Usługa - Efektywne prowadzenie kampanii marketingowych na Instagramie [FORMA ZDALNA]

Logo Centrum Zarządzania Jakością INFOX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

4.9/5 z 2305 ocen

Tytuł Efektywne prowadzenie kampanii marketingowych na Instagramie [FORMA ZDALNA]

Numer usługi 2021/09/30/23562/1189061

Dostawca usług Centrum Zarządzania Jakością INFOX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia zdalna w czasie rzeczywistym

Status usługi opublikowana

PLN

490,00 zł netto za osobę

602,70 zł brutto za osobę

70,00 zł netto za osobogodzinę

86,10 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Usługa rozwojowa „Efektywne prowadzenie kampanii marketingowych na Instagramie [FORMA ZDALNA]” kierowana jest do osób, które chcą poznać Instagram i jego funkcje, dowiedzieć jak zaplanować i efektywnie prowadzić działania marketingowe w tym serwisie.

Minimalna liczba uczestników: 5
Maksymalna liczba uczestników: 15
Data zakończenia rekrutacji: 14-10-2021
Liczba godzin usługi: 7
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych

Ramowy program usługi

Pokaż program

Usługa rozwojowa „Efektywne prowadzenie kampanii marketingowych na Instagramie [FORMA ZDALNA]” kierowana jest do osób, które chcą poznać Instagram i jego funkcje, dowiedzieć jak zaplanować i efektywnie prowadzić działania marketingowe w tym serwisie.


PROGRAM USŁUGI:

1. Wprowadzenie - firma na Instagramie :
- Czym jest Instagram i w jaki sposób Twoja firma skorzysta na używaniu go?
- Liczby Instagrama: dane demograficzne i statystyki.
- Instagram i Facebook - związek idealny?

2. Budowanie przyciągającego uwagę profilu:
- Konto firmowe a osobiste.
- Zakładanie konta.
- Interfejs i możliwości.
- Tworzenie przyciągającego Bio.

3. Jak tworzyć angażujące treści, które przynoszą lepsze rezultaty:
- Proporcje zdjęć i wideo.
- Filtry i obróbka zdjęć.
- Tworzenie angażujących treści.
- Wszystko o #hashtagach
- Przykłady skutecznych wpisów .

4. Insta stories:
- Ulotne treści, czyli trend przyszłości?
- Autentyczność, czyli pokazywanie tego co dzieje się za kulisami.
- Czym są i jak dodawać relacje na Instagramie?
- Jak tworzyć dobry content w Instagram Stories?

5. Reklama na Instagramie:
- Organiczne sposoby pozyskiwania obserwatorów.
- Jak reklamować się na Instagramie?
- Promowanie postów na Instagramie.
- Reklama w Instagram Stories – najlepsze praktyki.

6. Komunikacja biznesowa na Instagramie:
- Wykorzystanie Instagram Direct.
- Komentarze i interakcja z obserwatorami.

7. Praktyczne kroki, które pomogą Ci wykorzystać Instagram do budowania swojej marki osobistej lub promocji firmy i usług.

8. Mierz i znaj swoje efekty: Analytics.


Warunki organizacyjne:

Usługa rozwojowa trwa 7 godzin zegarowych, gdzie 1 godzina szkolenia trwa 60 minut.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Czym jest Instagram i w jaki sposób Twoja firma skorzysta na używaniu go? Liczby Instagrama: dane demograficzne i statystyki. Instagram i Facebook - związek idealny? (wykład, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
21-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
10:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Budowanie przyciągającego uwagę profilu. Konto firmowe a osobiste. Zakładanie konta. Interfejs i możliwości. Tworzenie przyciągającego Bio. (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
21-10-2021
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Jak tworzyć angażujące treści, które przynoszą lepsze rezultaty. Proporcje zdjęć i wideo. Filtry i obróbka zdjęć. Tworzenie angażujących treści. #hashtagi Przykłady skutecznych wpisów. (wykład, czat)
Data realizacji zajęć
21-10-2021
Godzina rozpoczęcia
11:15
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Insta stories: Ulotne treści, czyli trend przyszłości? Autentyczność. Czym są i jak dodawać relacje na Instagramie? Jak tworzyć dobry content w Instagram Stories? (wykład, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
26-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
10:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Reklama na Instagramie. Organiczne sposoby pozyskiwania obserwatorów. Jak reklamować się na Instagramie? Promowanie postów na Instagramie. Reklama w Instagram Stories. (wykład, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
26-10-2021
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Komunikacja biznesowa na Instagramie: Wykorzystanie Instagram Direct. Komentarze i interakcja z obserwatorami. (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
26-10-2021
Godzina rozpoczęcia
11:15
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Praktyczne kroki, które pomogą Ci wykorzystać Instagram do budowania swojej marki osobistej lub promocji firmy i usług. Mierz i znaj swoje efekty: Analytics. (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
26-10-2021
Godzina rozpoczęcia
12:15
Godzina zakończenia
13:15
Liczba godzin
01:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Usługa rozwojowa „Efektywne prowadzenie kampanii marketingowych na Instagramie [FORMA ZDALNA]” przygotowuje do samodzielnego planowania i prowadzenia działań marketingowych, kampanii reklamowych na Instagramie, dzięki dokładnemu poznaniu Instagrama i jego funkcji.

