Usługa - Integracja sklepu ( e-commerce ) z systemem reklamowym Google Ads i Merchant Center

Logo Performance Partners Sp. z o.o.

4.8/5 z 201 ocen

Tytuł Integracja sklepu ( e-commerce ) z systemem reklamowym Google Ads i Merchant Center

Numer usługi 2021/06/10/19505/1075197

Dostawca usług Performance Partners Sp. z o.o.

Miejsce usługi Olsztyn

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

2 950,00 zł netto za osobę

2 950,00 zł brutto za osobę

196,67 zł netto za osobogodzinę

196,67 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisany 1 uczestnik

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

  • Właściciele sklepów internetowych, którzy chcą rozwinąć swoją dotychczasową działalność handlową w internecie bądź osoby, które chcą wprowadzić tradycyjne sklepy do rzeczywistości wirtualnej
  • Menedżerowie i pracownicy działów marketingu,  e-commerce
Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 5
Data zakończenia rekrutacji: 06-12-2021
Liczba godzin usługi: 15
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program


Budowa sklepu oraz odpowiedni asortyment to tylko jeden z aspektów sukcesu w sprzedaży internetowej. Równie ważne w e-commerce jest skutecznie pozyskanie ruchu (użytkowników)  z wyszukiwarek internetowych oraz sieci reklamowej Google. Google Merchant Center to narzędzie, za pomocą którego m.in. właściciele sklepów internetowych mają znacznie bogatsze możliwości prezentacji i reklamy swoich produktów w wyszukiwarce Google. Umożliwia ono również udostępnianie produktów w reklamach produktowych, sieci reklamowej i innych usługach Google. To świetne rozwiązanie pozwalające dotrzeć z ofertą właśnie tam, gdzie potencjalni klienci dokonują szukają produktów i naturalnie zwiększyć ruch w sklepie sprzedaż. 
Szkolenie kierowane jest do osób zajmujących się sprzedażą w internecie, oraz tych, które chcą rozpocząć handel w internecie - zarówno właścicieli przedsiębiorstw, ich pracowników z działu marketingu oraz menedżerów e-commerce. Podczas szkolenia praca praktyczna będzie się odbywała przy samodzielnych stanowiskach komputerowych, wymagane jest posiadanie konta Google.

Zakres tematyczny usługi:

  • Integracja i konfiguracja kont Google Ads i  Merchant Center
  • Feed produktowy
  • Grupowanie produktów
  • Remarketing dynamiczny
  • Gmail
  • Optymalizacja stawek CPC
  • Analiza danych

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Integracja i konfiguracja kont Google Ads i Merchant Center
Data realizacji zajęć
13-12-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
10:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Feed produktowy
Data realizacji zajęć
13-12-2021
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Grupowanie produktów
Data realizacji zajęć
13-12-2021
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
16:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Remarketing dynamiczny
Data realizacji zajęć
17-12-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
10:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Gmail
Data realizacji zajęć
17-12-2021
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Optymalizacja stawek CPC
Data realizacji zajęć
17-12-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Analiza danych
Data realizacji zajęć
17-12-2021
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
02:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego zarządzania systemem reklamowym Google Ads i Merchant Center wraz z importem pliku produktowego w formie XML z platformy e-commerce. Ponadto przygotowuje do wykorzystania w praktyce wiedzy o remarketingu dynamicznym, grupowaniu produktów i optymalizowaniu nazw w plików produktowych, dostosowywaniu stawki CPC do potencjału sprzedażowego produktu.

Efekty uczenia się

Umiejętności:
integruje konta Google Google Ads i Merchant Center
generuje plik XML z feedem produktowym
grupuje produkty i optymalizować nazwy w pliku produktowym
konfiguruje remarketing z wykorzystaniem feeda produktowego
definuje remarketing dynamiczny
wykorzystuje Gmail Sponsored Promotions do promowania produktów
optymalizuje stawki CPC
ocenia i interpretuje wyniki i statystyki
rozwija w toku uczenia się świadomość i potrzebę  własnego rozwoju, podnoszenia na bieżąco kwalifikacji i kompetencji w szybko rozwijającej się branży ecommerce
 

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Weryfikacja efektów uczenia się następuje poprzez porównanie wyników testów przeprowadzonych na początku i na końcu szkolenia.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 2 950,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 2 950,00 zł
Koszt osobogodziny netto 196,67 zł
Koszt osobogodziny brutto 196,67 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Bałtycka 149/1, 11-041 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie

Usługa może odbyć się w siedzibie Państwa firmy bądź w formie zdalnej - prosimy o kontakt przed zapisaniem się na usługę.

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Wi-fi
  • Laboratorium komputerowe
  • prywatny parking

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Marcin Mosakowski

Marcin Mosakowski

Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie w zakresie marketingu cyfrowego, e-commerce oraz analityki. Zakres szkoleń i doradztwa jest zawsze dopasowany do aktualnych potrzeb branży i specyfiki przedsiębiorstwa.
Jego głównym atutem jest bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami e-commerce w zakresie analityki, opracowania, wdrażania i realizacji strategii oraz inicjowanie i koordynowanie działań w mediach społecznościowych. Posiada także doświadczenie na rynkach zagranicznych gdzie nadzorował kampanie digitalowe.
Od 2003 r. Pracuje w obszarze marketingu. Początkowo jako niezależny konsultant ds/ marketingu, po czym samodzielnie prowadził agencję reklamową przeprowadzając wielekampanii reklamowych od koncepcji poprzez projekt i realizację w zakresie reklamy wizualnej i wizerunku w internecie. Realizował projekty dla takich firm jak: Citroen Racing, Royal Canin,
Yetico, Coca-cola, Pit Bull West Coast. Uczestniczył w szeregu projektów związanych z branżą Fintech oraz e-commerce.
Następnie jako udziałowiec - Project manager kierował działem marketingu w austriackiej spółce zajmującej się marketingiem wystawienniczym.
Ostatnimi laty specjalizuje się w digital marketingu: początkowo projektując makiety, następnie nadzorując powstawanie portali i platform internetowych, budując ich struktury pod SEO, odpowiednie strategie produkcji contentu, jak i taktyki pozycjonowania.
Zaplanował i przeprowadził szereg kampanii wizerunkowych oraz wspierających sprzedaż.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Marcin Mosakowski

Marcin Mosakowski

email: info@performancepartners.pl

tel: (+48) 508 192 044

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

materiały edukacyjne: wydruki

Informacje dodatkowe


Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w FORMIE ZDALNEJ lub stacjonarnej w SIEDZIBIE PAŃSTWA FIRMY.
Do ustalenia są inne TERMINY i ZAKRESY szkoleń - prosimy o kontakt.

Kontakt: info@performancepartners.pl


Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT.
*Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)

Ciasteczka>