4.5/5 z 1054 ocen
Numer usługi 2023/01/29/40733/1676404
Dostawca usług Wszechnica Edukacyjna Sp. z o.o.
Miejsce usługi Poznań
Dostępność Usługa otwarta
Forma świadczenia mieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
Status usługi opublikowana
3 500,00 zł netto
3 500,00 zł brutto
89,74 zł netto za godzinę
89,74 zł brutto za godzinę
Informacje o usłudze
Pokaż szczegółySposób dofinansowania: |
wsparcie dla osób indywidualnych wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników |
---|---|
Grupa docelowa usługi: |
Jeśli czytając niniejszą kartę usługi masz wątpliwości lub nie do końca jesteś czegoś pewny, nie krępuj się zadać nam pytania lub podzielić się wątpliwościami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem maila: EuroDRON@we.edu.pl lub pod numerem tel. +48 502 33 88 02. VLOS – loty dronem w zasięgu wzroku BVLOS – loty dronem poza zasięgiem wzroku do 4 kg lub do 25 kg – maksymalna waga drona, którym może latać pilot drona (NSTS-05) – BVLOS do 4 kg, tj. lot dronem do 4 kg poza zasięgiem wzroku
KAŻDY PRACODAWCA/PRACOWNIK szukający NOWYCH SZANS RYNKOWYCH 🤝 |
Minimalna liczba uczestników: | 1 |
Maksymalna liczba uczestników: | 20 |
Data zakończenia rekrutacji: | 23-03-2023 |
Liczba godzin usługi: | 39 |
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: | Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych |
Ramowy program usługi
Pokaż program
Szkolenie realizowane jest przez Europejskie Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne Pilotów Bezzałogowych Statków Powietrznych - EuroDRON.com.pl, które w ramach Wszechnicy Edukacyjnej prowadzi szkolenia i egzaminy na PILOTÓW BSP (DRONÓW) o nr wpisu do RPS 314RPS-03/2020/2.
Europejskie Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne Pilotów Bezzałogowych Statków Powietrznych - EuroDRON (www.euroDRON.com.pl) znajduje się w stukturze i podlega pod Wszechnicę Edukacyjną.
W ramach organizowanych zajęć, stawiamy przede wszystkim na JAKOŚĆ i SATYSFAKCJĘ UCZESTNIKÓW. Podczas nauki skupiamy się na przekazaniu PRAKTYCZNEJ WIEDZY. Możesz być pewna/pewny, że po naszych szkoleniach egzamin to czysta formalność a zgromadzona praktyczna wiedza pozwoli Tobie czerpać przyjemność i satysfakcję z wykorzystywania drona tak do celów zawodowych, jaki i prywatnych.
DZIĘKI NAM MASZ SZANSĘ UZYSKAĆ NIE TYLKO NOWE KWALIFIKACJE/KOMPENTENCJE ALE TEŻ NOWĄ/DODATKOWĄ PRACĘ.
________________________________________________________________________________________________________________________
SZKOLENIE NA PILOTA BSP składa się z DWÓCH CZĘŚCI:
CZĘŚCI TEORETYCZNEJ oraz CZĘŚCI PRAKTYCZNEJ.
PAMIĘTAJ! WARUNKIEM UZYSKANIA EUROPEJSKICH UPRAWNIEŃ PILOTA BSP (drona) jest POZYTYWNY wynik z końcowego Egzaminu Teoretycznego oraz UKOŃCZENIE Szkolenia Praktycznego i POZYTYWNA Ocena Umiejętności Praktycznych wystawiana przez Instrukora EuroDRON w trakcie Szkolenia Praktycznego.
Szkolenie rozpoczynamy ZAJĘCIAMI TEORETYCZNYMI, które prowadzone są przez INSTRUKTORA-WYKŁADOWCĘ, posiadającego duże doświadczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne, KTÓRY CHCE SIĘ DZIELIĆ SWOJĄ WIEDZĄ I DOŚWIADCZENIEM z przyszłym PILOTEM BSP czyli z TOBĄ.
W obligatoryjnej części teoretycznej zajęć, realizujemy nie tylko materiał szkoleniowy wymagany przez ULC (Urząd Lotnictwa Cywilnego), ale CO NAJWAŻNIEJSZE przez całe szkolenie OMAWIAMY I POKAZUJEMY RZECZOWE PODEJŚCIE do omawianych/ćwiczonych ZAGADNIEŃ.
