikacjami merytorycznymi, jakie określa kierunek ukończonych studiów wyższych.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
- Psychologia:
- Podstawowe pojęcia psychologii.
- Proces rozwoju ucznia w okresie dzieciństwa, adolescencji i wczesnej dorosłości.
- Postrzeganie społeczne i komunikacja.
- Proces uczenia się.
- Zagadnienia autorefleksji i samorozwoju.
- Pedagogika:
- System oświaty.
- Rola nauczyciela i koncepcja jego pracy.
- Wychowanie w kontekście rozwoju - ontologiczne, aksjologiczne i antropologiczne podstawy wychowania.
- Zasady pracy opiekuńczo-wychowawczej nauczyciela.
- Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Praca z uczniem z trudnościami w uczeniu się.
- Doradztwo zawodowe.
- Praktyka zawodowa:
- Zadania charakterystyczne dla szkoły lub placówki systemu oświaty oraz środowisko,
w jakim one działają. - Organizacja, statut i plan pracy szkoły, program wychowawczo-profilaktyczny oraz program realizacji doradztwa zawodowego.
- Zasady zapewniania bezpieczeństwa uczniom w szkole i poza nią.
- Dydaktyka ogólna:
- Usytuowanie dydaktyki w zakresie pedagogiki, a także przedmiot i zadania współczesnej dydaktyki oraz relacja dydaktyki ogólnej do dydaktyk szczegółowych.
- Klasa szkolna jako środowisko edukacyjne.
- Współczesne koncepcje nauczania i cele kształcenia.
- Lekcja jako jednostka dydaktyczna oraz jej budowa.
- Projektowanie działań edukacyjnych dostosowanych do zróżnicowanych potrzeb
i możliwości uczniów. - Sposoby i znaczenie oceniania osiągnięć szkolnych uczniów.
- Emisja głosu:
- Znaczenie języka jako narzędzia pracy nauczyciela.
- Zagadnienia związane z emisją głosu.
- Metodyka nauczania przedmiotu:
- Miejsce przedmiotu lub rodzaju zajęć w ramowych planach nauczania na poszczególnych etapach edukacyjnych.
- Podstawa programowa przedmiotu.
- Integracja wewnątrz- i międzyprzedmiotowa - zagadnienia związane z programem nauczania.
- Kompetencje merytoryczne, dydaktyczne i wychowawcze nauczyciela.
- Konwencjonalne i niekonwencjonalne metody nauczania.
- Metodyka realizacji poszczególnych treści kształcenia w obrębie przedmiotu lub zajęć.
- Organizacja pracy w klasie szkolnej i grupach.
- Sposoby organizowania przestrzeni klasy szkolnej, z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego.
- Metody kształcenia w odniesieniu do nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć.
- Rola diagnozy, kontroli i oceniania w pracy dydaktycznej.
- Egzaminy kończące etap edukacyjny i sposoby konstruowania testów, sprawdzianów oraz innych narzędzi przydatnych w procesie oceniania uczniów w ramach nauczanego przedmiotu.
- Diagnoza wstępna grupy uczniowskiej i każdego ucznia w kontekście nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz sposoby wspomagania rozwoju poznawczego uczniów.
- Rozwijanie umiejętności osobistych i społeczno-emocjonalnych uczniów.
- Warsztat pracy nauczyciela.
- Kształtowanie u ucznia kompetencji kluczowych.
- Technologie informacyjne:
- Kierunki rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz ich zastosowanie w przemianach:
- rozwój technologii informacyjnych, a kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego,
- zmiana roli szkoły oraz jej organizacji i funkcjonowania w społeczeństwie,
- technologia mobilna na użytek edukacji.
- Zastosowanie nowych technologii informatycznych w edukacji:
- dostęp do szerokopasmowego internetu jako źródła wiedzy i wykorzystanie tablic interaktywnych,
- wzbogacanie warsztatu pracy nauczyciela przez wykorzystanie nowoczesnych narzędzi TIK,
- podnoszenie kompetencji cyfrowych i medialnych nauczycieli.
- Praktyka zawodowa:
- Zadania dydaktyczne realizowane przez szkołę lub placówkę systemu oświaty.
- Funkcjonowanie oraz organizacja pracy dydaktycznej szkoły lub placówki systemu oświaty.
