4.7/5 z 123 ocen
Numer usługi 2022/12/02/120241/1603756
Dostawca usług CENTRUM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ INFOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Miejsce usługi Czyżowice
Dostępność Usługa otwarta
Forma świadczenia stacjonarna
Status usługi opublikowana
2 250,00 zł netto za osobę
2 767,50 zł brutto za osobę
150,00 zł netto za osobogodzinę
184,50 zł brutto za osobogodzinę
Informacje o usłudze
Pokaż szczegółySposób dofinansowania: |
wsparcie dla osób indywidualnych wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników |
---|---|
Grupa docelowa usługi: |
Usługa rozwojowa „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem - szkolenie” adresowana jest do właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, kadry menedżerskiej i kierowniczej, pracowników firm, przedstawicieli handlowych, specjalistów ds. sprzedaży, specjalistów ds. obsługi klienta, marketerów a także wszystkich osób zainteresowanych tematyką budowania i utrzymywania relacji z klientem. |
Minimalna liczba uczestników: | 6 |
Maksymalna liczba uczestników: | 20 |
Data zakończenia rekrutacji: | 18-04-2023 |
Liczba godzin usługi: | 15 |
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: | Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych |
Ramowy program usługi
Pokaż program
Usługa rozwojowa „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem - szkolenie” adresowana jest do właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, kadry menedżerskiej i kierowniczej, pracowników firm, przedstawicieli handlowych, specjalistów ds. sprzedaży, specjalistów ds. obsługi klienta, marketerów a także wszystkich osób zainteresowanych tematyką budowania i utrzymywania relacji z klientem. PROGRAM USŁUGI:
Warunki organizacyjne: Usługa rozwojowa „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem - szkolenie” realizowana będzie w wynajętej sali. Usługa rozwojowa realizowana będzie bez podziału na grupy. Usługa rozwojowa nie wymaga dostępu do indywidualnych stanowisk komputerowych. Sala w której będzie realizowana usługa rozwojowa będzie wyposażona w rzutnik, ekran do projektora. Na sali będzie dostęp do Internetu. Czas trwania: Usługa rozwojowa trwa 15 godzin zegarowych, gdzie 1 godzina szkolenia trwa 60 minut. Informacje dodatkowe: Usługa rozwojowa „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem - szkolenie” - może zostać przeprowadzona w formie zdalnej w czasie rzeczywistym, - może zostać przeprowadzona dla zamkniętej grupy uczestników – szkolenie indywidualne, zamknięte, - może zostać zrealizowana w innym, dogodnym terminie, W celu ustalenia szczegółów realizacji zapraszamy do kontaktu mailowego. |
Harmonogram usługi
Sprawdź harmonogramPrzedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć Marketing relacji – czym jest? | Data realizacji zajęć 25-04-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć Jak od podstaw tworzyć relacje z klientami? | Data realizacji zajęć 25-04-2023 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć Lojalny klient podstawą sukcesu firmy. | Data realizacji zajęć 25-04-2023 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć Najważniejsze aspekty w obsłudze klienta. | Data realizacji zajęć 25-04-2023 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć Badanie potrzeb klienta. | Data realizacji zajęć 25-04-2023 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć Indywidualizacja potrzeb klienta. | Data realizacji zajęć 26-04-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć Trudny klient: sposoby radzenia. | Data realizacji zajęć 26-04-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć Tworzenie stałej relacji. | Data realizacji zajęć 26-04-2023 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć Narzędzia pomocne w utrzymywaniu relacji. | Data realizacji zajęć 26-04-2023 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć Sprzedaż a marketing relacji – co je łączy a co dzieli? | Data realizacji zajęć 26-04-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami. | Data realizacji zajęć 26-04-2023 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Główny cel usługi
PokażCel edukacyjny
Usługa przygotowuje do badania potrzeb klienta i tworzenia z nimi stałych relacji, dzięki poznaniu czym jest marketing relacji, jak od podstaw tworzyć relacje z klientami, dlaczego lojalny klient to podstawa sukcesu firmy, najważniejszych aspektów w obsłudze klienta, znaczenia indywidualizacji potrzeb klienta, sposobów radzenia sobie z trudnym klientem, narzędzi pomocnych w utrzymywaniu relacji, co łączy a co dzieli sprzedaż i marketing relacji, korzyści z budowania trwałych relacji z klientami.