Szkolenia EuroDRON.com.pl, zawierają dużą dawkę PRZYDATNYCH SUGESTII i ROZWIĄZAŃ na REALNE PROBLEMY, z którymi możesz się spotkać jako PILOT BSP.
Dodatkowo otrzymasz BEZPŁATNY DOSTĘP do naszej platformy z materiałami szkoleniowymi, dzięki czemu w dowolnym, dogodnym dla siebie momencie będziesz mógł, powtórzyć, bądź przypomnieć, wszystkie kwestie związane z materiałem szkoleniowym.
CZĘŚĆ TEORETYCZNA SZKOLENIA
[przeprowadzana w formie wykładów on-line w czasie rzeczywistym, obejmuje zagadnienia]:
EGZAMIN TEORETYCZNY
Po zakończeniu części teoretycznej przeprowadzany jest Egzamin Teoretyczny on-line w formie TESTU. Kursant udziela odpowiedzi na 80 pytań (test wielokrotnego wyboru). Czas trwania Egzaminu Teoretycznego to 1h. Dodatkowo 1h na kwestie organizacyjne związane z egzaminem. Minimalnym progiem zdania Egzaminu Teoretycznego jest uzyskanie powyżej 75% poprawnych odpowiedzi.
_________________________________________________________________________________________________________________________
Drugi etap szkolenia to CZĘŚĆ PRAKTYCZNA, która jest prowadzona na dronach należących do naszego Ośrodka - EuroDRON. NIE MUSISZ posiadać własnego sprzętu (drona). Warto zabrać ze sobą na zajęcia praktyczne czapkę z daszkiem i okulary przeciwsłoneczne.
Nasi INSTRUKTORZY dołożą wszelkich starań, aby ćwiczenia były dla Ciebie, jak najbardziej przydatne, a także dopasowane do Twoich nowych planów zawodowych.
Na szkolenie praktyczne DOBRZE zaopatrzyć się w KARTĘ PAMIĘCI microSD aby móc zrobić WŁASNE ZDJĘCIA i FILMIKI z DRONA.
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA SZKOLENIA (9h)
[przeprowadzana w formie stacjonarnej we współpracy z Instruktorem na zasadzie "1 na 1" (Kursant-Instruktor)]:
SZKOLENIE PRAKTYCZNE odbywa się na dronie do 4 kg w trybie VLOS (Visual Line Of Sight - loty w zasięgu wzroku) oraz BVLOS (Beyond Visual Line Of Sight - loty poza zasięgiem wzroku). Zajęcia obejmują łącznie 9 godzin, z czego 1 godzina to praktyka naziemna z obsługi i funkcji systemu bezzałogowego statku powietrznego, a pozostałe 8 godzin to INDYWIDUALNE loty bezzałogowym statkiem powietrznym pod nadzorem Instruktora w układzie "1 na 1" (Kursant-Instruktor), które ustalane są (dzień i godzina) indywidualnie z Kursantem.
Część praktyczna USTALANA JEST INDYWIDUALNIE Z UCZESTNIKIEM, ale przeprowadzona będzie w czasie trwania niniejszej Usługi. Szczegółowe DNI i GODZINY części praktycznej dostępne będą u osoby nadzorującej Usługę po stronie Podmiotu Świadczącego Usługę Rozwojową, czyli nas - Wszechnica Edukacyjna/EuroDRON.
PRAKTYKA będzie realizowana w dowolne dni tygodnia (także w sobotę i niedzielę) w zależności od oczekiwań Kursanta.
UWAGA! Ćwiczenia są zależne od warunków pogodowych (nie latamy kiedy prędkość wiatru 🌬 przekracza 8 m/s, występują opady atmosferyczne 🌧🌨 lub mgła a także, gdy temperatura powietrza jest ujemna 🥶). Czynnikiem uniemożliwiającym realizację lotu w danym dniu/godzinach może być czasowe "wyłączenie" dostępności przestrzeni powietrznej 🚁✈️🛸. W takich wypadkach zastrzegamy sobie możliwość odwołania spotkania i przeniesienia go na ustalony wspólnie z Kursantem inny termin.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych.
(Na potrzeby wybranych projektów usługi przeliczane są na godziny dydaktyczne.)
