Szkolenie System Zarządzania Jakością - ISO 9001:2015. Dokumentacja, wymagania, audit
Szkolenie System Zarządzania Jakością - ISO 9001:2015. Dokumentacja, wymagania, audit
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników organizacji, którzy pracują w dziale jakości, zajmują się obsługą klienta , nadzorują prace nad wdrożeniem, nadzorem lub doskonaleniem System Zarządzania Jakością wg Normy ISO 9001:2015
- Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników organizacji, które chcą uzyskać certyfikat ISO 9001:2015
- Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które odpowiedzialne są za nadzorowanie procesów podstawowych, zarządzania lub pomocniczych w organizacji
- Szkolenie przeznaczone dla osób, mających po raz pierwszy zajmować się wdrażaniem i zarządzaniem Systemem Zarządzania Jakością w organizacji.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji27-02-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługiCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do:- uzyskania wiedzy w zakresie metodologii wdrożenia SZJ wg Normy ISO 9001:2015,
- nabycia umiejętności realizacji zadań podczas wdrożenia oraz już po uzyskaniu certyfikatu ISO.
- nabycia umiejętności tworzenia i nadzorowania dokumentacji SZJ.
- rozwoju kompetencji społecznych jak budowanie relacji z innymi pracownikami i współpracownikami, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, otwartość na innych, aktywne słuchanie, komunikatywność, współpraca w zespole.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia
Uczestnik szkolenia:
- Definiuje wymagania Normy ISO 9001:2015
- Stosuje zasady tworzenia dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością
- Charakteryzuje zasady nadzorowania dokumentacji
- Opracowuje i tworzy procedury Systemu Zarządzania Jakością takie jak: Nadzór nad udokumentowaną informają, Audity wewnętrze, Realizacja usług, Nadzór nad niezgodnościami, reklamacjami i działania korygujące
- Opracowuje i tworzy dokumenty Systemu Zarządzania Jakością jakie jak: Kontekst organizacji, Cele jakości, Tabela procesów, Mapa procesów.
- Sporządza i monitoruje analizę satysfakcji klienta, Plan szkoleń, Plan auditów wewnętrznych, Ocenę dostawców, Rejestr stosowanych wymagań prawnych, Rejestr Infrastruktury, Przegląd zarządzania.
- Charakteryzuje rolę Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością
- Uzasadnia zadania Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością
- Nadzoruje proces certyfikacji systemu w organizacji
- Stosuje zasady komunikacji interpersonalnej takie jak aktywne słuchanie, umiejętne zadawanie pytań, komunikatywność, współpraca w zespole.
- Stosuje zasady budowania relacji z innymi
- Planuje i tworzy zasady dzielenia się wiedzą i doświadczeniem
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy przystępują do testu sprawdzającego wiedzę.
Metody walidacji
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy przystępują do testu sprawdzajacego wiedzę.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia szkolenia: podział grupy podczas ćwiczeń i scenek na grupy dwuosobowe. W przypadku, gdy szkolenie będzie prowadzone dla jednej osoby, wszystkie ćwiczenia i scenki będą prowadzone indywidualnie.
Warunkiem ukończenia szkolenia jest zaliczenie testu końcowego oraz aktywne uczestniczenie w zajęciach.
Szkolenie prowadzone będzie w godzinach zegarowych.
Szkolenie adresowane jest do osób mających podstawową wiedzę w zakresie Systemu Zarządzania Jakością.
- Metodologia wdrażania Systemu Zarządzania Jakością wg Normy ISO 9001:2015 ( Omówienie zasad wdrażania SZJ)
- Tworzenie i nadzorowanie dokumentacji systemu ( Zaprezentowanie praktycznych działań i zasad)
- Weryfikacja dokumentów SZJ ( Omówienie podstawowych dokumentów tj. Księga Jakości, procedury, instrukcje, formularze)
- Omówienie i interpretacja wymagań Normy ISO 9001:2015
- Zakres Normy
- Powołania Normatywne
- Terminy i definicje
- Kontekst organizacji
- Przywództwo
- Planowanie
- Wsparcie
- Działanie
- Ocenia działania
- Doskonalenie
- Zadania w trakcie wdrożenia systemu (Omówienie głównych zadań niezbędnych do wdrożenia SZJ)
- Mapa procesów
- Wymagania prawne
- Monitorowanie procesów i wyrobu - wskaźniki procesów
- Cele Jakości
- Kontekst organizacji, strony zainteresowane
- Nadzór nad Infrastrukturą
- Badanie satysfakcji klienta
- Audyt wewnętrzny
- Przegląd Zarządzania
- Działania doskonalące
- Zadania po uzyskaniu certyfikatu ISO ( Omówienie głównych zadań niezbędnych do utrzymania certyfikatu)
- Opracowywanie, wprowadzanie zmian i nadzorowaniem SZJ ( Zaprezentowanie praktycznych działań i zasad)
- Rola i zadania Pełnomocnika SZJ (Omówienie pracy Pełnomocnika w organizacji, praktyczne wskazówki )
- Zakres odpowiedzialność
- Zakres uprawnień
- Wymagane predyspozycje
- Omówienie procesu certyfikacji (wskazanie głównych puntków dotyczących uzyskania certyfikatu)
- Test sprawdzający wiedzę.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Karpacz
Audytor i Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością wg Normy ISO 9001:2015.
Audytor i Pełnomocnik Systemu Zarządzania Środowiskowego wg Normy ISO 14001:2015
Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania BHP wg Normy PN -ISO 45001:2018
Pełnomocnik i Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością dla Wyrobów Medycznych wg PN-EN ISO 13485:2016
Administrator Bezpieczeństwa Informacji
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Konsultant, audytor, szkoleniowiec w zakresie wdrożeń ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, HACCP.
Specjalista ds. BHP.
Studia magisterskie na Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, wydział Zarządzania i Administracji.
Studia podyplomowe z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Kielcach.
Prowadzenie szkoleń w zakresie ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, HACCP, ISO 50001, ISO 13485
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają:
- Materiały szkoleniowe
- Wzory dokumentacji
- Długopis
- Notatnik
Warunki uczestnictwa
Szkolenie możemy przeprowadzić w siedzibie Państwa firmy, w dogodnym dla Państwa terminie, z uwzględnieniem odpowiedniej liczby osób - dostosowanej do potrzeb klienta.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu
Agnieszka Karpacz
tel. 504 253 200
agnieszka.karpacz@delta-kielce.pl
Informacje dodatkowe
W cenie zapewniamy dla uczestników:
- materiały szkoleniowe dla uczestników
- certyfikaty ukończenia szkolenia
- wzory dokumentacji SZJ
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi