Usługa - Zdalna Sprzedaż Przez Telefon – Jak Efektywnie Prowadzić Doradczą Sprzedaż Telefoniczną? [SZKOLENIE STACJONARNE]

Logo Mariusz Tomaszewski MTConsulting

4.8/5 z 1511 ocen

Tytuł Zdalna Sprzedaż Przez Telefon – Jak Efektywnie Prowadzić Doradczą Sprzedaż Telefoniczną? [SZKOLENIE STACJONARNE]

Numer usługi 2021/09/21/13873/1178297

Dostawca usług Mariusz Tomaszewski MTConsulting

Miejsce usługi Lublin

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

1 980,00 zł netto za osobę

1 980,00 zł brutto za osobę

123,75 zł netto za osobogodzinę

123,75 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą nauczyć się skutecznej doradczej sprzedaży przez telefon oraz przy użyciu wideo.

Szczególnie skorzystają na nim:

  • właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
  • właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych, aktywnie poszukujący nowych klientów
  • menadżerowie i koordynatorzy działów sprzedaży
  • pracownicy działów handlowych
  • sprzedawcy / handlowcy
  • przedstawiciele handlowi / key account managerowie
  • oraz wszystkie osoby, które na co dzień mają do czynienia ze sprzedażą i obsługą klienta

Warsztat kierowany jest zarówno do osób pracujących w branży B2B dowolnej branży, sprzedawców działających w sprzedaży B2C.

Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane ze sprzedażą. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne oraz dobry nastrój. :)

Minimalna liczba uczestników: 4
Maksymalna liczba uczestników: 15
Data zakończenia rekrutacji: 02-02-2022
Liczba godzin usługi: 16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Szkolenie Zdalna Sprzedaż Przez Telefon – Jak Efektywnie Prowadzić Doradczą Sprzedaż Telefoniczną?” jest odpowiedzią na aktualne potrzeby rynku związane z pracą zdalną i znacznymi ograniczeniami związanymi z przemieszczaniem się oraz w kontaktach osobistych.

W odpowiedzi na te potrzeby, coraz więcej firm wdraża rozwiązania polegające na zdalnej sprzedaży przez telefon i wideo rozmowy, sprzedając swoje produkty i usługi zdalnie a duża konkurencja na rynku sprawia, że sprzedaż telefoniczna staje się coraz trudniejsza, a klienci coraz bardziej wymagający.

W trakcie tego intensywnego warsztatu uczestnicy wypracują swój unikalny styl rozmowy telefonicznej, aby brzmieć jak kompetentny sprzedawca, a nie jak nachalny telemarketer.

Rozwój zdalnej sprzedaży przez telefon może być też dobrym sposobem na ograniczenie kosztów zużycia paliwa, kosztów biurowych i czasu na dojazdy do klientów.

Szkolenie prowadzone jest przez  trenera praktyka – eksperta sprzedaży telefonicznej i zdalnej.

MODUŁY SZKOLENIA

PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON

  • Pewność siebie i wiara w swój produkt.
  • Siła przekonań: błędnych, ograniczających i wzmacniających w sprzedaży telefonicznej.
  • Jak działa umysł człowieka i w jaki sposób podejmuje decyzje?
  • Jak radzić sobie z uprzedzeniami do telemarketerów?
  • Czynniki kształtujące zaufanie i jak je wykorzystać w sprzedaży przez telefon?
  • Typologia klientów – 12 typów i sposoby prowadzenia rozmowy z nimi.
  • Potrzeby, motywy, postrzeganie.

STRUKTURA I ETAPY ROZMOWY TELEFONICZNEJ

  • Proces sprzedaży przez telefon: cele i etapy.
  • Jak być doradczym sprzedawcą, a nie natrętnym telemarketerem?
  • Jak badać potrzeby klienta przez telefon?
  • Prezentacja korzyści przez telefon.
  • Język korzyści i błędy w nim popełniane.
  • Radzenie sobie z obiekcjami klientów.
  • Czym jest zamknięcie sprzedaży i kiedy do niego dochodzi?

PRZYGOTOWANIE DO SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

  • Czym różni się sprzedaż przez telefon, od sprzedaży tradycyjnej?
  • Umawianie spotkań przez telefon.
  • Umawianie spotkań wideo.
  • Przygotowanie spotkań wideo.
  • Przygotowanie scenariusza rozmowy – dlaczego jest on taki ważny?
  • Od czego rozpocząć przygotowanie do rozmowy, żeby nie zostać źle odebranym?
  • Efektywne godziny na sprzedaż przez telefon.
  • Jaki jest mój tryb sprzedaży – transakcyjny, czy doradczo-konsultacyjny?