Efekty uczenia się
WIEDZA:
UMIEJĘTNOŚCI:
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
|
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Efekty uczenia się, osiągnięte dzięki udziałowi uczestników w usłudze rozwojowej „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem- szkolenie” zostaną zweryfikowane poprzez przeprowadzenie przez Trenera testu wśród uczestników. Test zostanie przeprowadzony w pierwszym dniu usługi rozwojowej (PRE TEST) w celu sprawdzenia poziomu kompetencji uczestników przed udziałem w usłudze rozwojowej. W dniu zakończenia usługi rozwojowej, jako jej podsumowanie zostanie przeprowadzony test (POST TEST) mający na celu sprawdzenie kompetencji uczestników po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej. Dodatkowo, osiągnięcie efektów uczenia się dzięki udziałowi uczestników w usłudze rozwojowej „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem- szkolenie” zostanie zweryfikowane poprzez ankietę ewaluacyjną po zakończeniu usługi rozwojowej, mającą na celu indywidualne potwierdzenie przez każdego uczestnika usługi rozwojowej stopnia osiągnięcia przez niego danego efektu uczenia się. |
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
---|
Kwalifikacje
Pokaż kwalifikacjeBrak wyników. |
Cena
Pokaż szczegółyKoszt przypadający na 1 uczestnika netto | 2 250,00 zł |
---|---|
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | 2 767,50 zł |
Koszt osobogodziny netto | 150,00 zł |
Koszt osobogodziny brutto | 184,50 zł |
Adres realizacji usługi
Pokaż adresul. Rogowska 9, 44-352 Czyżowice, woj. śląskie
Zajęcia poprowadzą
Więcej informacji
![]() |
Małgorzata Bednarz
Jest socjologiem i trenerem umiejętności społecznych, co daje pokaźny zasób w pracy z grupami. Jako psychoterapeuta w trakcie szkolenia widzi procesy, które ujawniają się w grupach, ale także w pracy z liderami. Szkoli liderów, współpracuje z zespołami, które okresowo prezentują różną dynamikę pracy. |
Kontakt
Pokaż
![]() |
Magdalena Polek email: sekretariat@czj-infox.pl tel: (+48) 518 925 841 |
Informacje dodatkowe
Pokaż szczegółyInformacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów w wersji papierowej i/lub elektronicznej. Każdy z uczestników otrzymuje prezentację multimedialną w wersji papierowej i/lub elektronicznej i/lub konspekt w wersji papierowej i/lub elektronicznej. Dodatkowo, uczestnicy usługi rozwojowej otrzymają wykaz materiałów (książek, artykułów, stron internetowych, czasopism, rejestrów, ogólnodostępnych prezentacji ppt., materiałów audiovideo, e-podręczników, e-booków, itp.) umożliwiających utrwalenie efektów uczenia się, zdobytych w trakcie udziału w usłudze rozwojowej oraz umożliwiających samokształcenie się po zakończeniu usługi rozwojowej. Uczestnicy otrzymają certyfikat i zaświadczenie, potwierdzające, że ukończyli usługę rozwojową. |
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa, która dla uczestnika ma charakter usługi kształcenia zawodowego / przekwalifikowania zawodowego i jest finansowana ze środków publicznych w co najmniej 70% jest zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U.2018.701)). Cena usługi rozwojowej dla 1 uczestnika, który uzyskał dofinansowanie w co najmniej 70% wynosi 2 250,00 zł netto/brutto. Cena usługi rozwojowej dla uczestników, którzy uzyskali dofinansowanie ze środków publicznych poniżej 70% oraz dla uczestników, którzy nie uzyskali takiego dofinansowania lub usługa rozwojowa nie ma charakteru usługi kształcenia zawodowego / przekwalifikowania zawodowego jest powiększona o podatek VAT (23%). Cena usługi rozwojowej dla pozostałych (wyżej opisanych) uczestników to 2 250,00 zł netto + 517,50 zł 23%VAT = 2 767,50 zł/osoba brutto. |