Czas trwania poszczególnych tematów (np. przepisy prawa lotniczego - 3 h) w ramach szkolenia teoretycznego określonych w Harmonogramie może ulec zmianie czasowej (zamiast 3h, będzie to np. 3,5h) w zależności od tempa przyswajania wiedzy teoretycznej przez Uczestników.
_________________________________________________________________________________________________________________________
WARTO WIEDZIEĆ! "RÓŻNICA MIĘDZY PILOTEM DRONA, A OPERATOREM DRONA"
(...) PILOT DRONA to osoba (fizyczna), która wykonuje lot dronem. Musi posiadać odpowiednie kompetencje i znajdować się w odpowiednim stanie psychofizycznym. (...)
(...) OPERATOR DRONA to najprościej wyjaśniając właściciel drona albo osoba lub instytucja, która nim rozporządza, ale niekoniecznie lata, a zatem NIE MUSI POSIADAĆ ŻADNYCH UPRAWNIEŃ LOTNICZYCH. Operatorem może być osoba fizyczna (w rozumieniu kodeksu cywilnego, czyli każda osoba) lub osoba prawna. Osobami prawnymi są określone w przepisach jednostki organizacyjne takie jak Skarb Państwa, jednostki samorządowe, szkoły państwowe, przedsiębiorstwa państwowe, spółdzielnie, stowarzyszenia, fundacje czy spółki kapitałowe. Tu dobrze zaznaczyć, że firmy działające w branży droniarskiej, a będące spółkami cywilnymi, nie są osobami prawnymi i przy rejestracji operatora są traktowane jak osoby fizyczne.(...)
( źródło: Czerwiński J.,"Pilot czy operator" artykuł z dnia 14.01.2022 r. - https://www.dronemwprawo.pl/pilot-czy-operator/ )
ZACHĘCAMY DO PRZECZYTANIA CAŁEGO ARTYKUŁU
___________________________________________________________________________________________________________________________
Podane w Harmonogramie
(wymóg BUR w zakresie sztywnego uzupełnienia Harmonogramu usługi, nieuwzględniającego czynników niezależnych od Podmiotu Świadczącego Usługę Rozwojową w realizacji szkoleń praktycznych w układzie "1 na 1" na powietrzu)
daty poszczególnych modułów szkolenia praktycznego i oceny umiejętności Kursanta są DATAMI ORIENTACYJNYMI i uzależnione są od terminów realizacji indywidualnych lotów, na które wpływ mają warunki pogodowe i dostępność przestrzeni powietrznej.
Harmonogram usługi
Sprawdź harmonogramPrzedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ TEORETYCZNA - PRZEPISY PRAWA LOTNICZEGO (wykład z współdzielonym ekranem na platformie ZOOM) | Data realizacji zajęć 24-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ TEORETYCZNA - OGRANICZONE MOŻLIWOŚCI CZŁOWIEKA JAKO PILOTA BSP (wykład z współdzielonym ekranem na platformie ZOOM) | Data realizacji zajęć 24-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ TEORETYCZNA - PROCEDURY OPERACYJNE (wykład z współdzielonym ekranem na platformie ZOOM) | Data realizacji zajęć 25-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 04:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ TEORETYCZNA - TECHNICZNE I OPERACYJNE ŚRODKI OGRANICZAJĄCE RYZYKO NA ZIEMI I W POWIETRZU (wykład z współdzielonym ekranem na platformie ZOOM) | Data realizacji zajęć 25-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 04:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ TEORETYCZNA - OGÓLNA WIEDZA NA TEMAT SYSTEMÓW BSP (wykład z współdzielonym ekranem na platformie ZOOM) | Data realizacji zajęć 