Studia podyplomowe WROCŁAW: Coaching z elementami psychologii
Studia podyplomowe WROCŁAW: Coaching z elementami psychologii
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program został opracowany z myślą o osobach, które chcą wykorzystywać coaching w swojej pracy: dyrektorach i menedżerach zespołów, którzy chcieliby rozwinąć swój styl współpracy, specjalistach HR, którzy widzą w coachingu skuteczne narzędzie rozwijania pracowników i wprowadzania zmian, a także doradców zawodowych, trenerów biznesu, trenerów sportu, nauczycieli, dietetyków oraz konsultantów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji19-10-2023
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi203
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem Programu jest rozwinięcie umiejętności prowadzenia coachingu oraz postawy coacha. Studia bardzo dobrze przygotowują do korzystania z narzędzi i technik coachingowych.Efekty uczenia się
ZAKRES WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH OBJĘTYCH PROGRAMEM
WIEDZA: zasady coachingu; zasady budowania relacji; wiedza z zakresu wywierania wpływu; jakie narzędzia stosuje się w coachingu; jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystują narzędzia coachingu; jakie ograniczenia wiążą się ze stosowaniem narzędzi coachingu; jak mierzyć motywację; znajomość czynników, które wpływają na motywację; znajomość czynników, które mogą utrudniać wprowadzanie zmian i osiąganie celów jak udzielać informacji zwrotnych; jak przyjmować informację zwrotną; jak rozwijać swoje umiejętności jak przygotować wystąpienie; jak zaangażować uczestników spotkania do aktywności w czasie warsztatu; na co zwracać uwagę występując publicznie przed większą grupą; wiedza wynikająca z opracowywania narzędzia do coachingu; jakie narzędzia hr należy uwzględnić prowadząc coaching w organizacji; jak integrować cele organizacji i cele indywidualne pracowników; jak przygotować się i co wziąć pod uwagę ustalając zakres współpracy coachingowej z organizacją.
UMIEJĘTNOŚCI: budowanie relacji opartej na zaufaniu i zrozumieniu, zachowywanie neutralności w ocenie, określanie swojej roli w relacji stosowanie narządzi i technik, dostosowywanie narządzi i technik do potrzeb rozmówcy, pomiar motywacji, pomiar postępów, kierowanie uwagi na czynniki mobilizujące do działania udzielanie informacji zwrotnej, przyjmowanie informacji zwrotnej, układnie planu rozwijania kompetencji wystąpienia publiczne, przygotowanie materiałów dla uczestników warsztatów, samodzielne konstruowanie narzędzi coachingowych, przeprowadzenie rozmowy wstępnej dot. coachingu, określenie celu, planu spotkań i liczby sesji, korzystanie z wniosków wynikających z narzędzi hr, przygotowanie propozycji coachingu, podsumowanie w postaci raportu.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE: słuchanie, określanie potrzeb, upewnianie się, prezentowanie i argumentowanie swoich rozwiązań współpraca w zespole, rozwiązywanie konfliktów, planowanie pracy zespołu, uwzględnianie w swoich zadaniach innych osób, pomaganie innym, odpowiedzialność za zadanie udzielanie informacji zwrotnej, przyjmowanie informacji zwrotnej okazywanie zainteresowania, poszukiwanie rozwiązań, szanowanie autonomii i odmiennego zdania słuchanie, doprecyzowanie potrzeb, zwracanie uwagi na potrzeby innych, doprecyzowywanie, parafrazowanie.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
PODSTAWA ZALICZENIA KOŃCOWEGO:
- test
- egzamin – przedstawienie nagrania z sesji oraz prezentacji procesu coachingu
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Program trwa 3 semestry i obejmuje 203 godzin zajęć. Składa się z dwóch bloków.
BLOK PSYCHOLOGIA to 60 godzin psychologii. Celem tego bloku jest dostarczenie aktualnej, sprawdzonej naukowo wiedzy, która pomaga zrozumieć procesy psychologiczne, które mogą wpływać na rozwój umiejętności, wprowadzania zmian i osiąganie celów.
Przedmioty:
Rola emocji w funkcjonowaniu człowieka (8h) - m.in.: czym są emocje i jak je rozumieć; emocje podstawowe i pochodne i ich znaczenie dla funkcjonowania podmiotu; różnice indywidualne w reagowaniu emocjonalnym.
