Onboarding czyli efektywne procesy adaptacji i wdrożenia nowych pracowników – warsztaty online
Onboarding czyli efektywne procesy adaptacji i wdrożenia nowych pracowników – warsztaty online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla pracowników działów HR, dla managerów
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji15-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
rozwój umiejętności wspierania i rozwijania pracowników w procesie adaptacjiprzedstawienie roli i znaczenia wprowadzenia nowego pracownika do firmy i zespołu
zapoznanie z etapami adaptacji i rolą HR na każdym z nich
przybliżenie wachlarza narzędzi i metod wykorzystywanych w procesie adaptacji
uświadomienie obszarów wykorzystania wiedzy zdobytej w procesie adaptacji w strategicznym zarządzaniu zasobami ludzkimi
rozwój kompetencji skutecznej komunikacji oraz budowania pozytywnych relacji w zespol
Efekty uczenia się
rozwój umiejętności wspierania i rozwijania pracowników w procesie adaptacji
przedstawienie roli i znaczenia wprowadzenia nowego pracownika do firmy i zespołu
zapoznanie z etapami adaptacji i rolą HR na każdym z nich
przybliżenie wachlarza narzędzi i metod wykorzystywanych w procesie adaptacji
uświadomienie obszarów wykorzystania wiedzy zdobytej w procesie adaptacji w strategicznym zarządzaniu zasobami ludzkimi
rozwój kompetencji skutecznej komunikacji oraz budowania pozytywnych relacji w zespole
uświadomienie najczęściej popełnianych błędów we wdrażaniu pracowników i ich konsekwencji;
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
PRE i POST test
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Moduł 1. Rola HR w procesie adaptacji
- Kto odpowiada za adaptację pracownika?
- Znaczenie procesu adaptacji: dlaczego warto zainwestować w proces adaptacji pracowników.
Moduł 2. Obszary adaptacji
- Organizacja: misja i cele
- Zespół: struktura i zależności
- Zasady pracy: regulaminy i procedury
- Stanowisko pracy: zadania, obowiązki, bezpieczeństwo
Moduł 3. Etapy procesu adaptacji i procedura adaptacji – zaprojektowanie procesu, opracowanie procedury i narzędzi.
- Adaptacja nowych pracowników – cele, zasady i etapy.
- Adaptacja pracowników zagranicznych
- Praktyczne kroki adaptacji pracownika.
- Zakres wdrożenia
- Elementy ułatwiające adaptację
- Zakres pakietów informacyjnych
- Forma podsumowania wdrożenia
Moduł 4. Narzędzia stosowane w / wspierające adaptację
- Instrukcje stanowiskowe
- Szkolenia stanowiskowe
- Coaching
- Feedback
- Monitoring procesu
Moduł 5. Efektywne wykorzystanie versus konsekwencje nieskutecznego procesu adaptacji
- Świadome kształtowanie polityki kadrowej (zatrzymanie talentów versus wysoki poziom rotacji)
- Motywacja i budowanie atmosfery sprzyjającej rozwojowi i wzmacniającej identyfikację z firmą
- Wstęp do planowania ścieżek karier i przygotowania strategii rozwoju kadr
Moduł 6. Adaptacja a wyzwania współczesnego HR i Managera.
- Zarządzanie Zmianą
- Zarządzanie różnorodnością pokoleniową
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Zajęcia | Prowadzący Adrianna Filiks | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 094,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,45 PLN
- Koszt osobogodziny netto148,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrianna Filiks
Prowadzi warsztaty z zakresu zarządzania personelem dla zarządów, kadry kierowniczej i menedżerskiej w ramach szkoleń zamkniętych oraz cieszące się dużym uznaniem szkolenia otwarte (ponad 2400 godzin szkoleniowych zrealizowanych tylko w ciągu ostatnich 3 lat). Przykładowe tematy: strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie zmianą, zarządzanie szkoleniami, dobór pracowników, OnBoarding, motywowanie pracowników, informacja zwrotna, coaching, kierowanie zespołem, pokolenia na rynku pracy, systemy ocen, komunikacja wewnętrzna, proces odchodzenia pracowników, trudne rozmowy w HRM/; W jej szkoleniach i programach coachingowych uczestniczą pracownicy firm z większości branż w Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie elektronicznej będą wysłane uczestnikom drogą mailową przed szkoleniem. Podczas szkolenia będzie udostępniana prezentacja.
Informacje dodatkowe
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom drogą mailową najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia. Dane dostępowe do usługi zostaną opublikowane w karcie usługi nie później niż w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie odbywa się poprzez platformę szkoleniową.
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy)
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja)
Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD)
Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki.
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg. harmonogramu szkolenia.