Usługa - Facebook jako narzędzie budowania marki w Internecie [FORMA ZDALNA]

Logo Centrum Zarządzania Jakością INFOX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

4.9/5 z 2305 ocen

Tytuł Facebook jako narzędzie budowania marki w Internecie [FORMA ZDALNA]

Numer usługi 2021/09/30/23562/1189057

Dostawca usług Centrum Zarządzania Jakością INFOX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia zdalna w czasie rzeczywistym

Status usługi opublikowana

PLN

490,00 zł netto za osobę

602,70 zł brutto za osobę

70,00 zł netto za osobogodzinę

86,10 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Usługa rozwojowa „Facebook jako narzędzie budowania marki w Internecie [FORMA ZDALNA]”  kierowana jest do osób, które chcą poznać najważniejsze kwestie dotyczące działań organicznych oraz reklamy na Facebook`u, a także chcą zdobyć kompleksową wiedzę na temat prowadzenia fanpage’a.

Minimalna liczba uczestników: 5
Maksymalna liczba uczestników: 15
Data zakończenia rekrutacji: 12-10-2021
Liczba godzin usługi: 7
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych

Ramowy program usługi

Pokaż program

Usługa rozwojowa „Facebook jako narzędzie budowania marki w Internecie [FORMA ZDALNA]” kierowana jest do osób, które chcą poznać najważniejsze kwestie dotyczące działań organicznych oraz reklamy na Facebook`u, a także chcą zdobyć kompleksową wiedzę na temat prowadzenia fanpage’a.


PROGRAM USŁUGI:

  1. Facebook dla biznesu - skuteczna strona firmowa – wprowadzenie, najważniejsze informacje i statystyki, strony biznesowe, zakładanie fanpage’a.
  2. Konfiguracja fanpage’a – zdjęcie profilowe oraz zdjęcie w tle, sekcja informacje, niestandardowy adres URL fanpage’a, przycisk z wezwaniem do działania.
  3. Przegląd ustawień – najważniejsze ustawienia z sekcji ogólne, ustawienia wiadomości i szybkich odpowiedzi, pozostałe ustawienia.
  4. Budowanie bazy fanów – zapraszanie znajomych z profilu osobistego, wysyłanie zaproszeń do kontaktów z poczty e-mail, instalacja przycisków i pluginów na stronie, płatna promocja na stronie.
  5. Tworzenie i publikowanie wpisów – typy wpisów, zasięg wpisów a algorytm Edge Rank, aspekty techniczne, przykłady skutecznych wpisów, wpisy z linkami, kiedy i ile publikować – ustalanie harmonogramu, dobór i tworzenie grafik do postów, dodawanie wielu zdjęć, tworzenie albumów, wpisy wideo, edycja i organizacja wpisów, planowanie i kierowanie wpisów, wydarzenia – specjalny typ wpisów, zwiększenie zasięgu wpisów – płatna promocja.
  6. Zagadnienia dodatkowe – komentarze, recenzje, zarządzenia sekcjami, przydatne narzędzia do zarządzania, wyszukiwarka.
  7. Obsługa klienta na Facebook’u – zasady obsługi klientów w mediach społecznościowych, dobre praktyki, Messenger jako kanał obsługi klienta, sposoby radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi.
  8. Fanpage i jego statystyki – ogólny raport skuteczności, statystyki polubień, raport zasięgów, raport skuteczności wpisów, skąd dociera ruch na fanpage, raport wpisów wideo, dlaczego nie warto kupować fanów.
  9. Facebook Ads - reklama w praktyce – wprowadzenie, zalety reklamy na Facebook’u, formaty reklam a cele kampanii reklamowych, metody kierowania reklamy do określonych grup odbiorców,
  10. Konfiguracja konta i najważniejsze ustawienie Menadżera Reklam – struktura konta reklamowego, przegląd najważniejszych ustawień, podstawy interfejsu, konfiguracja rozliczania się za reklamy.
  11. Metody promocji – zdybywanie fanów i promowanie fanpege’u, kierowanie ruchem poza Facebook’iem i promowanie witryny, zwiększenie zasięgu wpisów, promowanie postów, kampanie zasięgowe, zwiększanie rozpoznawalności marki, promowanie wydarzenia, reklama wideo, zwiększenie sprzedaży – konwersje w witrynie.
  12. Skuteczna kampania – cele reklamowe, dobór grupy odbiorców, demografia, zainteresowania, zachowania i połączenia, ustalanie budżetu, wybór odpowiedniej opcji optymalizacji.
  13. Tworzenie reklamy – dobór odpowiedniej grafiki, teksty na grafikach, skuteczny tekst reklamowy, dobór umiejscowienia.
  14. Analiza i optymalizacja reklamy – analiza wyników kampanii, optymalizacja reklam, optymalizacja zestawu reklam, analiza wyników kampanii po optymalizacji.
  15. Najlepsze praktyki – tworzenie skutecznych reklam, najważniejsze zasady reklamowe na Facebooku’u.
  16. Raporty – dostosowanie kolumn w raportach, tworzenie przykładowego raportu, zapisywanie, planowanie, udostępnianie i eksportowanie raportów, wykorzystywanie filtrów w raportach.
  17. Piksel Facebook’a – czym jest i czemu służy, działanie pikseli Facebooka, piksel grupy niestandardowych odbiorców, piksel monitorowania konwersji.
  18. Idealna grupa odbiorców – zapisywanie standardowej grupy odbiorców, tworzenie grupy niestandardowych odbiorców, listy klientów, tworzenie grupy niestandardowych odbiorców odwiedzających witrynę, tworzenie grupy podobnych odbiorców, statystyki grup odbiorców, profile klientów.

