K - Akademia Menadżera MMŚP kompetencje w zakresie cyfryzacji. Kompetencje strategiczne: Zarządzanie procesami w transformacji cyfrowej
K - Akademia Menadżera MMŚP kompetencje w zakresie cyfryzacji. Kompetencje strategiczne: Zarządzanie procesami w transformacji cyfrowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do kadry menadżerskiej, właścicieli oraz współwłaścicieli oraz osób przewidzianych do objęcia stanowiska kierowniczego w mikro, małych i średnich firm, które mają zarządzać transformacją cyfrową w przedsiębiorstwie.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi66
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego mapowania, zarządzania i optymalizacji procesów biznesowych realizowanych w firmie.Efekty uczenia się
Uczestnik po zakończeniu szkolenia osiągnie następujące efekty uczenia się/kształcenia
WIEDZA:
- Charakteryzuje podstawy teoretyczne zagadnień związanych z zarządzaniem procesami (klasyfikacja procesów, miary procesów, standaryzacja procesów, modelowanie procesów biznesowych).
- Charakteryzuje metody mapowania i opisywania procesów biznesowych (*produkcyjnych). - Identyfikuje wskaźniki efektywności procesów.
- Charakteryzuje współczesne koncepcje zarządzania procesami (m.in. lean management, kaizen, TQM, BPR, six sigma, balanced scorecard, inne). - Wymienia przykładowe systemy informatyczne wspierające zarządzanie procesami BPM (Business Process Management).
- Charakteryzuje zasady i przykłady robotyzacji procesów biznesowych (RPA – Robotic Process Automation) oraz możliwości wykorzystania algorytmów AI do robotyzacji procesów.
- Identyfikuje relacje sieciowe.
UMIEJĘTNOŚCI:
- Analizuje procesy biznesowe w firmie i proponuje ich optymalizację.
- Odczytuje poprawnie schematy opisu procesów biznesowych w firmie.
- Potrafi analizować procesy przez pryzmat całego łańcucha wartości.
- Uzasadnia zmiany w procesach poprzez pryzmat planowanych efektów.
- Proponuje zmiany w procesach biznesowych w celu ich integracji w całej organizacji uwzględniając cały łańcuch wartości.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Planuje działania nastawione na optymalizację procesów.
W ramach weryfikacji zdobytych kompentcji uczestik zostanie objęty pre i post testem wiedzy z zakresu podstawowych zagadnień zarządzania procesami. Symulacja – Analiza i próba optymalizacji przykładowego procesu.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
W ramach weryfikacji zdobytych kompentcji uczestik zostanie objęty pre i post testem wiedzy z zakresu podstawowych zagadnień zarządzania procesami.
Symulacja – Analiza i próba optymalizacji przykładowego procesu, oceniana przez trenera.
Na koniec szkolenia nastąpi porównanie wyników pre i post testów.
Szkolenie składa się z wykładów i ćwiczeń praktycznych, uczestnicy pracują samodzielnie.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Uczestnicy szkolenia powinni posiadać podstawowe kompetencje menadżerskie.
Szkolenie prowadzone z użyciem metod aktywizujących uczestników. Szkolenie składa się z wykładów i ćwiczeń praktycznych, uczestnicy pracują samodzielnie.
Program usługi:
1. Zarządzanie procesami - podstawowe zagadnienia klasyfikacja procesów miary procesów standaryzacjia procesów modelowanie procesów biznesowych, pre test
2. Metody mapowania i opisywania procesów biznesowych Co to jest mapowanie procesów i czemu ono służy? Mapowanie procesu - forma graficzna (diagram procesu, diagram przepływu, VSM, diagram stanów i diagram przepływu danych) Jak przeprowadzić mapowanie procesu w firmie?
3. Współczesne koncepcje zarządzania procesami Lean Management Kaizen TQM BPR Six Sigma
4. Systemy informatyczne wspierające zarządzanie procesami BPM (Business Process Management)
5. Zasady i przykłady robotyzacji procesów biznesowych (RPA)
6. Wykorzystanie algorytów AI do robotyzacji procesów
7. Relacje sieciowe - pojęcie, rodzaje, identyfikacja
8. Analiza procesów biznesowych w firmie oraz ich optymalizacja
9. Schematy opisu procesów biznesowych w firmie
10. Analiza procesu przez pryzmat łańcucha wartości
11. Zmiany w procesach w kontekście planowanych efektów
12. Efekty zmian w procesach w firmie, post test
Godziny szkolenia są godzinami dydaktycznymi tj. 1 godzina lekcyjna = 45 minut
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto11 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Kasperski
Posiada doświadczenie z zakresu sprzedaży oraz prowadzenia szkoleń. Od 10 lat aktywnie zajmuje się sprzedażą. Pracował zarówno w korporacji jak również prowadzi własną działalność gospodarczą, co pozwala na złapanie odpowiedniej perspektyw w jego pracy. Od początku związany z branżą finansową oraz marketingową. Odpowiada również za rozwój oraz zarządzanie Fundacją Panheri, łączącą środowisko biznesowe z środowiskiem akademickim, działającą na terenie całego kraju. Współtworzy autorski projekt rozwojowy „Team Spirit”, uczący współpracy zespołów międzypokoleniowych. Jest właścicielem dwóch marek szkoleniowych: Waves Group oraz Akademi Beauty.
Absolwent Uniwersytetu SWPS Poznań : jednolite magisterskie - Prawo oraz podyplomowe Psychologia Społeczna. Certyfikowany Trener Sprzedaży.
Od 6 lat prowadzi szkolenia, pracował już z 10 000 osób, przepracował ponad 1000h szkoleniowych, przez pierwsze 3 lata pracował jako trener wewnętrzny dla Uniwersytetu SWPS, od 3 lat pracuje jako trener Fundacji Panheri. Od roku prowadzi szkolenia pod marką Waves Group oraz Akademia Beauty. Zajmuje się szkoleniami z zakresu sprzedaży, komunikacji, team buildingu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszystkie materiały dla uczestników zostaną zapewnione