Psychologia różnic indywidualnych (8h) - m.in.: czym są cechy, style i typy; potoczne a naukowe spojrzenie na cechy i typy osobowości; dwie domeny osobowości; temperament jako źródło różnic w odporności człowieka na stres; ogólne modele osobowości.
Coaching czy psychoterapia (4h)- m.in.: zdrowie psychiczne; norma i patologia; charakterystyka człowieka zdrowego psychicznie; klasyfikacje chorób psychicznych; diagnoza.
Psychologia pozytywna (8h) - m.in.: podstawowe pojęcia; teoretyczne podstawy psychologii pozytywnej, wybrane koncepcje i uwarunkowania jakości życia; biologiczne podstawy dobrostanu; psychologia pozytywna a kształtowanie własnego życia.
Psychologia społeczna (8h) - m.in.: norma a patologia; mechanizmy rozumienia siebie i innych; postawy i zmiany postaw; atrakcyjność interpersonalna; zachowanie prospołeczne, wpływ społeczny.
Techniki wywierania wpływu (8h) - m.in.: psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu; efektywność technik wywierania wpływu; wybrane techniki; możliwości przeciwstawienia się technikom.
Mózg w działaniu (8h) - m.in.: rozwój mózgu i umysłu człowieka; umysł predyktywny; poznanie, emocje i motywacja w świetle teorii umysłu predyktywnego; work-life balance w świetle badań neurokognitywnych.
Stres zawodowy i wypalenie (8h) – m.in.: źródła stresu; oznaki i konsekwencje stresu; strategie zapobiegania i radzenia sobie ze stresem; co to jest syndrom wypalenia zawodowego; czy każdy narażony jest na wypalenie; przykłady interwencji.
BLOK PRAKTYKA COACHINGU to 143 godzin rozwijających postawę i umiejętności coachingowych. Celem tego bloku jest przygotowanie słuchaczy do korzystania z technik i narzędzi oraz samodzielnego prowadzenia sesji. Program obejmuje zajęcia praktyczne, podczas których studenci ćwiczą prowadzenie sesji, stosowanie narzędzi oraz planowanie i prowadzenie procesu coachingu.
Przedmioty:
Coaching czy doradztwo (4h) - kiedy łączyć coaching z doradztwem, co może coach nie będący wykwalifikowanym doradcą, narzędzia coachingowe w doradztwie, jak znaleźć swoją specjalizację w coachingu
Wprowadzenie do coachingu (18h) - m.in.: etyka zawodowa coacha; podstawowe wyzwania i trudności w pracy coacha; standardy i kompetencje coacha.
Kompetencje coacha (12h) - m.in.: prowadzenie coachingu, proces coachingu, narzędzia pracy coacha.
Prowadzenie coachingu (18h) - m.in.: wyznaczanie celów i planu działania; monitorowanie postępów; ocena rezultatów poszczególnych spotkań i procesu coachingu.
Rozwój kompetencji coacha (18h) - m.in.: zajęcia praktyczne skoncentrowane na rozwijaniu warsztatu coacha poprzez wymianę doświadczeń, ćwiczenie technik i uczenie się korzystania z narzędzi.
Narzędzia wykorzystywane w coachingu (12h) - m.in.: zajęcia w formie warsztatu; nauka stosowania narzędzi i technik coachingowych; korzyści i ograniczenia wiążące się ze stosowaniem poszczególnych technik i narzędzi; dostosowanie rozwiązań do konkretnych sytuacji.
Zarządzanie i coaching (8h) - m.in.: kompetencje menedżerskie; rola menedżera w zespole; motywowanie; komunikacja w organizacji; rola menedżera w organizacji a rozwijanie umiejętności menedżerskich.
Coaching grupowy i zespołowy (18h) - m.in.: zajęcia praktyczne dotyczące możliwości pracy z zespołem w organizacji, obejmują m.in. takie zagadnienia jak: zmiana indywidualna vs. zmiana zespołowa, potencjał zespołu, wyzwania pracy z zespołem, rozwijanie skuteczności zespołu, konflikt w zespole, wzmacnianie współpracy.
Doskonalenie umiejętności coachingu (30h) - m.in.: zajęcia koncentrują się na wzmocnieniu umiejętności korzystania z umiejętności coachingowych.
Superwizje indywidualne (1h)
Coaching w praktyce - gość (4h)
Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie i kadrze studiów.
