Usługa - Wykorzystanie Baselinker jako systemu do zarządzania sprzedażą internetową.

Logo Performance Partners Sp. z o.o.

4.8/5 z 199 ocen

Tytuł Wykorzystanie Baselinker jako systemu do zarządzania sprzedażą internetową.

Numer usługi 2021/06/10/19505/1075141

Dostawca usług Performance Partners Sp. z o.o.

Miejsce usługi Olsztyn

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

2 950,00 zł netto za osobę

2 950,00 zł brutto za osobę

196,67 zł netto za osobogodzinę

196,67 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisany 1 uczestnik

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

  • Kadra kierownicza, właściciele sklepów internetowych, którzy chcą rozwinąć swoją dotychczasową działalność handlową w internecie bądź osoby, które chcą wprowadzić tradycyjne sklepy do rzeczywistości wirtualnej
  • Menedżerowie i pracownicy działów marketingu,  e-commerce,  działu sprzedaży i obsługi klienta
Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 5
Data zakończenia rekrutacji: 12-11-2021
Liczba godzin usługi: 15
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

BaseLinker to wielofunkcyjne, nowoczesne narzędzie do zarządzania sprzedażą. System ten umożliwia zarządzanie sprzedażą na popularnych serwisach aukcyjnych oraz integruje produkty na aukcjach z ich stanem w  sklepie internetowym, pomoże również w integracji z firmami kurierskimi oraz systemami ERP.  Usprawni oraz skróci czas realizacji pojedynczego zamówienia.
Szkolenie kierowane jest do osób zajmujących się sprzedażą w internecie, oraz tych, które chcą rozpocząć handel w internecie - zarówno właścicieli przedsiębiorstw, ich pracowników z działu marketingu oraz menedżerów e-commerce. Podczas szkolenia praca praktyczna będzie się odbywała przy samodzielnych stanowiskach komputerowych.

Zakres tematyczny usługi:

  • Połączenie z systemem magazynowo-księgowy
  • Szablony ofert
  • Wykorzystanie zmiennych w szablonach ofert
  • Powiązania produktów 
  • Definiowanie kategorii i parametrów 
  • Wbudowany magazyn produktów
  • Cenniki wysyłek
  • Masowe zarządzanie
  • Intergracja z firmami kurierskimi
  • Integracja z marketplace

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Połączenie z systemem magazynowo-księgowy
Data realizacji zajęć
16-11-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
10:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Szablony ofert
Data realizacji zajęć
16-11-2021
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Wykorzystanie zmiennych w szablonach ofert
Data realizacji zajęć
16-11-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
14:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Powiązania produktów 
Data realizacji zajęć
16-11-2021
Godzina rozpoczęcia
14:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Definiowanie kategorii i parametrów 
Data realizacji zajęć
16-11-2021
Godzina rozpoczęcia
15:00
Godzina zakończenia
16:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Wbudowany magazyn produktów
Data realizacji zajęć
17-11-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
10:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Cenniki wysyłek
Data realizacji zajęć
17-11-2021
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Masowe zarządzanie
Data realizacji zajęć
17-11-2021
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Intergracja z firmami kurierskimi
Data realizacji zajęć
17-11-2021
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
14:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Integracja z marketplace
Data realizacji zajęć
17-11-2021
Godzina rozpoczęcia
14:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
01:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Szkolenie przygotowuje do wykorzystania oprogramowania Baselinker do zarządzania sprzedażą internetową: od zarządzania zamówieniami, poprzez realizację wysyłki po komunikację transakcyjną.

Efekty uczenia się

Po zakończeniu szkolenia uczestnik:

  • Nadzoruje połączenie z systemem magazynowo-księgowym
  • Obsługuje wbudowany magazyn produktów
  • Projektuje szablony ofert
  • Rozróżnia zmienne w szablonach ofert
  • Organizuje powiązania produktów
  • Kontroluje cenniki wysyłek
  • Obsługuje masowe zarządzanie ofertami
  • Konfiguruje integrację z kurierami i marketplace
  • Rozwija w toku uczenia się potrzebę aktualizowania wiedzy i podnoszenia kompetencji w szybko rozwijającej się branży ecommerce

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Weryfikacja efektów uczenia się następuje poprzez porównanie wyników testów przeprowadzonych na początku i na końcu szkolenia.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 2 950,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 2 950,00 zł
Koszt osobogodziny netto 196,67 zł
Koszt osobogodziny brutto 196,67 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Marka Kotańskiego 1, 10-166 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Klimatyzacja
  • Wi-fi
  • Laboratorium komputerowe

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Marcin Mosakowski

Marcin Mosakowski

Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie w zakresie marketingu cyfrowego, e-commerce oraz analityki. Zakres szkoleń i doradztwa jest zawsze dopasowany do aktualnych potrzeb branży i specyfiki przedsiębiorstwa.
Jego głównym atutem jest bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami e-commerce w zakresie analityki, opracowania, wdrażania i realizacji strategii oraz inicjowanie i koordynowanie działań w mediach społecznościowych. Posiada także doświadczenie na rynkach zagranicznych gdzie nadzorował kampanie digitalowe.
Od 2003 r. Pracuje w obszarze marketingu. Początkowo jako niezależny konsultant ds/ marketingu, po czym samodzielnie prowadził agencję reklamową przeprowadzając wielekampanii reklamowych od koncepcji poprzez projekt i realizację w zakresie reklamy wizualnej i wizerunku w internecie. Realizował projekty dla takich firm jak: Citroen Racing, Royal Canin,
Yetico, Coca-cola, Pit Bull West Coast. Uczestniczył w szeregu projektów związanych z branżą Fintech oraz e-commerce.
Następnie jako udziałowiec - Project manager kierował działem marketingu w austriackiej spółce zajmującej się marketingiem wystawienniczym.
Ostatnimi laty specjalizuje się w digital marketingu: początkowo projektując makiety, następnie nadzorując powstawanie portali i platform internetowych, budując ich struktury pod SEO, odpowiednie strategie produkcji contentu, jak i taktyki pozycjonowania.
Zaplanował i przeprowadził szereg kampanii wizerunkowych oraz wspierających sprzedaż przy użyciu Facebook A

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Marcin Mosakowski

Marcin Mosakowski

email: info@performancepartners.pl

tel: (+48) 508 192 044

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

materiały edukacyjne: wydruki

Informacje dodatkowe


Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w siedzibie Państwa firmy badź w formie zdalnej. 
Kontakt: info@performancepartners.pl


Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT.
*Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)

Ciasteczka>