ROZPOCZYNANIE ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ PRZEZ TELEFON

  • Jak przebić się przez sekretarkę?
  • Z kim rozmawiać, żeby nie marnować czasu? Trójpodział władzy w firmie.
  • Od czego zacząć rozmowę?
  • Jak pytać klienta o czas na rozmowę i dlaczego 82% telemarketerów robi to źle?
  • Które wrażenie jest ważniejsze – pierwsze czy ostatnie?
  • Jak rozpoczynać zimny telefon?
  • Metoda 4x20, czyli zrób piorunujące pierwsze wrażenie.
  • Dostosowanie sympatii w rozmowie telefonicznej.
  • Jak ułożyć hak na uwagę?
  • Czym jest konfuzja w sprzedaży przez telefon i jak ją wywołać?
  • W jaki sposób pokazać klienta na jego zdjęciu klasowym?
  • Elevator pitch.
  • Co robić z popularnymi zmyleniami klienta: „nie mam czasu”, „nie ma decydenta”, „nie jestem zainteresowany”?

KOMUNIKACJA W CZASIE ROZMOWY PRZEZ TELEFON

  • Zarządzanie głosem w trakcie rozmowy telefonicznej.
  • Wartość dialogu w budowaniu relacji z klientem przez telefon.
  • Wywieranie wpływu przez telefon.
  • Elementy, które utrudniają i ułatwiają skuteczne wywieranie wpływu.
  • Sposób zadawania pytań.
  • Słuchanie ze zrozumieniem.
  • Najczęstsze błędy handlowca i złe nawyki telemarketingowe.
  • Skuteczne techniki sprzedaży przez telefon.
  • Implikacje w sprzedaży telefonicznej.

RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI W TRAKCIE ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ

  • Najczęstsze obiekcje klienta i jak sobie z nimi radzić?
  • Jak radzić sobie z krytyką Twojego produktu/usługi?
  • Co robić, gdy słyszysz w słuchawce: „To jest za drogie”, „Współpracuję już z konkurencją”, „Sam do Was zadzwonię”, „To nie jest nam potrzebne”, „Nie mam czasu”, „Nie jestem zainteresowany”?
  • Jak radzić sobie z „muszę to przedyskutować ze wspólnikiem”, aby przypadkiem nikogo nie urazić?
  • Co tak naprawdę myślą klienci, gdy mówią „Nie” i jak zmienić to w „Tak”?
  • Praca z obiekcjami zamiast walki i zbijania obiekcji.
  • Techniki pracy z obiekcją.
  • Metoda R.Z.Z.
  • Metoda niezadanych pytań.
  • Metoda LASER.

ZAMKNIĘCIE I FINALIZACJA SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON

  • Czym jest zamknięcie sprzedaży telefonicznej?
  • Jakie mamy etapy zamknięcia sprzedaży?
  • Uzyskanie zgody przez telefon.
  • Techniki wywierania wpływu, pomagające w zamknięciu sprzedaży przez telefon.
  • Sygnały klienta świadczące o gotowości do zakupu.
  • Kiedy warto finalizować sprzedaż?
  • 10 skutecznych technik finalizacji sprzedaży przez telefon.
  • Jak prawidłowo podsumować zakup?

TRENING ROZMÓW TELEFONICZNYCH

W trakcie tego modułu uczestniczy będą ćwiczyć w praktyczny sposób zdobytą wiedzę, dzwoniąc na żywo do swoich klientów, pod okiem doświadczonego trenera.

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  • Prezentacja ze szkolenia w wersji elektronicznej
  • Materiały szkoleniowe i handouty do ćwiczeń
  • Zeszyty ćwiczeń dla uczestników

METODY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA

  • Interaktywny mini wykład
  • Case study
  • Ćwiczenia w parach
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Prezentacje uczestników
  • Scenki z omówieniem

NARZĘDZIA/METODY WERYFIKACJI KOMPETENCJI

  • Praktyczne sprawdzenie umiejętności podczas ćwiczeń w trakcie szkolenia
  • Test wiedzy nabytej w trakcie szkolenia

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Psychologiczne aspekty sprzedaży przez telefon
Data realizacji zajęć
03-02-2022
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
10:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Struktura i etapy rozmowy przez telefon
Data realizacji zajęć
03-02-2022
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
Data realizacji zajęć
03-02-2022
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
14:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Rozpoczynanie rozmowy przez telefon
Data realizacji zajęć
03-02-2022
Godzina rozpoczęcia
14:00
Godzina zakończenia
16:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Komunikacja w czasie rozmowy przez telefon
Data realizacji zajęć
04-02-2022
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
09:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Radzenie sobie z obiekcjami w trakcie rozmowy telefonicznej
Data realizacji zajęć
04-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:30
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Zamknięcie i finalizacja sprzedaży telefonicznej
Data realizacji zajęć
04-02-2022
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
12:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Trening rozmów telefonicznych
Data realizacji zajęć
04-02-2022
Godzina rozpoczęcia
12:30
Godzina zakończenia
16:00
Liczba godzin
03:30

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia sprzedaży przez telefon oraz komunikatory wideo.

Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się skutecznie nawiązywać rozmowę z decydentami po stronie klienta, prowadzić sprawnie proces sprzedaży przez telefon, zdalnie komunikować się z klientem, radzić sobie z barierami i obiekcjami w sprzedaży telefonicznej oraz skutecznie finalizować i zamykać sprzedaż.

Efekty uczenia się

  • Buduje pewność siebie i odpowiednie nastawienie do sprzedaży przez telefon.
  • Skutecznie prowadzi rozmowy telefoniczne z klientami.
  • Planuje i przygotowuje się do rozmów telefonicznych.
  • Ustala, kto jest decydentem po stronie klienta i skutecznie nawiązuje z nim kontakt.
  • Buduje podstawę profesjonalnego doradcy – eksperta w oczach klienta.
  • Pozyskuje uwagę i wzbudza zaufanie po stronie klienta.
  • Umiejętnie operuje pytaniami w trakcie rozmowy telefonicznej.
  • Rzetelnie bada i diagnozuje potrzeby klienta przez telefon.
  • Profesjonalnie prezentuje zalety swojego produktu / usługi.
  • Operuje w rozmowie telefonicznej z klientem językiem korzyści, opartym na zdiagnozowanych potrzebach.
  • Skutecznie radzi sobie z wątpliwościami, obawami i zastrzeżeniami klienta.
  • Diagnozuje typ klienta i potrafi się do niego dostosować.
  • Buduje skuteczny schemat doradczej rozmowy telefonicznej.
  • Stosuje metody i techniki sprzedaży skupiające uwagę i budujące zobowiązanie do działania u klienta.

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

NARZĘDZIA/METODY WERYFIKACJI KOMPETENCJI

  • Zadania realizowane podczas szkolenia
  • Zadanie wdrożeniowe po szkoleniu z informacją zwrotną od trenera
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 1 980,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 1 980,00 zł
Koszt osobogodziny netto 123,75 zł
Koszt osobogodziny brutto 123,75 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

Lublin, woj. lubelskie

Szkolenie w formule zamkniętej odbywa się w siedzibie przedsiębiorcy lub w innym uzgodnionym miejscu.

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Patryk Jasiński posiada 11 lat doświadczenia jako praktyk sprzedaży (w tym od 10 lat na sali szkoleniowej). Specjalizuje się w szkoleniach dla handlowców i działów sprzedaży telefonicznej oraz obsługi klienta. Osiągnął wysokie wyniki zarówno jako sprzedawca, jak i manager sprzedaży. Wspierał firmy w ich dążeniu do poprawy sytuacji na rynku. Jednym z lepszych wyników, w których miał największy udział, to podniesienie sprzedaży w firmie poligraficznej o 230% w niespełna 8 miesięcy. Odniósł sukces w branży konsultingowej zwiększając sprzedaż o 300% w niecałe 2 lata.

Aktualnie prowadzi szkolenia autorskie i dedykowane dla wielu firm. Współpracuje z przedsiębiorstwami takimi jak: Orange Polska, Nielsen, ICL, Kaczmarski Group, Syntell S.S., Kaskada Fashion, TOR-Konferencje.

Ukończył szkołę Trenerów Sprzedaży (STS). Ukończył szkołę trenerów biznesu (STB), dodatkowo posiada certyfikat coacha sprzedaży oraz liczne kursy m.in. Metoda Mistrza Sprzedaży.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Małgorzata Heinrich

Małgorzata Heinrich

email: bur@mtc.pl

tel: (+48) 883 329 608

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe:

  • podręcznik;
  • skrypt;
  • prezentacja mulitmedialna;
  • materiały ćwiczeniowe:
    - tabele
    - kanwy
    - diagramy
    - wykresy

Informacje dodatkowe

Istnieje możliwość realizacji szkolenia w formule zamkniętej dla konkretnej firmy w formie szkolenia stacjonarnego lub zdalnego z trenerem na żywo. Skontaktuj się z nami i poproś o indywidualną wycenę.

W przypadku szkolenia zdalnego istnieje możliwość podzielenia warsztatu na krótsze moduły (z przerwami) co kilka dni z zadaniami wdrożeniowymi dla uczestników między kolejnymi modułami i na koniec szkolenia. 

Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.

Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).

Ciasteczka>