Usługa - Jak zwiększyć sprzedaż oraz liczbę klientów za pomocą Internetu?

Logo AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.

4.7/5 z 1136 ocen

Tytuł Jak zwiększyć sprzedaż oraz liczbę klientów za pomocą Internetu?

Numer usługi 2021/04/15/12918/1010354

Dostawca usług AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.

Miejsce usługi Starachowice

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

3 400,00 zł netto za osobę

3 400,00 zł brutto za osobę

141,67 zł netto za osobogodzinę

141,67 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą:

  • zwiększyć sprzedaż w Internecie,
  • dowiedzieć się, jak zwiększyć liczbę klientów pozyskiwanych w Internecie,
  • poznać sposoby na zautomatyzowanie systemu pozyskiwania i obsługi klientów,
  • dowiedzieć się, jak skutecznie docierać do osób, które są zainteresowane ofertą,
  • zapoznać się z narzędziami, które wspierają sprzedaż i promocję on-line.
Minimalna liczba uczestników: 5
Maksymalna liczba uczestników: 20
Data zakończenia rekrutacji: 02-06-2021
Liczba godzin usługi: 24
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych

Ramowy program usługi

Pokaż program

Program:

Wprowadzenie i rozpoczęcie szkolenia

Pozyskiwanie i automatyzacja

  • Jak pozyskiwać klientów przez social media i nimi zarządzać?
  • Jak zautomatyzować sprzedaż przez Internet?
  • Schematy tworzenia lejków sprzedażowych.

Sprzedaż

  • Sprzedaż wielokanałowa – SMS, wideo, strona WWW, reklama, komunikatory, pop-up, telefony, CRM.
  • Jak znaleźć płacących klientów w Internecie?
  • Jak bezpośrednio dotrzeć do wybranych osób, np. szefów, prezesów, dyrektorów, pracowników wybranej firmy za pomocą LinkedIna?
  • Jak sprzedawać na Facebooku, LinkedInie, YouTubie?

Reklama

  • Jak kierować reklamy na Facebooku i w Google do osób, które znajdują się w pobliżu firmy?
  • Jak precyzyjnie targetować grupę odbiorców?
  • Czym jest remarketing i jaką rolę odgrywa w sprzedaży on-line?

Informacje nt. możliwości sprzedaży w internecie

  • Jak sprzedawać w Internecie, nie mając sklepu internetowego?
  • Jak zrobić analizę konkurencji i badanie rynku?
  • Jak sprawdzić, który produkt najlepiej się sprzedaje w danej kategorii?
  • Jak monitorować markę w Internecie?
  • Jak wykorzystać w sprzedaży monitoring Internetu?
  • Jak monitorować cenę produktów w sklepach internetowych?
  • Jak zwiększyć sprzedaż w Internecie?
  • Jak pozyskiwać opinie od osób, które kupują produkty, i wykorzystać je do działań reklamowych?
  • Jak napisać skuteczną ofertę handlową i monitorować jej otwarcia?
  • Jak łatwo stworzyć grafikę i wideo na potrzeby promocji w social mediach?
  • Dlaczego warto budować bazę e-mailową swoich klientów?
  • Podstawy pozycjonowania – SEO.
  • Czym jest CRM – jak go wykorzystać do pozyskiwania i utrzymywania relacji z klientami?
  • Jakie narzędzia ułatwiają sprzedaż w social mediach?

Tworzenie strony interenetowej, prezentacji biznesowej

  • Jak zbudować sprzedającą stronę internetową?
  • Jak zbudować prezentację biznesową?