Organizacja nauki
Czas trwania: trzy semestry - 203 godzin dydaktycznych, liczba możliwych punktów do zdobycia ECTS: 45. Zjazdy odbywają się w soboty i niedziele.
Harmonogram usługi może obejmować przerwy kawowe i obiadowe. Godzina dydaktyczna trwa 45 minut. Szczegóły realizacji poszczególnych zjazdów (godziny realizacji, przedmioty, prowadzący) wskazane są w harmonogramie, który udostępniany jest słuchaczom nie później niż na 2 tygodnie przed rozpoczęciem zajęć.
Jako osoby prowadzące zajęcia wymieniona jest część kadry dydaktycznej kierunku.
Studia będą się odbywać w formie mieszanej. Część zajęć odbywa się stacjonarnie w wyznaczonym miejscu, drugą część trener prowadzi na żywo poprzez komunikator.
Szczegółowe informacje na temat kierunku znajdą Państwo pod adresem: https://www.swps.pl/oferta/wroclaw/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/coaching
Uniwersytet SWPS zajęcia zdalne prowadzi poprzez narzędzia Google Meet i Google Classroom.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Wprowadzenie do coachingu | Data realizacji zajęć 21-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Wprowadzenie do coachingu | Data realizacji zajęć 22-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Psychologia pozytywna | Data realizacji zajęć 04-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Mózg w działaniu | Data realizacji zajęć 05-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Prowadzenie coachingu | Data realizacji zajęć 02-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 07:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Prowadzenie coachingu | Data realizacji zajęć 03-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 07:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Psychologia społeczna | Data realizacji zajęć 13-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Psychologia różnic indywidualnych | Data realizacji zajęć 14-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Kompetencje coacha | Data realizacji zajęć 03-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Kompetencje coacha | Data realizacji zajęć 04-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Narzędzia wykorzystywane w coachingu | Data realizacji zajęć 04-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Doskonalenie umiejętności coachingu cz.1 | Data realizacji zajęć 04-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Stres zawodowy i wypalenie | Data realizacji zajęć 17-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Rozwój kompetencji coacha | Data realizacji zajęć 02-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Rozwój kompetencji coacha | Data realizacji zajęć 03-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Techniki wywierania wpływu | Data realizacji zajęć 23-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Rola emocji w funkcjonowaniu człowieka | Data realizacji zajęć 24-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Doskonalenie umiejętności coachingu cz.1 | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Doskonalenie umiejętności coachingu cz.1 | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Narzędzia wykorzystywane w coachingu | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Narzędzia wykorzystywane w coachingu | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Superwizje indywidualne | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Coaching czy doradztwo? | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Coaching w praktyce (gość) | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Doskonalenie umiejętności coachingu cz.2 | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Doskonalenie umiejętności coachingu cz.2 | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Zarządzanie i coaching | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Coaching czy psychoterapia? | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Coaching grupowy i zespołowy | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Coaching grupowy i zespołowy | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Egzamin końcowy | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto11 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto54,68 PLN
- Koszt osobogodziny netto54,68 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Łukasz Lach
Prowadzi: Psychologia różnic indywidualnych.
dr Mikołaj Koterski
własna działalność gospodarcza w ramach doradztwa i coachingu;
mgr psychologii, prawa
doktor psychologii
od 2007 roku prowadzi własną praktykę psychologiczną, od 2009 roku współpracuje z Uniwersytetem SWPS, kierując studiami z zakresu coachingu. Prowadzi też zajęcia z zakresu tematyki rozwijania umiejętności.
prof. dr hab. Dariusz Doliński
Jest autorem licznych projektów naukowych, badań eksperymentalnych i teorii z zakresu psychologii społecznej, szczególnie zachowań konsumenckich oraz weryfikacji technik używanych przez ludzi do tego, aby efektywnie wpływać na innych.
Redaktor naczelny „Polish Psychological Bulletin”. Publikuje w prestiżowych czasopismach, takich jak: „Journal of Personality and Social Psychology”, „Personality and Social Psychology Bulletin”, „Journal of Experimental Social Psychology” oraz „European Journal of Social Psychology”. Autor i współautor około 200 publikacji, m.in. „Psychologia wpływu społecznego” (2000), „Psychologiczne mechanizmy reklamy” (2003), „Ukryte sensy zachowania: rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie” (2006), Manipulacja” (2009) oraz „Techniques of social influence: The psychology of gaining compliance” (2016).