26-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ TEORETYCZNA - OBSŁUGA, BUDOWA I ZASADY DZIAŁANIA BEZZAŁOGOWEGO STATKU POWIETRZNEGO (wykład z współdzielonym ekranem na platformie ZOOM) | Data realizacji zajęć 26-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ TEORETYCZNA - OSIĄGI BEZZAŁOGOWEGO STATKU POWIETRZNEGO W LOCIE (wykład z współdzielonym ekranem na platformie ZOOM) | Data realizacji zajęć 26-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ TEORETYCZNA - METEOROLOGIA (wykład z współdzielonym ekranem na platformie ZOOM) | Data realizacji zajęć 26-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ TEORETYCZNA - WYKORZYSTANIE DRONÓW - FOTO-VIDEO cz. I (wykład z współdzielonym ekranem na platformie ZOOM) | Data realizacji zajęć 28-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ TEORETYCZNA - WYKORZYSTANIE DRONÓW - FOTO-VIDEO cz. II (wykład z współdzielonym ekranem na platformie ZOOM) | Data realizacji zajęć 28-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ TEORETYCZNA - WYKORZYSTANIE DRONÓW - TERMOWIZJA (wykład z współdzielonym ekranem na platformie ZOOM) | Data realizacji zajęć 29-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ TEORETYCZNA - TEST PRÓBNY Z CZĘŚCI TEORETYCZNEJ I OMÓWIENIE ODPOWIEDZI (egzamin on-line w czasie rzeczywistym na platformie egzaminacyjnej) | Data realizacji zajęć 29-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ PRAKTYCZNA + OCENA UMIEJĘTNOŚCI PRAKTYCZNYCH - część I - w terminie: 24.03.2023 - 24.04.2023 r. - termin uzależniony od warunków pogodowych oraz dostępności przestrzeni powietrznej | Data realizacji zajęć 30-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ PRAKTYCZNA + OCENA UMIEJĘTNOŚCI PRAKTYCZNYCH - część II - w terminie: 24.03.2023 - 24.04.2023 r. - termin uzależniony od warunków pogodowych oraz dostępności przestrzeni powietrznej | Data realizacji zajęć 30-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ PRAKTYCZNA + OCENA UMIEJĘTNOŚCI PRAKTYCZNYCH - część III - w terminie: 24.03.2023 - 24.04.2023 r. - termin uzależniony od warunków pogodowych oraz dostępności przestrzeni powietrznej | Data realizacji zajęć 31-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ PRAKTYCZNA + OCENA UMIEJĘTNOŚCI PRAKTYCZNYCH - część IV - w terminie: 24.03.2023 - 24.04.2023 r. - termin uzależniony od warunków pogodowych oraz dostępności przestrzeni powietrznej | Data realizacji zajęć 31-03-2023 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć CZĘŚĆ TEORETYCZNA - FORMALNY EGZAMIN Z CZĘŚCI TEORETYCZNEJ (egzamin on-line w czasie rzeczywistym na platformie egzaminacyjnej) | Data realizacji zajęć 03-04-2023 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Główny cel usługi
PokażCel edukacyjny
Usługa ma na celu przygotowanie Kursanta (PILOTA DRONA) do wykonywania lotów według krajowego scenariusza NSTS-05 (BVLOS do 4kg). Zakończenie pozytywnym wynikiem egzaminu teoretycznego oraz części praktycznej uprawnia Kursanta do uzyskania EUROPEJSKIEGO CERTYFIKATU PILOTA BSP, obowiązującego na terenie CAŁEJ UNII EUROPEJSKIEJ. Kursant uzyska unikalną praktyczną wiedzę m.in. w zakresie WYKORZYSTANIA DRONÓW W USŁUGACH, FOTO-VIDEO (fotografia lotnicza, obróbka i montaż materiałów) i TERMOWIZJA.
