Usługa - Wprowadzenie do social mediów. Kierunek Kariera.

Logo Fundacja Promocji Nowej Huty

5/5 z 892 ocen

Tytuł Wprowadzenie do social mediów. Kierunek Kariera.

Numer usługi 2022/01/11/42580/1280686

Dostawca usług Fundacja Promocji Nowej Huty

Miejsce usługi Kraków

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

Identyfikator projektu Kierunek Kariera

PLN

1 200,00 zł netto

1 200,00 zł brutto

60,00 zł netto za godzinę

60,00 zł brutto za godzinę

Zapisz się
Zapisany 1 uczestnik

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Grupę docelową stanowią osoby zaintresowane zdobyciem podstawowej wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu obsługi social mediów. Wymagana podstawowa zanajomość obsługi komputera i smartfona.

Usługa również adresowana dla uczestników projektu Kierunek Kariera.

Minimalna liczba uczestników: 2
Maksymalna liczba uczestników: 2
Data zakończenia rekrutacji: 21-01-2022
Liczba godzin usługi: 20
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Podstawy teoretyczne obsługi Facebooka.    

Podstawy praktyczne obsługi Facebooka.    

Teoretyczne podstawy obsługi Instagrama.    

Praktyczne podstawy obsługi Instagrama.    

Teoretyczne podstawy obsługi programu Canva.        

Praktyczne podstawy obsługi programu Canva    

Teoretyczne podstawy obsługi Tik Toka.    

Praktyczne podstawy obsługi Tik Toka        

Planowanie kampanii reklamowych i promocyjnych

Warsztaty praktyczne i test: stworzenie fanpage

Zadanie praktyczne poszkoleniowe oceniane przez trenera.

Podsumowanie wiadomości na temat mediów społecznościowych

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Podstawy teoretyczne obsługi Facebooka.
Data realizacji zajęć
22-01-2022
Godzina rozpoczęcia
08:30
Godzina zakończenia
10:30
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Podstawy praktyczne obsługi Facebooka
Data realizacji zajęć
22-01-2022
Godzina rozpoczęcia
10:40
Godzina zakończenia
12:40
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Teoretyczne podstawy obsługi Instagrama.
Data realizacji zajęć
22-01-2022
Godzina rozpoczęcia
13:10
Godzina zakończenia
15:10
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Praktyczne podstawy obsługi Instagrama.
Data realizacji zajęć
22-01-2022
Godzina rozpoczęcia
15:20
Godzina zakończenia
16:20
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Teoretyczne podstawy obsługi programu Canva.
Data realizacji zajęć
22-01-2022
Godzina rozpoczęcia
16:20
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
00:40
Przedmiot / temat zajęć
Praktyczne podstawy obsługi programu Canva
Data realizacji zajęć
23-01-2022
Godzina rozpoczęcia
08:30
Godzina zakończenia
10:30
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Teoretyczne podstawy obsługi Tik Toka.
Data realizacji zajęć
23-01-2022
Godzina rozpoczęcia
10:40
Godzina zakończenia
12:40
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Praktyczne podstawy obsługi Tik Toka
Data realizacji zajęć
23-01-2022
Godzina rozpoczęcia
13:10
Godzina zakończenia
14:10
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Planowanie kampanii reklamowych i promocyjnych
Data realizacji zajęć
23-01-2022
Godzina rozpoczęcia
14:10
Godzina zakończenia
15:10
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Warsztaty praktyczne i test: stworzenie fanpage
Data realizacji zajęć
23-01-2022
Godzina rozpoczęcia
15:10
Godzina zakończenia
16:30
Liczba godzin
01:20
Przedmiot / temat zajęć
Podsumowanie wiadomości na temat mediów spoełecznościowych.
Data realizacji zajęć
23-01-2022
Godzina rozpoczęcia
16:30
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
00:30

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego prowadzenia działań w social mediach z wykorzystaniem narzędzi do przygotowania i publikowania treści. Celem jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu pisania, przygotowywania, sprawdzania i publikowania reklam, postów, relacji, filmów.

Efekty uczenia się

Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego prowadzenia działań w social mediach z wykorzystaniem narzędzi do przygotowania i publikowania treści. Celem jest zdobycie podstawowej wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu pisania, przygotowywania, sprawdzania i publikowania reklam w social mediach. 