- Rodzaje dokumentacji działalności dydaktycznej prowadzonej w szkole lub placówce systemu oświaty.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 58
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 58 Emisja głosu | Data realizacji zajęć 02-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 58 Technologie informacyjne w pracy nauczyciela | Data realizacji zajęć 03-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 58 Emisja głosu | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 58 Technologie informacyjne w pracy nauczyciela | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 58 Emisja głosu | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 58 Technologie informacyjne w pracy nauczyciela | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 58 Technologie informacyjne w pracy nauczyciela | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 58 Emisja głosu | Data realizacji zajęć 08-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 58 Emisja głosu | Data realizacji zajęć 15-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 58 Emisja głosu - zaliczenie | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 58 Technologie informacyjne w pracy nauczyciela | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 58 Doradztwo zawodowe | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 06:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 58 Rozwój zawodowy nauczyciela | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 58 Rozwój zawodowy nauczyciela | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 58 Podstawowe pojęcia psychologii | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 06:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 58 Podstawowe pojęcia psychologii | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 58 Postrzeganie społeczne i komunikacja | Data realizacji zajęć 08-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 06:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 58 Postrzeganie społeczne i komunikacja | Data realizacji zajęć 09-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 58 Rozwój zawodowy nauczyciela | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 58 Rozwój zawodowy nauczyciela | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 58 Zagadnienia autorefleksji i samorozwoju | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 06:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 58 Zagadnienia autorefleksji i samorozwoju | Data realizacji zajęć 23-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 58 dydaktyka ogólna | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 58 proces uczenia się | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 58 dydaktyka ogólna | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 58 proces uczenia się | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 58 dydaktyka ogólna | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 58 proces uczenia się | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 58 dydaktyka ogólna | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 58 proces uczenia się | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 58 proces rozwoju ucznia w okresie dziecinstwa, adolescencji i wczesnej dorosłości | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 58 proces rozwoju ucznia w okresie dziecinstwa, adolescencji i wczesnej dorosłości | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 58 proces rozwoju ucznia w okresie dziecinstwa, adolescencji i wczesnej dorosłości | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 58 proces rozwoju ucznia w okresie dziecinstwa, adolescencji i wczesnej dorosłości | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 58 proces rozwoju ucznia w okresie dziecinstwa, adolescencji i wczesnej dorosłości | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 58 Rola nauczyciela i koncepcja jego pracy w świetle systemu oświaty | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 58 Rola nauczyciela i koncepcja jego pracy w świetle systemu oświaty | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 58 Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i trudnościami w uczeniu się | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 58 Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i trudnościami w uczeniu się | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 58 Wychowanie w kontekscie rozwoju - ontologiczne, aksjologiczne i antropologiczne podstawy wychowania | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 58 Miejsce przedmiotu lub rodzaju zajęć w ramowych planach nauczania na poszczególnych etapach edukacyjnych. | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 58 Integracja wewnątrz- i międzyprzedmiotowa - zagadnienia związane z programem nauczania. | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 58 Podstawa programowa przedmiotu. | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 58 Wychowanie w kontekscie rozwoju - ontologiczne, aksjologiczne i antropologiczne podstawy wychowania | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 58 Zasady pracy opiekuńczo-wychowawczej | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 58 Zasady pracy opiekuńczo-wychowawczej | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 58 Zasady pracy opiekuńczo-wychowawczej | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 58 Metodyka realizacji poszczególnych treści kształcenia w obrębie przedmiotu lub zajęć. | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 58 Metody kształcenia w odniesieniu do nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć. | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 58 Kompetencje merytoryczne, dydaktyczne i wychowawcze nauczyciela | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 58 Rola diagnozy, kontroli i oceniania w pracy dydaktycznej. | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 58 Konwencjonalne i niekonwencjonalne metody nauczania | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 58 Kompetencje merytoryczne, dydaktyczne i wychowawcze nauczyciela | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 58 Podstawa programowa przedmiotu. | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 58 Egzaminy kończące etap edukacyjny i sposoby konstruowania testów, sprawdzianów oraz innych narzędzi przydatnych w procesie oceniania uczniów w ramach nauczanego przedmiotu. | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 58 Warsztat pracy nauczyciela | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 58 Diagnoza wstępna grupy uczniowskiej i każdego ucznia w kontekście nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz sposoby wspomagania rozwoju poznawczego uczniów. | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 58 Warsztat pracy nauczyciela | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 480,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 480,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto9,61 PLN
- Koszt osobogodziny netto9,61 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Zofia Wójcikowska-Grandys
Doświadczenia zawodowe związane z doskonaleniem nauczycieli szkół
i placówek oświatowych datują się od roku 1996 i obejmują przede wszystkim tematykę dotyczącą:
• organizacji i zarządzania oświatą;
• oceniania uczniów na wszystkich poziomach edukacji, w tym badanie wewnętrzne i zewnętrzne osiągnięć uczniów;
• projektowania i planowania pracy szkoły;
• doskonalenia warsztatu i metod pracy nauczycieli.
Realizując zadania zawodowe współpracuję:
• ze szkołami i placówkami wszystkich typów i poziomów edukacyjnych;
• placówkami doskonalenia nauczycieli: Centrum Doskonalenia Kadr Oświatowych w Starachowicach, Niepubliczną Placówką Doskonalenia Nauczycieli w Limanowej;
• uczelniami wyższymi: Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Uniwersytetem Rzeszowskim.
i placówek oświatowych datują się od roku 1996 i obejmują przede wszystkim tematykę dotyczącą:
• organizacji i zarządzania oświatą;
• oceniania uczniów na wszystkich poziomach edukacji, w tym badanie wewnętrzne i zewnętrzne osiągnięć uczniów;
• projektowania i planowania pracy szkoły;
• doskonalenia warsztatu i metod pracy nauczycieli.
Realizując zadania zawodowe współpracuję:
• ze szkołami i placówkami wszystkich typów i poziomów edukacyjnych;
• placówkami doskonalenia nauczycieli: Centrum Doskonalenia Kadr Oświatowych w Starachowicach, Niepubliczną Placówką Doskonalenia Nauczycieli w Limanowej;
• uczelniami wyższymi: Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Uniwersytetem Rzeszowskim.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje i materiały do zajęć.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komputer i dostęp do internetu.
Adres
Adres
ul. Biernackiego 6
39-300 Mielec
woj. podkarpackie
Usługa realizowana w siedzibie WSGiZ oraz zdalnie przez program TEAMS.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Bożena Maziarz
E-mail
wsgiz@wsgiz.mielec.pl
Telefon
(+48) 177 735 350