Efekty uczenia się
Kursant po odbyciu szkolenia:
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Kwalifikacje
Pokaż kwalifikacjeCzy usługa pozwala na zdobycie innych kwalifikacji? |
Uznawane kwalifikacje Pytanie 1: Czy wydany dokument jest potwierdzeniem uzyskania kwalifikacji w zawodzie (np.: po ukończeniu nauki zawodu u rzemieślnika, po ukończeniu kwalifikacyjnego kursu zawodowego)? Potwierdzenie ukończenia szkolenia praktycznego i uzyskanie pozytywnego wyniku egzaminu teoretycznego oraz zaliczenie części praktycznej szkolenia, uprawnia Kursanta do uzyskania EUROPEJSKIEGO CERTYFIKATU PILOTA BEZZAŁOGOWEGO STATKU POWIETRZNEGO. Pytanie 2: Czy dokument został wydany przez organy władz publicznych lub samorządów zawodowych (np.: Urząd Dozoru Technicznego czy Instytut Spawalnictwa) na podstawie ustawy lub rozporządzenia? Dokument jest wydawany przez państwowy podmiot - Urząd Lotnictwa Cywilnego. Pytanie 3: Czy dokument potwierdza uprawnienia do wykonywania zawodu na danym stanowisku (tzw. uprawnienia stanowiskowe, np.: operator koparki) i został wydany po przeprowadzeniu walidacji? Uzyskanie certyfikatu pilota bezzałogowego statku powietrznego oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia teoretycznego i praktycznego. Warunki uznania kwalifikacji |
---|---|
Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidację | Podmiot wyznaczony przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (ULC) - www.ulc.gov.pl |
Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BUR | Nie |
Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującego | Urząd Lotnictwa Cywilnego (ULC) - www.ulc.gov.pl |
Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BUR | Nie |
Podstawa prawna dla Podmiotów/kategorii Podmiotów | organ władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia |
Cena
Pokaż szczegółyKoszt usługi netto | 3 500,00 zł |
---|---|
Koszt usługi brutto | 3 500,00 zł |
Koszt godziny netto | 89,74 zł |
Koszt godziny brutto | 89,74 zł |
w tym koszt walidacji netto | 100,00 zł |
w tym koszt walidacji brutto | 100,00 zł |
w tym koszt certyfikowania netto | 0,00 zł |
w tym koszt certyfikowania brutto | 0,00 zł |
Adres realizacji usługi
Pokaż adresul. Harcerska 5, 61-011 Poznań, woj. wielkopolskie
NASZE SZKOLENIE PROWADZIMY W FORMIE MIESZANEJ (STACJONARNE SZKOLENIE PRAKTYCZNE ORAZ WYKŁADY ON-LINE W CZASIE RZECZYWISTYM): 1. Część teoretyczna przeprowadzana jest w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie ZOOM. 2. Każdy uczestnik dostaje dostęp do materiałów elektronicznych z całego zakresu wymaganego do uzyskania uprawnień. 3. Część praktyczna z Instruktorem w modelu "1 na 1", odbywa się stacjonarnie w miejscu wyznaczonym do lotów. Dokładne godziny zajęć ustalane są indywidualnie pomiędzy uczestnikiem szkolenia, a Instruktorem.
Zajęcia poprowadzą
Więcej informacji
![]() |
ARAL - INSTRUKTOR-WYKŁADOWCA
Pilot samolotów załogowych posiadający licencję pilota PPL(A) do 6000 kg. Doświadczony pilot oraz instruktor bezzałogowych statków powietrznych od 5 lat posiadający licencję UAV BVLOS 25 kg. Przeszkolił ponad 1000 kandydatów na pilotów dronów z aspektów teoretycznych oraz praktycznych. Specjalizuje się w prowadzeniu czynności z udziałem bezzałogowych statków powietrznych: wykonywanie nalotów fotogrametrycznych, poszukiwanie zaginionych osób, poszukiwanie nielegalnych plantacji konopi, dokumentowanie szkód na potrzeby firm ubezpieczeniowych. |
![]() |
MARA - INSTRUKTOR-WYKŁADOWCA
Doświadczony instruktor Europejskiego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego Pilotów Bezzałogowych Statków Powietrznych - EuroDRON (www.euroDRON.com.pl). Specjalizuje się w usługach dotyczących użycia drona dla energetyki, budownictwa i odnawialnych źródeł energii, optymalizacji procesów: przeglądów kontroli technicznej oraz minimalizacji ryzyka wynikającego z działań na dużej wysokości. Prowadzi szkolenia teoretyczne i praktyczne, posiada uprawnienia UAVO VLOS do 25kg, BVLOS do 25kg. Charakteryzuje się zaangażowaniem, kreatywnością oraz elastycznym podejściem do metod szkoleniowych, dopasowując je do potrzeb kursantów. Człowiek-DUSZA. Wykształcenie wyższe. Certyfikowany ratownik medyczny posiadający wieloletnie doświadczenie. |
![]() |
TODZ - INSTRUKTOR-WYKŁADOWCA