Warunki organizacyjne:

Usługa rozwojowa trwa 7 godzin zegarowych, gdzie 1 godzina szkolenia trwa 60 minut.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Facebook dla biznesu - skuteczna strona firmowa. Przegląd ustawień. (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
19-10-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
08:30
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
Konfiguracja fanpage’a. Przegląd ustawień(wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
19-10-2021
Godzina rozpoczęcia
08:30
Godzina zakończenia
09:00
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
Budowanie bazy fanów (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
19-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:15
Godzina zakończenia
09:45
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
Tworzenie i publikowanie wpisów. Zagadnienia dodatkowe. (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
19-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:45
Godzina zakończenia
10:15
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
Obsługa klienta na Facebook’u – zasady obsługi klientów w mediach społecznościowych, dobre praktyki. (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
19-10-2021
Godzina rozpoczęcia
10:15
Godzina zakończenia
10:45
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
Fanpage i jego statystyki – raport skuteczności, statystyki polubień, raport zasięgów, skuteczności wpisów, raport wpisów wideo. (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
19-10-2021
Godzina rozpoczęcia
10:45
Godzina zakończenia
11:15
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
Facebook Ads - reklama w praktyce – wprowadzenie (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
19-10-2021
Godzina rozpoczęcia
11:15
Godzina zakończenia
11:45
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
Zalety reklamy na Facebook’u (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
20-10-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
08:30
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
formaty reklam a cele kampanii reklamowych (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
20-10-2021
Godzina rozpoczęcia
08:30
Godzina zakończenia
09:00
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
Konfiguracja konta i najważniejsze ustawienie Menadżera Reklam – struktura konta reklamowego, podstawy interfejsu. (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
20-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:15
Godzina zakończenia
09:45
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
Konfiguracja rozliczania się za reklamy. (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
20-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:45
Godzina zakończenia
10:15
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
Metody promocji. Skuteczna kampania – cele reklamowe, dobór grupy odbiorców, ustalanie budżetu, wybór odpowiedniej opcji optymalizacji. (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
20-10-2021
Godzina rozpoczęcia
10:15
Godzina zakończenia
10:45
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
Tworzenie reklamy. Analiza i optymalizacja reklamy. (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
20-10-2021
Godzina rozpoczęcia
10:45
Godzina zakończenia
11:15
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
Najlepsze praktyki. Raporty. Piksel Facebook’a. (wykład, czat, współdzielenie ekranu)
Data realizacji zajęć
20-10-2021
Godzina rozpoczęcia
11:15
Godzina zakończenia
11:45
Liczba godzin
00:30

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Usługa rozwojowa „Facebook jako narzędzie budowania marki w Internecie [FORMA ZDALNA]” przygotowuje do prowadzenia działań marketingowych na Facebooku, praktycznego wykorzystania marketingowego potencjału Facebooka, właściwego skonfigurowania strony firmowej, poznania treści, które należy publikować na tej platformie, a także do zaplanowania działań i w efekcie ich późniejszego analizowania.

