Usługa - Automatyzacja procesów biznesowych - Narzędzia IT w sprzedaży

Logo AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.

4.7/5 z 1451 ocen

Tytuł Automatyzacja procesów biznesowych - Narzędzia IT w sprzedaży

Numer usługi 2021/10/06/12918/1194588

Dostawca usług AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.

Miejsce usługi Ostrowiec Świętokrzyski

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

2 700,00 zł netto za osobę

2 700,00 zł brutto za osobę

168,75 zł netto za osobogodzinę

168,75 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników, przedstawicieli handlowych, trenerów, szkoleniowców, przedsiębiorców, osób myślących o własnym biznesie, sprzedaży, marketingu w internecie, startupów, specjalistów. Dla każdego, kto planuje budowę swojego sklepu, strony internetowej. Dla każdego, kogo interesują narzędzia IT w sprzedaży oraz wykorzystanie nowych technologii w biznesie.

Minimalna liczba uczestników: 7
Maksymalna liczba uczestników: 19
Data zakończenia rekrutacji: 10-02-2022
Liczba godzin usługi: 16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych

Ramowy program usługi

Pokaż program

Wprowadzenie

Grupa docelowa

  • Jak sprawdzić, gdzie znajdują się twoi klienci,
  • jak dotrzeć do idealnej grupy docelowej,
  • narzędzia do analizowania swojej grupy docelowej oraz klientów swojej konkurencji.

Priorytety targetowania

  • W jaki sposób zabrać się za segmentowanie, określenie osób, które mogą skorzystać z Twojego produktu, np. dokonać jego zakupu?

Badanie rynku

  • Jak sprawdzić w Google, czego szukają Twoi potencjalni klienci,
  • jak sprawdzić, czego ludzie szukają w danej branży,
  • jak sprawdzić zainteresowanie użytkowników produktem, na rynku krajowym i zagranicznym,
  • jak sprawdzić zapotrzebowanie lokalne i globalne na produkt, usługę,
  • jak poznać trendy rynku zakupów w internecie.

Analiza konkurencji

  • jak sprawdzić w internecie, co robi konkurencja na swojej stronie internetowej,
  • jak przeskanować stronę internetową konkurencji,
  • jak analizować działania konkurencji na stronie firmowej, blogu w mediach społecznościowych,
  • z jakich źródeł użytkownicy internetu wchodzą na stronę konkurenta,

Reklama i sprzedaż w internecie

  • Czym jest lejek sprzedażowy,
  • czym jest tradycyjna droga ruchu z reklamy,
  • co to jest nowa droga ruchu z reklamy,
  • jak promować swój biznes lokalnie i globalnie za pomocą Facebooka oraz Google,
  • jak promować lokalną przedsiębiorczość z Facebookiem i Google AdWords.

Schemat procesu automatycznej sprzedaży

  • Jak automatycznie pozyskiwać klientów do swojego biznesu.

Czym jest landing page?

  • Czym jest strona lądowania,
  • jak budować strony sprzedażowe,
  • jak zwiększyć ruch na stronie i konwersje.

Marketing automation (cykle sprzedażowe)

  • jak ustawić system, aby samodzielnie (automatycznie) dobierał ścieżkę komunikacji w zależności od tego, co zrobił subskrybent,
  • jak sprawić, aby odbiorca, który kliknie w link w e-mailu, otrzymał inną wiadomość niż osoba, która nie kliknęła w ten link,
  • jak sprawić, żeby odbiorcy mieli wrażenie, że naprawdę piszesz do nich bezpośrednie i osobiste e-maile,
  • jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników w otwieranie Twoich wiadomości e-mail.

Automatyczne płatności

  • Jak zintegrować automatyczne płatności.

Reklama tradycyjna a reklama w sieci: porównanie

Sprzedaż wielokanałowa 

  • Jak docierać do klientów wieloma kanałami z wykorzystaniem nowych technologii.

Baza e-mail

  • Dlaczego warto budować bazę mailingową,
  • zyski i korzyści z budowy bazy adresów e-mail,
  • jak i kiedy wysyłać e-maile, aby sprzedawały, były czytane,
  • jak budować listę mailingową, która będzie budowała trwałe relacje i sprzedaż.

Analiza danych

  • Jak monitorować (nagrać) zachowanie użytkowników na Twojej stronie WWW,
  • jak klienci poruszają kursorem myszy po Twojej stronie,
  • jak przewijają treści,
  • jakie elementy strony WWW są najczęściej klikane, a jakie rzadziej,
  • jak przeprowadzić analizę klikalności Twojej strony,
  • jak dowiedzieć się, w którym momencie odbiorcy wychodzą z Twojej strony,
  • co aktualnie dzieje się na Twojej stronie,
  • kim są osoby, które odwiedzają Twoją stronę,
  • jaka część ruchu na Twojej stronie pozyskiwana jest z Google,
  • na jakie strony użytkownicy wchodzą z wyników wyszukiwania,
  • jakie strony najbardziej angażują użytkowników.