Oficer Sił Powietrznych Wojska Polskiego oraz doświadczony instruktor Europejskiego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego Pilotów Bezzałogowych Statków Powietrznych - EuroDRON (www.euroDRON.com.pl). Pilot i operator BSP. Od 2019 roku instruktor BSP klasy wielowirnikowiec i samolot o masie do 25kg. Przeszkolił ponad 300 przyszłych pilotów dronów w różnych kategoriach BSP, w tym kilkudziesięciu do poziomu instruktora BSP. Posiada także uprawnienia egzaminatora państwowego. |
![]() |
MASZ - INSTRUKTOR-WYKŁADOWCA
Oficer Wojska Polskiego z 17 letnim stażem oraz doświadczony instruktor Europejskiego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego Pilotów Bezzałogowych Statków Powietrznych - EuroDRON (www.euroDRON.com.pl). Absolwent Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie oraz Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Absolwent studiów podyplomowych na AGH Kraków o tematyce „Zastosowanie bezzałogowych statków latających w rozwiązaniach inżynierskich". Po ukończonym szkoleniu oficerskim skierowany został do Sił Powietrznych, gdzie służył do 2017 roku. Następnie skierowany do Wojsk Obrony Terytorialnej. Aktualnie zajmuję stanowisko Inspektora Bezpieczeństwa Lotów, gdzie odpowiedzialny jest za organizację szkoleń dla operatorów Bezzałogowych Statków Powietrznych oraz za nadzór nad właściwym bezpieczeństwem realizacji szkoleń BSP. Wielokrotnie współpracował z wojskami sojuszniczymi. Przez cały okres trwania służby zarządzał wieloosobowymi zespołami o zróżnicowanej specyfikacji wykonywania zadań. Instruktor-trener prowadzący szkolenia teoretyczne i praktyczne. Wykształcenie wyższe. |
![]() |
PAWI – INSTRUKTOR-WYKŁADOWCA
Oficer Wojska Polskiego oraz doświadczony instruktor Europejskiego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego Pilotów Bezzałogowych Statków Powietrznych - EuroDRON (www.euroDRON.com.pl). Pilot i operator BSP. Jako instruktor BSP przeszkolił kilkuset przyszłych pilotów BSP. Posiada uprawnienia egzaminatora państwowego. |
Kontakt
Pokaż
![]() |
Julia KUREK email: eurodron@we.edu.pl tel: (+48) 502 338 802 |
Informacje dodatkowe
Pokaż szczegółyInformacje o materiałach dla uczestników usługi
DOSTĘP do naszej platformy z materiałami szkoleniowymi, dzięki któremu w dowolnym, dogodnym momencie będziesz mógł powtórzyć, bądź przypomnieć wszystkie kwestie związane z materiałem szkoleniowym.
Warunki uczestnictwa
Aby przystąpić do głównego szkolenia Uczestnik powinien:
Informacje dodatkowe
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Pokaż warunki techniczneWarunki techniczne
W trybie zdalnym szkolenia teoretyczne realizujemy w formie wykładów on-line w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem platformy ZOOM.
Wymagania systemowe:
• połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE)
• głośniki i mikrofon - wbudowany lub wtyk USB lub bezprzewodowy Bluetooth
• kamera internetowa lub kamera internetowa HD - wbudowana lub wtyczka USB
• lub kamera HD lub kamera HD z kartą przechwytywania wideo
Obsługiwane systemy operacyjne:
• macOS X z systemem macOS 10.7 lub nowszym
• Windows 10
Uwaga: w przypadku urządzeń z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
• Windows 8 lub 8.1
• System Windows 7
• Windows Vista z dodatkiem SP1 lub nowszym
• Windows XP z dodatkiem SP3 lub nowszym
• Ubuntu 12.04 lub nowszy
• Mennica 17.1 lub nowsza
• Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy
• Oracle Linux 6.4 lub nowszy
• CentOS 6.4 lub nowszy
• Fedora 21 lub nowsza
• OpenSUSE 13.2 lub wyższy
• ArchLinux (tylko 64-bit)
Obsługiwane tablety i urządzenia mobilne:
• Surface Pro 2 lub nowszy z systemem Windows 8.1 lub nowszym
Uwaga: W przypadku tabletów z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
• Urządzenia z systemem IOS lub Android
• Urządzenia Blackberry
Obsługiwane przeglądarki:
• Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
• Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
• Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM:
Minimum - Procesor jednordzeniowy 1 GHz lub wyższy, nie dotyczy
Zalecane - Procesor dwurdzeniowy 2 GHz lub wyższy (i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD), 4GB
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny w okresie trwania usługi.