Efekty uczenia się

  1. Przedstawia najważniejsze informacje i statystyki dotyczące Facebook`a.
  2. Zakłada i konfiguruje fanpage na Facebook`u.
  3. Omawia najważniejsze ustawienia z sekcji ogólne.
  4. Omawia ustawienia wiadomości i ustawienia szybkich odpowiedzi.
  5. Wysyła zaproszenia do znajomych z profilu osobistego oraz do kontaktów z poczty e-mail.
  6. Instaluje przyciski i pluginy na stronie.
  7. Włącza płatną promocję na stronie.
  8. Omawia wpływ algorytmu Edge Rank na zasięg wpisów. 
  9. Przedstawia przykłady skutecznych wpisów.
  10. Ustala harmonogram wpisów – kiedy i ile publikować.
  11. Dobiera i tworzy grafiki do postów.
  12. Edytuje, organizuje, planuje i kieruje wpisami.
  13. Wymienia przydatne narzędzia do zarządzania sekcjami.
  14. Omawia zasady obsługi klientów w mediach społecznościowych.
  15. Przedstawia sposoby radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi.
  16. Tworzy ogólny raport skuteczności, raport zasięgów, raport skuteczności wpisów, raport wpisów wideo.
  17. Uzasadnia dlaczego nie warto kupować fanów.
  18. Wymienia zalety reklamy na Facebook’u.
  19. Omawia metody kierowania reklamy do określonych grup odbiorców.
  20. Przedstawia strukturę konta reklamowego i najważniejsze jego ustawienia.
  21. Tworzy skuteczne kampanie reklamowe i reklamy.
  22. Analizuje i optymalizuje reklamy.
  23. Omawia najważniejsze zasady reklamowe na Facebooku’u.
  24. Omawia czym jest i czemu służy Piksel Facebook’a.
  25. Stosuje zasady komunikacji interpersonalnej.

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Efekty uczenia się, osiągnięte dzięki udziałowi uczestników w usłudze rozwojowej  „Facebook jako narzędzie budowania marki w Internecie [FORMA ZDALNA]” zostaną zweryfikowane poprzez przeprowadzenie przez Trenera testu wiedzy wśród uczestników. Test wiedzy zostanie przeprowadzony w pierwszym dniu usługi rozwojowej (PRE TEST) w celu sprawdzenia poziomu wiedzy uczestników przed udziałem w usłudze rozwojowej. W dniu zakończenia usługi rozwojowej, jako jej podsumowanie zostanie przeprowadzony test wiedzy (POST TEST) mający na celu sprawdzenie wiedzy uczestników po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej.

Dodatkowo, osiągniecie efektów uczenia się dzięki udziałowi uczestników w usłudze rozwojowej  „Facebook jako narzędzie budowania marki w Internecie [FORMA ZDALNA]” zostanie zweryfikowane poprzez ankietę ewaluacyjną po zakończeniu usługi rozwojowej, mającą na celu indywidualne potwierdzenie przez każdego uczestnika usługi rozwojowej stopnia osiągnięcia przez niego danego efektu uczenia się.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 490,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 602,70 zł
Koszt osobogodziny netto 70,00 zł
Koszt osobogodziny brutto 86,10 zł

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Sylwia Kupiec

Sylwia Kupiec

Pani Sylwia Kupiec jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie na kierunku Zarządzanie Mediami. Działalność szkoleniową rozpoczęła w 2016 roku. Szkolenia z dziedziny mediów społecznościowych to jej specjalność. Do tej pory zrealizowała ponad 300 godzin szkoleniowych.

Pani Sylwia Kupiec jest konsultantką marketingu online i szkoleniowcem. Edukuje i pokazuje przedsiębiorcom, jak za pomocą mediów społecznościowych mogą stworzyć niepowtarzalny wizerunek swojej firmy lub marki, zwiększyć sprzedaż jej produktów lub usług i zbudować wokół niej lojalną społeczność.

Szkoli klientów indywidualnych, firmy oraz współpracuje na co dzień z influencerami. Prowadziła liczne kampanie reklamowe w social mediach. Uczestniczyła w projekcie współtworzenia strategii obecności marek na portalach społecznościowych oraz w projekcie zarządzania kampaniami social media. Pomagała prowadzić profile klientów na portalach społecznościowych.
Jest współautorką jednej z najgłośniejszych akcji wiralowych w Polsce, której efektem było zebranie 6 tysięcy zdjęć od ludzi ze wszystkich kontynentów na świecie, wsparcie celebrytów, sławnych sportowców i polityków, przeszło 50 wywiadów i wystąpień w mediach tradycyjnych, takich jak gazety, radio i telewizja, a w tym w „Dzień Dobry TVN” czy „Główne Wydanie Wiadomości”.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Magdalena Polek

Magdalena Polek

email: sekretariat@czj-infox.pl

tel: (+48) 518 925 841

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Każdy z uczestników otrzymuje komplet autorskich materiałów dydaktycznych w wersji papierowej i/lub elektronicznej.

