Usługa - Wprowadzenie do marketing automation

Logo Performance Partners Sp. z o.o.

4.8/5 z 199 ocen

Tytuł Wprowadzenie do marketing automation

Numer usługi 2021/09/14/19505/1170664

Dostawca usług Performance Partners Sp. z o.o.

Miejsce usługi Olsztyn

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

2 950,00 zł netto za osobę

2 950,00 zł brutto za osobę

196,67 zł netto za osobogodzinę

196,67 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

  • właściciele firm z sektora MŚP
  • pracownicy zaanagażowani w proces komunikacji i realizacji zamówień, pozyskiwania klientów, sprzedaż w internecie, obsługę klienta
Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 5
Data zakończenia rekrutacji: 12-11-2021
Liczba godzin usługi: 15
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Wobec postępującej emancypacji konsumentów, automatyzacja marketingu pozwala na dostarczenie właściwego komunikatu w odpowiednim czasie. Marketing automation to rozwiązanie, które pozwala na zbieranie danych behawioralnych i transakcyjnych na temat klientów - podczas szkolenia uczestnicy będą określali potrzeby oraz możliwości zastosowania marketing automation w ich firmie, będą potrafili określić obszary wdrożenia marketing automation. Pozyskane w ten sposób informacje są wykorzystywane do prowadzenia spersonalizowanych, ściśle dopasowanych do zainteresowań i potrzeb klientów zautomatyzowanych kampanii marketingowych we wszystkich kanałach.
 



Wprowadzenie do marketing automation

  1.  Czym jest marketing automation
  2.  Jak wdrożyć marketing automation w firmie
  3. Jak zdefiniować obszary do automatyzacji 
  4. Dostępne systemy na rynku
  5. Czym jest Lead Nurturing i dlaczego jest tak ważny

Możliwości zastosowania

  1.  Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook, custom audiences – targetowanie reklam na Facebook.
  2.  Sidebary/popupy z zapisem na newsletter + wysyłanie kodów rabatowych za zapis.
  3.  System rekomendacji w czasie rzeczywistym.
  4.  Banery dynamiczne wyświetlane na podstawie aktywności danego kontaktu.
  5.  Progresywne pop-upy wyświetlane tylko anonimowym użytkownikom.
  6.  Dynamiczne pop-upy dla zidentyfikowanych kontaktów.

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest poznanie MA w procesach sprzedaży i obsługi klienta. Podczas szkolenia uczestnicy uporządkują wiedzę z zakresu automatyzacji marketingu B2C oraz B2B, dowiedzą się jak działają systemy rekomendacji, poznają możliwości machine learning oraz analizy predykcyjnej, proces kwalifikacji i segmentacji leada. Będą umieli wykorzystać te informacje i zaplanować komunikację SMS w procesie zakupowym, sformułować proces on-boardingu klienta w komunikacji e-mail.

Efekty uczenia się

Po zakończeniu szkolenia uczestnik:

umiejętności:
definiuje potrzeby oraz możliwości zastosowania marketing automation w organizacji.
- definiuje obszary wdrożenia marketing automation
- wykorzystuje komunikację SMS w procesie zakupowym
- formułuje proces on-boardingu klienta w komunikacji e-mail

wiedza:
definiuje procesy sprzedaży oraz obsługi klienta marketing automation.
- charakteryzuje działania systemów rekomendacji 
- charakteryzuje możliwości machine learning oraz analizy predykcyjnej 

kompetencje społeczne:
- rozwija potencjał samodoskonalenia się w zakresie automatyzacji marketingu w przedsiębiorstwie

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Weryfikacja efektów uczenia się następuje poprzez porównanie wyników testów przeprowadzonych na początku i na końcu szkolenia.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 2 950,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 2 950,00 zł
Koszt osobogodziny netto 196,67 zł
Koszt osobogodziny brutto 196,67 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Marka Kotańskiego 1, 10-166 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Klimatyzacja
  • Wi-fi
  • Laboratorium komputerowe
  • parking

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Marcin Mosakowski

Marcin Mosakowski

Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie w zakresie marketingu cyfrowego, e-commerce oraz analityki. Zakres szkoleń i doradztwa jest zawsze dopasowany do aktualnych potrzeb branży i specyfiki przedsiębiorstwa.
Jego głównym atutem jest bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami e-commerce w zakresie analityki, opracowania, wdrażania i realizacji strategii oraz inicjowanie i koordynowanie działań w mediach społecznościowych. Posiada także doświadczenie na rynkach zagranicznych gdzie nadzorował kampanie digitalowe.
Od 2003 r. Pracuje w obszarze marketingu. Początkowo jako niezależny konsultant ds/ marketingu, po czym samodzielnie prowadził agencję reklamową przeprowadzając wielekampanii reklamowych od koncepcji poprzez projekt i realizację w zakresie reklamy wizualnej i wizerunku w internecie. Realizował projekty dla takich firm jak: Citroen Racing, Royal Canin,
Yetico, Coca-cola, Pit Bull West Coast. Uczestniczył w szeregu projektów związanych z branżą Fintech oraz e-commerce.
Następnie jako udziałowiec - Project manager kierował działem marketingu w austriackiej spółce zajmującej się marketingiem wystawienniczym.
Ostatnimi laty specjalizuje się w digital marketingu: początkowo projektując makiety, następnie nadzorując powstawanie portali i platform internetowych, budując ich struktury pod SEO, odpowiednie strategie produkcji contentu, jak i taktyki pozycjonowania.
Zaplanował i przeprowadził szereg kampanii wizerunkowych oraz wspierających sprzedaż przy użyciu Facebook A

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Marcin Mosakowski

Marcin Mosakowski

email: marcin@performancepartners.pl

tel: (+48) 508 192 044

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

materiały edukacyjne w formie elektronicznej

Informacje dodatkowe


Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT.
*Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)

Ciasteczka>