Efekty uczenia się

  1. Omawia czym jest Instagram i w jaki sposób firma skorzysta na używaniu go.
  2. Przedstawia podobieństwa i różnice pomiędzy Instagramem a Facebook`iem.
  3. Rozróżnia koto firmowe a konto osobiste.
  4. Zakłada konto na Instagramie.
  5. Przedstawia interfejs i możliwości Instagrama.
  6. Tworzy przyciągające uwagę Bio.
  7. Omawia jak tworzyć angażujące treści, które przynoszą lepsze rezultaty.
  8. Przedstawia przykłady skutecznych wpisów.
  9. Omawia czym jest insta stories i jak dodawać relacje na Instagramie.
  10. Omawia jak tworzyć dobry content w Instagram Stories?
  11. Omawia organiczne sposoby pozyskiwania obserwatorów.
  12. Przedstawia jak skutecznie reklamować się na Instagramie.
  13. Promuje posty na Instagramie.
  14. Przedstawia najlepsze praktyki reklamy w Instagram Stories.
  15. Wykorzystuje Instagram Direct do komunikacji biznesowej na Instagramie.
  16. Przedstawia praktyczne kroki, które pomogą wykorzystać Instagram do budowania marki osobistej lub promocji firmy i usług.
  17. Stosuje zasady komunikacji interpersonalnej.

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Efekty uczenia się, osiągnięte dzięki udziałowi uczestników w usłudze rozwojowej  „Efektywne prowadzenie kampanii marketingowych na Instagramie [FORMA ZDALNA]” zostaną zweryfikowane poprzez przeprowadzenie przez Trenera testu wiedzy wśród uczestników. Test wiedzy zostanie przeprowadzony w pierwszym dniu usługi rozwojowej (PRE TEST) w celu sprawdzenia poziomu wiedzy uczestników przed udziałem w usłudze rozwojowej. W dniu zakończenia usługi rozwojowej, jako jej podsumowanie zostanie przeprowadzony test wiedzy (POST TEST) mający na celu sprawdzenie wiedzy uczestników po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej.

Dodatkowo, osiągniecie efektów uczenia się dzięki udziałowi uczestników w usłudze rozwojowej  „Efektywne prowadzenie kampanii marketingowych na Instagramie [FORMA ZDALNA]” zostanie zweryfikowane poprzez ankietę ewaluacyjną po zakończeniu usługi rozwojowej, mającą na celu indywidualne potwierdzenie przez każdego uczestnika usługi rozwojowej stopnia osiągnięcia przez niego danego efektu uczenia się.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 490,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 602,70 zł
Koszt osobogodziny netto 70,00 zł
Koszt osobogodziny brutto 86,10 zł

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Sylwia Kupiec

Sylwia Kupiec

Pani Sylwia Kupiec jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie na kierunku Zarządzanie Mediami. Działalność szkoleniową rozpoczęła w 2016 roku. Szkolenia z dziedziny mediów społecznościowych to jej specjalność. Do tej pory zrealizowała ponad 300 godzin szkoleniowych.

Pani Sylwia Kupiec jest konsultantką marketingu online i szkoleniowcem. Edukuje i pokazuje przedsiębiorcom, jak za pomocą mediów społecznościowych mogą stworzyć niepowtarzalny wizerunek swojej firmy lub marki, zwiększyć sprzedaż jej produktów lub usług i zbudować wokół niej lojalną społeczność.

