Usługa - Studia podyplomowe - PEDAGOGIKA SPECJALNA – EDUKACJA INTEGRACYJNA I WŁĄCZAJĄCA
Usługa - Studia podyplomowe - PEDAGOGIKA SPECJALNA – EDUKACJA INTEGRACYJNA I WŁĄCZAJĄCA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone są dla osób posiadających przygotowanie pedagogiczne, wykształcenie wyższe (minimum licencjackie) a także dla nauczycieli wszystkich kierunków, rodziców pedagogów, wychowawców praz pracowników wszelakich placówek wspomagających dla osób niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie czy zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji29-02-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi480
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Absolwenci nabywają kwalifikacje do pracy w charakterze nauczyciela edukacji włączającej w przedszkolach, szkołach, jak i innych placówkach oświatowo-wychowawczych, opiekuńczych i rewalidacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Absolwenci nabywają kwalifikacje do pracy w charakterze nauczyciela edukacji włączającej w przedszkolach, szkołach, jak i innych placówkach oświatowo-wychowawczych, opiekuńczych i rewalidacyjnych. | Kryteria weryfikacji Ocenę na świadectwie stanowi średnia ocen uzyskanych z zaliczeń poszczególnych przedmiotów w toku studiów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przygotowanie w zakresie merytorycznym obejmuje m.in. przedmioty:
- Psychologia kliniczna z elementami psychopatologii
- Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Wspomagające i alternatywne metody komunikacji
- Podstawy języka migowego
- Psychologia wychowawcza
- Teoretyczne podstawy edukacji integracyjnej i włączającej
- Modele edukacji integracyjnej i włączającej w Polsce i na świecie
- Diagnoza funkcjonalna dzieci/uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z niepełnosprawnością intelektualną
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu słuchu
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu wzroku
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z chorobą przewlekłą
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem społecznym
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami zachowania i emocji
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu ruchu
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami komunikacji i sprawności językowej
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z trudnościami adaptacyjnymi związanymi z różnicami kulturowymi i wyznaniowymi
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem zdolnym
- Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej wobec osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
- Prawne aspekty edukacji i rehabilitacji osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
- Diagnoza i wspomaganie rodziny z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
- Współczesne zagrożenia rozwoju osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
- Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii
- Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
- Diagnoza edukacyjna uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 96 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 08-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 96 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 09-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 96 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 09-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 96 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 10-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 96 Psychologia kliniczna z elementami psychopatologii | Data realizacji zajęć 10-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 96 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 22-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 96 Wspomagające i alternatywne metody komunikacji | Data realizacji zajęć 23-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 96 Podstawy języka migowego | Data realizacji zajęć 23-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 96 Psychologia wychowawcza | Data realizacji zajęć 24-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 96 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 24-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 96 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 05-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 96 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 96 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 96 Psychologia kliniczna z elementami psychopatologii | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 96 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 96 Wspomagające i alternatywne metody komunikacji | Data realizacji zajęć 26-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 96 Podstawy języka migowego | Data realizacji zajęć 27-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 96 Psychologia wychowawcza | Data realizacji zajęć 27-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 96 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 28-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 96 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 28-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 96 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 17-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 96 Psychologia kliniczna z elementami psychopatologii | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 96 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 96 Wspomagające i alternatywne metody komunikacji | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 96 Podstawy języka migowego | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 96 Psychologia wychowawcza | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 96 Teoretyczne podstawy edukacji integracyjnej i włączającej | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 96 Modele edukacji integracyjnej i włączającej w Polsce i na świecie | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 96 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 