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

1. Informacje zwrotne dla uczestników szkolenia.

2. Pomiary postepów uczenia się na podstawie pre i post-testów.

3. Praktyczne zadania i ich weryfikacja/ocena przez trenera: stworzenie fanpage.

4. Ankiety poszkoleniowe.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt usługi netto 1 200,00 zł
Koszt usługi brutto 1 200,00 zł
Koszt godziny netto 60,00 zł
Koszt godziny brutto 60,00 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

os. Na Wzgórzach 21/u03, 31-723 Kraków, woj. małopolskie

Szkolenie prowadzone w pomieszczeniu dostosowanym do potrzeb szkoleniowych.

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Klimatyzacja
  • Wi-fi
  • Laboratorium komputerowe

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Agnieszka Książkiewicz

Agnieszka Książkiewicz

Ekspert w zakresie PR i nowoczesnego marketingu. Specjalizuje się w zakresie wykorzystania nowoczesnych aplikacji i portali społecznościowych jako narzędzia marketingowego
Ponad 5 lat doświadczenia w marketingu i PR. Twórca licznych kampanii marketingowych zarówno tradycyjnych jak i prowadzonych w kanałach nowoczesnych i social media. Social ninja, pracujący na codzienne na stanowisku odpowiedzialnym za marketing i social media. Doświadczenie w prowadzeniu kont społecznościowych, obecnie prowadzi konto ze wskaźnikiem 50 000 odbiorców. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu kampania społecznych dla NGO. Prowadząca liczne szkolenia, minimum 300 godzin w formie indywidualnej, grupowej, otwartej i zamkniętej.

Zdjęcie Sebastian Adamczyk

Sebastian Adamczyk

Usługi doradcze, finansowe, bankowość. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Marketing, zasoby ludzkie. III sektor NGO oraz samorząd.
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej od 2012 r. Zajmujący się rekrutacją oraz rozwojem pracowników poprzez wypracowanie ścieżki rozwoju systemu motywacyjnego, awansów dla pracowników. Przedsiębiorca z kilkunastoletnią praktyką w prowadzeniu licznych szkoleń, usług doradczych z różnych branż.
Uczestnik wielu szkoleń, ciągle uczący się i rozwijający własny warsztat pracy. Specjalista od nowoczesnych technik oraz metod uczenia się. Uczestnik, koordynator wielu projektów dla przedsiębiorców i pracowników, również w sektorze NGO. Radny dzielnicowy, członek wielu projektów prospołecznych i rad programowych.Posiada doświadczenie zawodowe jako trener biznesu, specjalistk ds. PR i Relacji Inwestorskich

Wyższe w trakcie - Kierunek Zarządzanie spec. Zarządzanie Firmą.
Przeprowadzanie szkoleń otwartych i zamkniętych. Zajęć i prelekcji w szkołach, fundacjach i podczas kongresów. Jako trener biznesu prowadził wiele szkoleń i prelekcji dla pracowników każdego szczebla w tym właścicieli i kadry menadżerskiej.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Sebastian Adamczyk

Sebastian Adamczyk

email: biuro@fundacjanh.org

tel: (+48) 575 661 551

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Podczas szkolenia każdy uczestnik korzysta z dostępnych materiałów dydaktycznych, niezbędnych do zdobycia wymaganych kompetencji i odpowiedniego przeprowadzenia usługi: laptop, rzutnik, flipchart, router wifi, sala szkoleniowa wyposażona w profesjonalne sprzęty elektroniczne.

Warunki uczestnictwa

Wymagana podstawowa zanjomość obsługi komputera  i smartfona.

Po zapisie wymagane podpisanie / zatwierdzenie umowy wraz ze wskazaniem operatora dofinansowania i warunków rozliczenia. W przypadku dodatkowych płatności koniecznie zaksięgowana wpłata

Istnieje możliwość realizacji szkolenia w formule zamkniętej dla konkretnej firmy w formie szkolenia stacjonarnego lub zdalnego z trenerem na żywo.

Każdy uczestnik po ukończonym szkoleniu otrzyma materiały w wersji elektronicznej dostępne na platformie: prezentacje, ćwiczenia i casy oraz linki do filmów szkoleniowych.

W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w szkoleniach jest  spełnienie warunków, które są przedstawione przez danego Operatora.

Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.

Skontaktuj się z nami i poproś o indywidualną wycenę.

Informacje dodatkowe

1 godzina edukacyjna = 45 minut

Przerwy sygnalizowane są przez osobę prowadzącą.

Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Kierunek Kariera.

Usługa nie kończy się egzaminem.

Każdy uczestnik po ukończonym szkoleniu otrzyma materiały w wersji elektronicznej dostępne na platformie: prezentacje, ćwiczenia i casy oraz linki do filmów szkoleniowych.

W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w szkoleniach jest  spełnienie warunków, które są przedstawione przez danego Operatora.

Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.

Podstawa: §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015r, poz.736)

Ciasteczka>