Monitoring internetu

Jak wykorzystać powiadomienia web push w Twojej firmie,

  • jak za pomocą powiadomień web push wysyłać informacje o nowościach, ofertach, artykułach, promocjach, wydarzeniach, szkoleniach, nowych materiałach bezpośrednio na ekran monitora.

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Wytyczne w zakresie przestrzegania reżimu sanitarnego, zapewniamy:
Układ przestrzenny szkolenia zorganizowany w sposób:
zapewniający zwiększenie fizycznej odległości między uczestnikami 
uniemożliwiający samodzielny wybór miejsca
dozownik z płynem do dezynfekcji rąk;
Przed wejściem mierzymy temperaturę;
Czyszczenie powierzchni wspólnych
Utrzymanie dobrej wentylacji, wietrzenie oraz dezynfekcja miejsc
Dezynfekcja elementów sprzętowych udostępnianych uczestnikom

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Wprowadzenie , Grupa docelowa , Priorytety targetowania, Badanie rynku
Data realizacji zajęć
15-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
15-02-2022
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Analiza konkurencji, Reklama i sprzedaż w internecie, Schemat procesu automatycznej sprzedaży, Czym jest landing page?
Data realizacji zajęć
15-02-2022
Godzina rozpoczęcia
12:15
Godzina zakończenia
15:15
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Marketing automation (cykle sprzedażowe), Automatyczne płatności, Reklama tradycyjna a reklama w sieci: porównanie, Sprzedaż wielokanałowa
Data realizacji zajęć
16-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
16-02-2022
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Baza e-mail, Analiza danych, Monitoring internetu, Jak wykorzystać powiadomienia web push w Twojej firmie, Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Data realizacji zajęć
16-02-2022
Godzina rozpoczęcia
12:15
Godzina zakończenia
15:15
Liczba godzin
03:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności uczestników zajęć w zakresie wykorzystania oprogramowania, nowych technologii w biznesie, kanałów komunikacji, narzędzi IT

Efekty uczenia się

Uczestnik:
wiedza:  opisuje narzędzia do analizowania grupy docelowej, wymienia priorytety targetowania, definiuje landing page

umiejętności: dociera do grupy docelowej, dokonuje analizy konkurencji, automatyzuje procesy biznesowe, promuje produkty i usługi, buduje bazę mailingową

kompetencje społeczne: Motywuje do dalszego rozwoju oraz odpowiedzialnego uczestniczenia w życiu zawodowym i społecznym

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Pre i post test

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 2 700,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 2 700,00 zł
Koszt osobogodziny netto 168,75 zł
Koszt osobogodziny brutto 168,75 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Henryka Sienkiewicza 63, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie

Budynek Cechu Rzemieślników i Przedsiębiorców, sala konferencyjna

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Michał Susfał

Michał Susfał

Prowadzi szkolenia i kursy w formie stacjonarnej oraz zdalnej z zakresu tworzenia stron www, social mediów, obsługi programów do obróbki treści graficznych, tekstowych. Autor książek: „Moodle. Ćwiczenia praktyczne“ oraz „Jak automatyzować i organizować procesy biznesowe”. Z wykształcenia – nauczyciel techniki i informatyki; z wykonywanego zawodu – trener IT, specjalista marketingu internetowego. Absolwent kierunku edukacja techniczno-informatyczna na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Inspiracją do działania są dla niego stosowane w edukacji i biznesie nowe technologie automatyzujące pracę, edukację i szkolenie online. W swojej działalności wykorzystuje m.in. narzędzia informatyczne służące do: promocji, sprzedaży, prezentacji produktów i usług, wizualizacji danych, dystrybucji treści on-line, rozwoju biznesu, obróbki i przygotowania treści szkoleniowych w formie online. Obsługuje narzędzia IT do tworzenia usług zdalnych na poziomie zaawansowanym. Posiada 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu zdalnych usług rozwojowych oraz zrealizowanie min. 6 projektów zdalnej usługi rozwojowej w ostatnich 3 latach.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Aleksandra Szpankowska-Cielica

Aleksandra Szpankowska-Cielica

email: aleksandra.szpankowska@ap.org.pl

tel: (+48) 501 493 940

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Materiały szkoleniowe oraz teczka, notatnik i długopis

Informacje dodatkowe

Szkolenie obejmuje 16h (1h = 45 min.) 

Ciasteczka>