Jest członkiem-korespondentem Polskiej Akademii Nauk, członkiem Komitetu Psychologii PAN oraz prezesem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej.
Profesor doktor habilitowany;
Stopień doktora habilitowanego nauk humanistycznych w zakresie psychologii uzyskał w 1993, na podstawie dorobku naukowego oraz rozprawy Orientacja defensywna. Tytuł prof
dr Mirosława Leopold
Przez kilkanaście lat adiunkt w Instytucie Psychologii UAM. Jako coach wspiera klientów we wprowadzaniu zmian zarówno w pracy zawodowej jak i życiu osobistym, w rozwoju kompetencji i zwiększaniu efektywności działań.
Pracuje zarówno z klientem biznesowym jak i indywidualnym. W swojej pracy łączy teoretyczne podejście oparte na psychologii poznawczej, rozwojowej i pracę z doświadczeniem praktycznym.
Doktorat z psychologii UAM;
Prowadzenie zajęć na USWPS:
- Rozwój osobisty: wykłady i warsztaty USWPS (Psychologia, studia stacjonarne)
- Kompetencje i narzędzia pracy coacha USWPS (Psychologia, studia niestacjonarne)
- Prowadzenie coachingu USWPS (Psychologia, studia niestacjonarne)
- Wprowadzenie do coachingu USWPS (Coaching, studia podyplomowe)
- Prowadzenie coachingu USWPS (Coaching, studia podyplomowe)
Prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich.
Mentor Coach w projekcie Huge Thing
Coach w ramach projektu: „Innowacyjne zarządzanie firmami rodzinnymi” SWPS Poznań
Praca z klientem indywidualnym w obszarze kompetencji miękkich oraz klientem biznesowym w obszarze kompetencji menedżerskich i miękkich, zarządzania w podejściu coachingowym- prowadzenie procesów coachingu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne dla uczestników usługi są udostępniane Słuchaczom:
- za pośrednictwem platformy "Wirtualna Uczelnia", lub
- za pośrednictwem usługi Google Classroom, na której odbywają się zajęcia prowadzone zdalnie, lub
- w formie papierowej w przypadku zjazdów stacjonarnych
Warunki uczestnictwa
Warunkiem przyjęcia na studia jest pozytywny wynik rozmowy wstępnej oraz kolejność zgłoszeń.
Rekrutacja na studia podyplomowe wymaga wypełnienia internetowego formularza zgłoszeniowego (https://rekrutacja.swps.pl/s/login/?language=pl).
W czasie wypełniania formularza poprosimy o podanie danych osobowych i załączenie:
- skanu/zdjęcia dyplomu ukończenia wyższej uczelni
- uzasadnienia wyboru kierunku studiów.
Uprzejmie informujemy, że wypełnienie formularza rekrutacyjnego drogą internetową nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek studiów podyplomowych.
Kolejnym etapem rekrutacji będzie rozmowa wstępna.
Szczególowe informacje dostepne na stronie: https://www.swps.pl/oferta/wroclaw/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/coaching
Informacje dodatkowe
Rok akademicki rozpoczyna się 01.10.2023 r.
Na stronie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości cena usługi wynosi 11 100,00 zł – jest to kwota, którą ponosi Słuchacz w przypadku wyboru systemu płatności 1 raty/rok akademicki. Cena za studia podana w ramach Karty Usługi nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w kwocie 300 zł, która nie jest wliczana do kwoty czesnego i jest wnoszona przez kandydata na etapie rekrutacji. Absolwenci, studenci i słuchacze Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z jej wnoszenia. Szczegółowe informacje na temat kierunku znajda Państwo pod adresem: https://www.swps.pl/oferta/wroclaw/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/coaching
Pozostała kadra kierunku: dr hab. Maciej Błaszak, dr Elżbieta Lisowska, dr Dagmara Gawron, dr Mariusz Zięba, mgr Łukasz Sowiński.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w części usługi realizowanie zdalnie:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: narzędzie z pakietu Google Workspace (Google Classroom oraz Google Meet)
2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. (Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Android z systemem 5.0 lub nowszy/iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy
3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader, Pakiet biurowy np Libre Office, Open Office lub Microsoft Office.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Laboratorium komputerowe