Każdy z uczestników otrzymuje na swój indywidualny adres mailowy komplet autorskich materiałów dydaktycznych w wersji elektronicznej – ściśle dopasowany zawartością do harmonogramu szkolenia.

Materiały przygotowane są w formacie: „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.jpg”, „.png”

Uczestnicy otrzymają certyfikat i zaświadczenie, potwierdzające, że ukończyli usługę rozwojową.

Informacje dodatkowe

Usługa rozwojowa, która dla uczestnika  ma charakter usługi kształcenia zawodowego / przekwalifikowania zawodowego i jest finansowana ze środków publicznych w co najmniej  70% jest zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U.2018.701)).

Cena usługi rozwojowej dla 1 uczestnika, który uzyskał dofinansowanie w co najmniej 70% wynosi 490,00 zł netto/brutto.

Cena usługi rozwojowej dla uczestników, którzy uzyskali dofinansowanie ze środków publicznych poniżej 70% oraz dla uczestników, którzy nie uzyskali takiego dofinansowania lub usługa rozwojowa nie ma charakteru usługi kształcenia zawodowego / przekwalifikowania zawodowego jest powiększona o podatek VAT (23%).

Cena usługi rozwojowej dla pozostałych (wyżej opisanych) uczestników to 490,00 zł netto + 112,70 zł 23%VAT = 602,70 zł/osoba brutto.

Warunki techniczne

Pokaż warunki techniczne

Warunki techniczne

Usługa rozwojowa realizowana w formie zdalnej będzie odbywała się  w czasie rzeczywistym. Podczas usługi rozwojowej będą wykorzystywane różne  elementy: wykład, czat, ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusje i inne.

Warunki techniczne:

a) Rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa rozwojowa:

Usługa rozwojowa "Facebook jako narzędzie budowania marki w Internecie [FORMA ZDALNA]" realizowana będzie zdalnie w czasie rzeczywistym przy wykorzystaniu aplikacji „ZOOM”.

b) Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:

Komputer (PC lub laptop) lub tablet lub telefon komórkowy:

- Połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE)

- Głośniki i mikrofon - wbudowany lub wtyk USB lub bezprzewodowy Bluetooth

- Kamera internetowa lub kamera internetowa HD - wbudowana lub wtyczka USB lub kamera HD lub kamera HD z kartą przechwytywania wideo

- Dwurdzeniowy procesor 2 GHz lub szybszy (zalecany 4-rdzeniowy) (i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD)

- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)

- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja) – dla PC lub laptopa

c) Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:

- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD

- 800kbps / 1.0Mbps (góra / dół) dla wysokiej jakości wideo

- W przypadku widoku galeriii / lub video HD 720p: 1,5 / 1,5 (góra / dół)

- Odbieranie wideo HD 1080p wymaga 2,5 (w górę / w dół)

- Przesyłanie wideo HD 1080p wymaga 3,0 (w górę / w dół)

- Tylko do udostępniania ekranu (brak miniatury wideo): 50-75

- Do udostępniania ekranu z miniaturą wideo: 50-150

- W przypadku audio VoiP: 60-80

- W przypadku telefonu Zoom: 60-100

d) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów:

- Przeglądarka internetowa: Google Chrome, Firefox, lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)

- Bezpłatna aplikacja „Zoom”

- Programy z możliwością odczytywania dokumentów „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.jpg”, „.png”

e) Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.

Link umożliwiający uczestnictwo w usłudze rozwojowej "Facebook jako narzędzie budowania marki w Internecie [FORMA ZDALNA]" jest ważny od momentu wysłania na adres mailowy uczestnika zaproszenia na konkretny dzień usługi rozwojowej aż do momentu zakończenia danego dnia usługi rozwojowej. Trener prowadzący usługę rozwojową jest dostępny w dniach i godzinach uwzględnionych w harmonogramie. Do każdego dnia usługi rozwojowej przypisany jest indywidualny link dostępu. Zaproszenie (link) do szkolenia wysyłany jest na indywidualny adres mailowy uczestnika usługi rozwojowej.

Ciasteczka>