Szkolenie: MS 55342 Supporting and Troubleshooting Windows 11
Szkolenie: MS 55342 Supporting and Troubleshooting Windows 11
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla pracowników IT, którzy administrują komputerami stacjonarnymi, urządzeniami, użytkownikami i powiązanymi zasobami sieciowymi i zabezpieczającymi z systemem Windows 11.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2023
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługiStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do obsługi i rozwiązywania problemów z urządzeniami z systemem Windows 11 w lokalnym środowisku domeny Windows Server Active Directory.Efekty uczenia się
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
- Administruje systemem Windows 11.
- Rozwiązuje problemy z uruchamianiem i odzyskiwaniem systemu.
- Rozwiązuje problemy z urządzeniami i sterownikami urządzeń.
- Konfiguruje i rozwiązuje problemy z ustawieniami bezpieczeństwa.
- Konfiguruje i rozwiązuje problemy z stanem użytkownika.
- Konfiguruje i rozwiązuje problemy z dostępem do zasobów.
- Rozwiazuje problemy z aplikacjami.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Walidacja usługi odbędzie się na podstawie wykonywanych zadań przez uczestników.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Każdy uczestnik szkolenia pracuje indywidualnie na udostępnionych zadaniach przez trenera. Po ukończeniu szkolenia ma możliwość utrwalenia zadań oraz kontaktu z trenerem, co pozwoli na lepsze przyswojenie programu szkolenia.
Szkolenie zawiera 28 godzin zegarowych.
Moduł 1: Wprowadzenie do Windows 11
- Przegląd systemu Windows 11.
- Nowe funkcje w Windows 11.
- Znaczące zmiany z Windows 10.
- Zmiany w interfejsie użytkownika.
- Zawiera przegląd architektury systemu, w tym podsystemów Linux i Android.
- Rozwiązywanie problemów z instalacją i wdrażaniem.
- Przegląd wymaganego sprzętu, identyfikowanie różnic w stosunku do systemu Windows 10.
- Problemy z uaktualnieniem do systemu Windows 11.
- Zalecenia dotyczące typowych procedur rozwiązywania problemów.
- Wprowadzenie do narzędzi do rozwiązywania problemów.
- Menadżer zadań.
- Monitor zasobów.
- Monitor wydajności.
- Przegląd poprawionej aplikacji ustawień.
Moduł 2: Zdalne administrowanie systemem Windows 11
- Przegląd narzędzi administracyjnych.
- Korzystanie ze zdalnego pulpitu.
- Korzystanie z szybkiej pomocy.
- Korzystanie z Centrum administracyjnego systemu Windows.
- Wprowadzenie do Windows PowerShell.
- Komunikacja zdalna za pomocą programu Windows PowerShell.
- Włączanie komunikacji zdalnej PowerShell.
- Zaufane hosty.
Moduł 3: Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem i przywracaniem systemu
- Przegląd środowiska odzyskiwania systemu Windows 11.
- Konfiguracja rejestru.
- Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania.
- Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker.
- Rozwiązywanie problemów z usługą systemu operacyjnego.
- Odzyskiwanie komputera.
- Rozwiązywanie problemów z urządzeniami i sterownikami urządzeń.
- Przegląd rozwiązywania problemów ze sprzętem.
- Ustawienia zasad grupy, które mogą kontrolować/wstrzymywać instalację sprzętu.
- Rozwiązywanie problemów z awariami sterowników urządzeń.
Moduł 4: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
- Identyfikacja nieprawidłowo skonfigurowanej sieci i ustawień TCP/IP.
- Omówienie adresowania podsieci IPv4 ułatwiające identyfikację nieprawidłowo skonfigurowanych urządzeń.
- Określanie ustawień sieciowych.
- Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową.
- Rozwiązywanie problemów z rozwiązywaniem nazw.
- Przegląd zdalnego dostępu.
- Rozwiązywanie problemów z połączeniem VPN.
Moduł 5: Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy
- Przegląd zasad grupy.
- Rozwiązywanie problemów z konfiguracją klienta i aplikacjami GPO.
Moduł 6: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z ustawieniami bezpieczeństwa
- Bezpieczny, zaufany i mierzony rozruch.
- Ustawienia UEFI.
- Wymagania TPM.
- Wdrażanie zabezpieczeń sieciowych za pomocą Zapory Windows Defender i Zapory Windows Defender z zabezpieczeniami zaawansowanymi.
- Wdrażanie funkcji Credential Guard, Exploit Guard i Application Guard.
- Konfiguracja Windows Hello.
- Rozwiązywanie problemów z logowaniem.
Moduł 7: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów ze stanem użytkownika
- Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika.
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów UE-V.
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z przekierowaniem folderu.
Moduł 8: Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów
- Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików.
- Rozwiązywanie problemów z drukarkami.
- Odzyskiwanie plików w systemie Windows 11.
Moduł 9: Rozwiązywanie problemów z aplikacjami
- Rozwiązywanie problemów z aplikacjami komputerowymi.
- Zarządzanie uniwersalnymi aplikacjami Windows.
- Przegląd kontroli aplikacji.
- Rozwiązywanie problemów z aplikacją AppLocker Policy.
- Rozwiązywanie problemów ze zgodnością aplikacji.
- Konfiguracja trybu kiosku.
Moduł 10: Utrzymanie Windows 11
- Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z wydajnością komputera.
- Przegląd Windows Update.
- Konfiguracja Windows Update dla firm.
- Rozwiązywanie problemów z aktualizacjami systemu Windows.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 • Wstęp do Windows 11. • Zdalne administrowanie systemem Windows 11. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 • Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem i odzyskiwaniem systemu. • Rozwiązywanie problemów z urządzeniami i sterownikami urządzeń. • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 • • Troubleshooting Group Policy • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z ustawieniami bezpieczeństwa. • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów ze stanem użytkownika. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 o Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów. o o Rozwiązywanie problemów z aplikacjami. o Utrzymanie systemu Windows 11. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 240,00 PLN
- Koszt usługi netto2 240,00 PLN
- Koszt godziny brutto70,00 PLN
- Koszt godziny netto70,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adam Bartosiewicz
Realizacja szkoleń w zakresie kompetencji cyfrowych a w szczególności produktów: Teams / SharePoint, chmura Office 365, pakietu biurowego Microsoft Office. Uczy tego, że technologia daje nam niepowtarzalną szanse bycia twórczym. Wykształcenie: wyższe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autoryzowane materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (Skillpipe).
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania z usług dofinansowanych jest status MMŚP (wyjątkiem jest woj. małopolskie, podlaskie,podkarpackie, w których wsparcie mogą uzyskać również osoby indywidualne).
Jak skorzystać z usług dofinansowanych?
Krok 1: Założenie konta indywidualnego i instytucjonalnego w Bazie Usług Rozwojowych.
Krok 2: Złożenie wniosku do Operatora, który rozdziela środki w Twoim województwie.
Krok 3: Uzyskanie dofinasowania.
Krok 4: Zapisanie na szkolenie poprzez platformę BUR.
Lista operatorów: https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie
Informacje dodatkowe
Podczas szkoleń istnieje możliwość przeprowadzenia kontroli/audytu usługi przez osoby do tego upoważnione przez PARP.
Szkolenie będzie nagrywane ze względu na jego realizację w formie zdalnej, pozwoli to Operatorowi na przeprowadzenie kontroli.
Każdego dnia szkolenia przerwy bedą w godzinach:
- 11:00 - 11:15
- 13:15 - 13:30
W cenę szkolenia wliczono:
- Certyfikat Microsoft
- Kontakt z trenerem po szkoleniu
- Gwarancje jakości szkolenia :)
Dlaczego wybrać firmę NT Group Sp. z o.o.?
- Realizujemy szkolenia od 2002 roku.
- Mamy wyspecjalizowaną kadrę szkoleniową.
- Przeprowadzimy Ciebie przez cały proces pozyskania dofinansowania.
- Bezpłatnie pomożemy w uzyskaniu dofinansowania.
- Zaproponujemy szkolenia dopasowane do potrzeb Twojej firmy.
- Dostarczymy dokumentację szkoleniową, niezbędną do rozliczenia.
- Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
www.ntg.pl
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie realizowane za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams (nie jest wymagana instalacja aplikacji). Link do spotkania można otworzyć za pomocą przeglądarki i jest aktywny podczas trwania usługi.
Do poprawnego udziału w usłudze uczestnik powinien posiadać komputer z kamerą, mikrofonem, dostępem do Internetu; szybkością pobierania i przesyłania 500 kb/s; aktualną wersje przeglądarki Microsoft Edge, Internet Explorer, Safari lub Chrome. Zalecamy posiadanie systemu operacyjnego Windows 10 oraz min. 2 GB RAM pamięci.