96 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 29-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 96 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 29-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 96 Podstawy języka migowego | Data realizacji zajęć 30-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 96 Teoretyczne podstawy edukacji integracyjnej i włączającej | Data realizacji zajęć 30-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 96 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 96 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 13-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 96 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 13-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 96 Teoretyczne podstawy edukacji integracyjnej i włączającej | Data realizacji zajęć 14-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 96 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 14-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 96 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 96 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 96 Modele edukacji integracyjnej i włączającej w Polsce i na świecie | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 96 Diagnoza funkcjonalna dzieci/uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 28-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z niepełnosprawnością intelektualną | Data realizacji zajęć 28-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu słuchu | Data realizacji zajęć 06-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu wzroku | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z chorobą przewlekłą | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem społecznym | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami zachowania i emocji | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z całościowymi zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu ruchu | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami komunikacji i sprawności językowej | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z trudnościami adaptacyjnymi związanymi z różnicami kulturowymi i wyznaniowymi | Data realizacji zajęć 22-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem zdolnym | Data realizacji zajęć 22-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 96 Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej wobec osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 04-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 96 Modele edukacji integracyjnej i włączającej w Polsce i na świecie | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 96 Diagnoza funkcjonalna dzieci/uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 96 Diagnoza funkcjonalna dzieci/uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z niepełnosprawnością intelektualną | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu słuchu | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu wzroku | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z chorobą przewlekłą | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem społecznym | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami zachowania i emocji | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z całościowymi zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu ruchu | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z specyficznymi trudnościami w uczeniu się | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z specyficznymi trudnościami w uczeniu się | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami komunikacji i sprawności językowej | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z trudnościami adaptacyjnymi związanymi z różnicami kulturowymi i wyznaniowymi | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 96 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem zdolnym | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 96 Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej wobec osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 96 Prawne aspekty edukacji i rehabilitacji osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 96 Diagnoza i wspomaganie rodziny z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 96 Współczesne zagrożenia rozwoju osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 96 Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 96 Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej wobec osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 96 Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 96 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 03-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 96 Diagnoza edukacyjna uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 04-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 96 Diagnoza i wspomaganie rodziny z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 04-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 96 Współczesne zagrożenia rozwoju osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 05-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 96 Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka | Data realizacji zajęć 05-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 96 Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 96 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 96 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 96 Diagnoza edukacyjna uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 96 Diagnoza i wspomaganie rodziny z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 96 Współczesne zagrożenia rozwoju osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 96 Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 96 Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 96 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 96 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 96 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 96 Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 96 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 96 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 000,00 PLN
- Koszt usługi netto4 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto8,33 PLN
- Koszt godziny netto8,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Tarnowska
Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, kierunek: Wiedza o kulturze i literaturze w szkole ponadgimnazjalnej - studia podyplomowe;
Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, kierunki: surdopedagogika, edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna.
Wyższa Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu. kierunki: Oligofrenopedagogika- Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, Pedagogika Specjalna - Edukacja i wspomaganie osób z autyzmem, zespołem Aspargera (ASD)
Kursu Systemu Językowo-Migowego poziom I, II i III
Szkolenie z Kursu Języka Migowego na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym;
Szkolenie z podstawowych zagadnień terapii i edukacji dzieci z autyzmem;
Szkolenie z trudnego zachowania u osób z autyzmem - model prac w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie;
Szkolenie z VB-Mapp - ocena umiejętności i planowanie terapii
Doświadczenie zawodowe:
Nauczyciel - terapeuta w Niepublicznym Specjalnym Przedszkolu "Słowicza Ferajna"
Nauczyciel wspomagający w Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym "Akademia Malucha"
Wykładowca w Instytucje Studiów Podyplomowych Andrago-Centrum
Nauczyciel języka polskiego w Konsorcjum Naukowo-Edukacyjnym
Dyrektor Oświatowych Placówek Specjalnych w Fundacji na Rzecz Promocji Zdrowia "PULS"
Kamila Romańczuk
Wyższa Szkoła Społeczno- Przyrodnicza im. Wincentego Pola w Lublinie, kierunek: fizjoterapia - tytuł magistra
Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa im. Edwarda Lipińskiego w Kielcach, kierunek: fizjoterapia - tytuł licencjata
Szkolenia/Kursy:
PNF- kurs podstawowy;
Skoliozy - diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne;
Neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja niemowląt i dzieci starszych;
Osteopatyczne zabiegi lecznicze w Pediatrii cz.1;
Terapia powięziowa - FDM - I, II, III moduł;
Terapia manualna - ciąża i narodziny;
Manualne techniki leczenia dyskopatii lędźwiowej w fazie ostrej;
Czytanie i analizownie zdjęć RTG Narządu ruchu;
Instruktor pilates;
Kinesiology taping - szkolenie unijne;
Metody i techniki usprawniania pacjentów z mózgowym porażeniem dziecięcym z wykorzystaniem pionizatora dynamicznego Stand&Go
Trening umiejętności społecznych i terapia narzędziowa IASTM;
Badanie i dokumentacja medyczna w fizjoterapii;
Trening funkcjonalny i siłowy w ujęciu fizjoterapeutycznym;
Terapia manualna u dzieci; Rozstęp mięśnia prostego brzucha (DRA);
Diagnostyka funkcjonalna stawu kolanowego w sporcie;
Dry needling - suche igłowanie;
Anna Machnicka
Dyplom Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Kielcach, Wydział Pedagogiczny w zakresie pracy kulturalno-oświatowej - tytuł: magister pedagogiki;
Studium Pedagogiczne z metodyką geografii dla nauczania przedmiotów ogólnokształcących;
Studia Podyplomowe w zakresie geografii w zreformowanej szkole - Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach, Wydział Matematyczno-Przyrodniczy;
Studia Podyplomowe w zakresie nauczycieli przedmiotów zawodowych zakresie turystyki i hotelarstwa. Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, Wydział Nauk Społecznych i Ekonomicznych;
Studia Podyplomowe :
Pedagogika Specjalna - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika),
Pedagogika Specjalna - logopedia
Pedagogika specjalna - Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Pedagogika Specjalna - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością wzrokową (tyflopedagogika)
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, Wydział Nauk Społecznych i Ekonomicznych;
Ukończone Kursy:
Dziecko z autyzmem w przedszkolu i szkole
Dostosowanie wymagań edukacyjnych i indywidualizacja nauczania
Gry i zabawy w terapii dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania
Dziecko z ADHD w przedszkolu i szkole
Przemoc i agresja w szkole
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
Współpraca z rodzicami warunkiem sukcesu wychowawczego
mgr Renata Kowalska-Sasin
Wyższa Szkolą Pedagogiczna im. Jana Kochanowskiego w Kielcach. wydział pedagogiczny, studia magisterskie - Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza;
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, wydział pedagogiczny i artystyczny, Studia Podyplomowe - Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną;
Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, Wydział Pedagogiki i Nauki o Zdrowiu, Studia Podyplomowe- Tyflopedagogika;
Świętokrzyska Szkoła Wyższa w Kielcach, wydział pedagogiczny i ochrony zdrowia, Studia Podyplomowe - Wczesne wspomaganie rozwoju oraz edukacji dzieci i młodzieży z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami pokrewnymi;
Kursy:
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach, Centrum Doskonalenia Nauczycieli - kursy kwalifikacyjne Oligofrenopedagogika, Surdopedagogika i Tyflopedagogika
Polski Związek Niewidomych Instytut Tyflologiczny Warszawa- szkolenie Instruktor orientacji przestrzennej, samodzielnego, bezpiecznego i skutecznego poruszania się osób niewidomych i słabowidzących;
Doświadczenie:
Nauczyciel nauczania początkowego - Szkoła Podstawowa w Kostkach Dużych;
Nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej, rewalidant w Szkole Podstawowej nr 2 w Busku- Zdroju;
Nauczyciel nauczania indywidualnego w Szkole Podstawowej w Kamedułach;
Nauczyciel rewalidant- tyflopedagog i surdopedagog w Szkole Podstawowej nr 3 w Busku- Zdroju;
Pedagog Szkolny w Zespole Placówek Oświatowych nr 1 w Busku- Zdroju
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla studentów są udostępniane na platformie MSTeams
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia odbywają się na platformie MSTeams
Koszt całej całej usługi 4000 zł, w tym:
- 3900 zł czesne
- 100 zł wpisowe
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe