Usługa - Social Media i zintegrowany marketing internetowy

Logo Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

4.6/5 z 38 ocen

Tytuł Social Media i zintegrowany marketing internetowy

Numer usługi 2021/06/18/7100/1085950

Dostawca usług Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

Miejsce usługi Gdańsk

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

4 590,00 zł netto za osobę

4 590,00 zł brutto za osobę

24,41 zł netto za osobogodzinę

24,41 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Studia kierowane są do menedżerów i właścicieli firm oraz wszystkich tych osób, które wiążą swoją karierę zawodową z zarządzaniem ludźmi i organizacjami.

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 25
Data zakończenia rekrutacji: 17-09-2021
Liczba godzin usługi: 188
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: posiada uprawnienia do świadczenia usług rozwojowych prowadzących do zdobycia kwalifikacji nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1842, z późn. zm.)
Zakres uprawnień: Studia podyplomowe

Ramowy program usługi

Pokaż program

2 semestry, 9 miesięcy nauki, 10 zjazdów, 30 ECTS

PODSTAWOWA WIEDZA SOCIAL MEDIA MANAGERA (28 godz.)

  • Marketing Driven Company – dlaczego firmy zarządzane marketingowo wygrywają (16 godz.)
  • Zarządzanie marketingowe – warsztat tworzenia strategii Customer Value Proposition (4 godz.)
  • Strategie marketingowe i brandingowe w internecie – narzędzia Social Media w tworzeniu marki – Analiza Case Studies (4 godz.)
  • Experience Marketing – Integrowanie kanałów offline i online w działaniach marketingowych (wykorzystanie narzędzi Social Media) (4 godz.)

KONSUMENT W SIECI – BADANIA, TRENDY, PSYCHOLOGIA (22 godz.)

  • Trendy konsumenckie – obserwacje, badania i wnioski potrzebne do budowania strategii Social Media  (4 godz.)
  • Psychologia zachowań konsumenckich (4 godz.)
  • Ekonomia behawioralna dla Social Media Managerów (4 godz.)
  • Badania marketingowe (jakościowe i ilościowe). Persony i psychografia w praktyce Social Media Managera (10 godz.)

INBOUND MARKETING A DZIAŁANIA MARKETINGOWE (16 godz.)

  • Content marketing – treści w pracy Social Media Managera  (8 godz.)
  • Warsztat tworzenia treści – copywriting (4 godz.)
  • Strategiczne planowanie kampanii inbound marketingowych (4 godz.)

EFEKTYWNOŚĆ I KONTROLA REALIZACJI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I BRANDINGOWYCH (14 godz.)

  • Wskaźniki efektywności działań marketingowych i brandingowych. Budżet marketingowy i jego kontrola (6 godz.)
  • Współpraca z agencjami reklamowymi/badawczymi/PR (4 godz.)
  • Prawo autorskie, zawieranie umów (4 godz.)

FIRMA I MARKA W SOCIAL MEDIA (38 godz.)

  • Promocja w internecie – wstęp i integrowanie działań (4 godz.)
  • Wstęp do social media (4 godz.)
  • Komunikacja w social media (6 godz.)
  • Instagram (4 godz.)
  • Youtube (8 godz.)
  • Facebook (4 godz.)
  • LinkedIn (4 godz.)
  • Inne narzędzia w social media (Pinterest, Musically, Twitch, twitter) (4 godz.)

BLOGOSFERA I INFLUENCER MARKEING (8 godz.)

  • Blogosferai influencer marketing (8 godz.)

PLANOWANIE KAMPANII KOMUNIKACYJNYCH (16 godz.)

  • Elementy promocji w social media i planowanie strategii (8 godz.)
  • Planowanie reklamy, media plany i współpraca z domami mediowymi (8 godz.)

SEO I SEM (10 godz.)

  • Optymalizacja stron (4 godz.)
  • Narzędzia płatnej promocji w internecie (SEM) (6 godz.)

NARZĘDZIA SPRZEDAŻY I MARKETINGU W INTERNECIE (24 godz.)

  • Strony WWW – projektowanie, UX, UI, zarządzanie (8 godz.)
  • Planowanie i realizacja kampanii email marketingowych (8 godz.)
  • Tworzenie lejka sprzedażowego w internecie (4 godz.)
  • Automatyzacja działań marketingowych w internecie (4 godz.)

PROJEKT (8 godz.)

  • Seminarium projektowe (8 godz.). 

FORMA ZALICZENIA

Testy semestralne oraz egzamin końcowy polegający na obronie projektu.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Plan zajęć będzie znany we wrześniu
Data realizacji zajęć
01-10-2021
Godzina rozpoczęcia
16:30
Godzina zakończenia
21:30
Liczba godzin
05:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel biznesowy

Celem jest przybliżenie słuchaczom wiedzy z zakresu najnowszych narzędzi w obszarze social media, marketingu internetowego i analityki marketingowej bazującej na automatyzacji procesów. Słuchacze nie tylko poznają narzędzia, ale przede wszystkim będą wiedzieli jak, i w jakim kontekście je wykorzystać i przede wszystkim jak mierzyć ich skuteczność.

Efekty uczenia się

Wiedza

Wymienia  trendy rynkowe, aby przyspieszyć rozwój swojej organizacji 

Opisuje nowoczesne technologie i sposoby wykorzystania ich na każdym poziomie zarządzania.

Umiejętności

Świadomie zarządza poprzez wykorzystanie wizji i strategii

Argumentuje zasadność wprowadzania zmian w firmie,

Interpretuje mechanizmy wdrażania zmian, przeprowadzania transformacji, reinżynierii procesów i sposoby komunikowania trudnych decyzji.

Opisuje zasady zarządzania przez cele i odpowiednio deleguje zadania

Kompetencje

Argumentuuje konieczność doskonalenia zawodowego

Śwaidomie buuduje zespół

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

case study, ćwiczenia, testy semestralne obrona projektu

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 4 590,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 4 590,00 zł
Koszt osobogodziny netto 24,41 zł
Koszt osobogodziny brutto 24,41 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

al. Grunwaldzka 238A, 80-266 Gdańsk, woj. pomorskie

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Wi-fi
  • Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami
  • Laboratorium komputerowe

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Piotr Bucki

Piotr Bucki

od 18 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Autor książki „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Life's a pitch and then you die” oraz „Złap równowagę”. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.
Marketingowe

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Krystian Olejnik

Krystian Olejnik

email: rekrutacjasp@wsb.gda.pl

tel: (+48) 58 5227 513

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Case study, ćwiczenia, studium przypadku, obrona projektu

Warunki uczestnictwa

Zapis na studia następuje poprzez formularz BUR. Szczegółowe zasady rekrutacji pod linkiem https://www.wsb.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/zasady-rekrutacji

Cennik studiów https://www.wsb.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/kierunki/social-media-i-zintegrowany-marketing-internetowy/ceny

Informacje dodatkowe

Szczegóły dotyczące kierunku 

https://www.wsb.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/kierunki/social-media-i-zintegrowany-marketing-internetowy/program-studiow

Harmonogram zjazdów oraz plan zajęć będzie dostępny w wersji elektronicznej w lipcu. W sprawie szczegółów proszę o kontakt mailowy dsp@wsb.gda.pl

Cennik i aktualne zniżki i poromocje pod linkiem https://www.wsb.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/kierunki/social-media-i-zintegrowany-marketing-internetowy/ceny

Obowiązuje wpisowe oraz opłaty dodatkowe.

Materiały w wersji elektronicznej

Ciasteczka>