Szkoli klientów indywidualnych, firmy oraz współpracuje na co dzień z influencerami. Prowadziła liczne kampanie reklamowe w social mediach. Uczestniczyła w projekcie współtworzenia strategii obecności marek na portalach społecznościowych oraz w projekcie zarządzania kampaniami social media. Pomagała prowadzić profile klientów na portalach społecznościowych.
Jest współautorką jednej z najgłośniejszych akcji wiralowych w Polsce, której efektem było zebranie 6 tysięcy zdjęć od ludzi ze wszystkich kontynentów na świecie, wsparcie celebrytów, sławnych sportowców i polityków, przeszło 50 wywiadów i wystąpień w mediach tradycyjnych, takich jak gazety, radio i telewizja, a w tym w „Dzień Dobry TVN” czy „Główne Wydanie Wiadomości”.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Magdalena Polek

Magdalena Polek

email: sekretariat@czj-infox.pl

tel: (+48) 518 925 841

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Każdy z uczestników otrzymuje komplet autorskich materiałów dydaktycznych w wersji papierowej i/lub elektronicznej.

Każdy z uczestników otrzymuje na swój indywidualny adres mailowy komplet autorskich materiałów dydaktycznych w wersji elektronicznej – ściśle dopasowany zawartością do harmonogramu szkolenia.

Materiały przygotowane są w formacie: „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.jpg”, „.png”

Uczestnicy otrzymają certyfikat i zaświadczenie, potwierdzające, że ukończyli usługę rozwojową.

Informacje dodatkowe

Usługa rozwojowa, która dla uczestnika  ma charakter usługi kształcenia zawodowego / przekwalifikowania zawodowego i jest finansowana ze środków publicznych w co najmniej  70% jest zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U.2018.701)).

Cena usługi rozwojowej dla 1 uczestnika, który uzyskał dofinansowanie w co najmniej 70% wynosi 490,00 zł netto/brutto.

Cena usługi rozwojowej dla uczestników, którzy uzyskali dofinansowanie ze środków publicznych poniżej 70% oraz dla uczestników, którzy nie uzyskali takiego dofinansowania lub usługa rozwojowa nie ma charakteru usługi kształcenia zawodowego / przekwalifikowania zawodowego jest powiększona o podatek VAT (23%).

Cena usługi rozwojowej dla pozostałych (wyżej opisanych) uczestników to 490,00 zł netto + 112,70 zł 23%VAT = 602,70 zł/osoba brutto.

Warunki techniczne

Pokaż warunki techniczne

Warunki techniczne

Usługa rozwojowa realizowana w formie zdalnej będzie odbywała się  w czasie rzeczywistym. Podczas usługi rozwojowej będą wykorzystywane różne  elementy: wykład, czat, ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusje i inne.

Warunki techniczne:

a) Rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa rozwojowa:

Usługa rozwojowa "Efektywne prowadzenie kampanii marketingowych na Instagramie [FORMA ZDALNA]" realizowana będzie zdalnie w czasie rzeczywistym przy wykorzystaniu aplikacji „ZOOM”.

b) Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:

Komputer (PC lub laptop) lub tablet lub telefon komórkowy:

- Połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE)- Głośniki i mikrofon - wbudowany lub wtyk USB lub bezprzewodowy Bluetooth

- Kamera internetowa lub kamera internetowa HD - wbudowana lub wtyczka USB lub kamera HD lub kamera HD z kartą przechwytywania wideo

- Dwurdzeniowy procesor 2 GHz lub szybszy (zalecany 4-rdzeniowy) (i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD)

- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)

- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja) – dla PC lub laptopa

c) Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:

- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD

- 800kbps / 1.0Mbps (góra / dół) dla wysokiej jakości wideo

- W przypadku widoku galeriii / lub video HD 720p: 1,5 / 1,5 (góra / dół)

- Odbieranie wideo HD 1080p wymaga 2,5 (w górę / w dół)

- Przesyłanie wideo HD 1080p wymaga 3,0 (w górę / w dół)

- Tylko do udostępniania ekranu (brak miniatury wideo): 50-75

- Do udostępniania ekranu z miniaturą wideo: 50-150

- W przypadku audio VoiP: 60-80

- W przypadku telefonu Zoom: 60-100

d) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów:

- Przeglądarka internetowa: Google Chrome, Firefox, lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)

- Bezpłatna aplikacja „Zoom”

- Programy z możliwością odczytywania dokumentów „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.jpg”, „.png”

e) Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.

Link umożliwiający uczestnictwo w usłudze rozwojowej " Efektywne prowadzenie kampanii marketingowych na Instagramie [FORMA ZDALNA]" jest ważny od momentu wysłania na adres mailowy uczestnika zaproszenia na konkretny dzień usługi rozwojowej aż do momentu zakończenia danego dnia usługi rozwojowej. Trener prowadzący usługę rozwojową jest dostępny w dniach i godzinach uwzględnionych w harmonogramie. Do każdego dnia usługi rozwojowej przypisany jest indywidualny link dostępu. Zaproszenie (link) do szkolenia wysyłany jest na indywidualny adres mailowy uczestnika usługi rozwojowej.   

Ciasteczka>