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Wytyczne w zakresie przestrzegania reżimu sanitarnego, zapewniamy:

  1. Układ przestrzenny szkolenia zorganizowany w sposób:
    • zapewniający zwiększenie fizycznej odległości między uczestnikami min. 1,5 metra;
    • uniemożliwiający samodzielny wybór miejsca
  2. Odpowiednią liczbę dozowników z płynem do dezynfekcji rąk, maseczki;
  3. Przed wejściem mierzymy temperaturę;
  4. Regularne czyszczenie powierzchni wspólnych
  5. Utrzymanie dobrej wentylacji, częste wietrzenie oraz dezynfekcja miejsc
  6. Przygotowanie strefy wejścia / wyjścia
    • Oczekiwanie w kolejce do wejścia umożliwiające min. 1,5-metrową odległość między uczestnikami
    • ograniczenie możliwości zbierania się uczestników
  7. W ogólnodostępnych toaletach dla uczestników zapewniamy:
    • płynne mydło, płyn do dezynfekcji rąk oraz ręczniki jednorazowe.
    • instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki oraz instrukcję prawidłowej dezynfekcji rąk.
  8. Dezynfekcja elementów sprzętowych udostępnianych uczestnikom
  9. Przechowywanie śmieci i odpadów w pojemnikach zamkniętych

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Wprowadzenie i rozpoczęcie szkolenia, Pozyskiwanie i automatyzacja
Data realizacji zajęć
07-06-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
07-06-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Sprzedaż
Data realizacji zajęć
07-06-2021
Godzina rozpoczęcia
12:15
Godzina zakończenia
15:15
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Reklama
Data realizacji zajęć
08-06-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
08-06-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Informacje nt. możliwości sprzedaży w internecie
Data realizacji zajęć
08-06-2021
Godzina rozpoczęcia
12:15
Godzina zakończenia
15:15
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Tworzenie strony interenetowej, prezentacji biznesowej
Data realizacji zajęć
09-06-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
09-06-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
c.d. Tworzenie strony interenetowej, prezentacji biznesowej, podsumowanie i zakończenie szkolenia
Data realizacji zajęć
09-06-2021
Godzina rozpoczęcia
12:15
Godzina zakończenia
15:15
Liczba godzin
03:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Uczestnik zyska wiedzę z zakresu wykorzystania możliwości platform socialmediowych(Facebook, LinkedIn, YouTube) narzędzi IT służących do zwiększania i automatyzowania sprzedaży,promocji produktu,marki, pozyskiwania klientów i utrzymywania relacji z nimi,analizy konkurencji,badania rynku,wyznaczania grupy docelowej,określania profilu idealnego klienta. Uczestnik zdobędzie umiejętności obsługi narzędzi do pozyskiwania i obsługi klientów on-line, tworzenia materiałów reklamowych, stron sprzedażowyc

Efekty uczenia się

Wiedza: Uczestnik definiuje możliwości pozyskiwania klientów przez social media i zarządzania nimi, opisuje możliwości automatyzacji i zwiększania sprzedaży przez Internet

Umiejętności: Uczestnik pozyskuje i utrzymuje długofalowe relacje z klientami, analizuje konkurencję, bada rynek, wyznacza grupę docelową, obsługuje narzędzia pozyskiwania i obsługi klientów on-line, tworzy materiały promocyjno-reklamowe, strony sprzedażowe, kreuje skuteczne reklamy.

Kompetencje społeczne: uczestniczy w życiu społecznym odpowiedzialnie, zwraca uwagę na możliwości rozwoju i kształcenia się

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 3 400,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 3 400,00 zł
Koszt osobogodziny netto 141,67 zł
Koszt osobogodziny brutto 141,67 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Bankowa 7, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Michał Susfał

Michał Susfał

Prowadzi szkolenia i kursy w formie stacjonarnej oraz zdalnej z zakresu tworzenia stron www, social mediów, obsługi programów do obróbki treści graficznych, tekstowych i inne. Autor książek: „Moodle. Ćwiczenia praktyczne“ oraz „Jak automatyzować i organizować procesy biznesowe”. Z wykształcenia – nauczyciel techniki i informatyki; z wykonywanego zawodu – trener IT, specjalista marketingu internetowego. Absolwent kierunku edukacja techniczno-informatyczna na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Inspiracją do działania są dla niego stosowane w edukacji i biznesie nowe technologie automatyzujące pracę, edukację i szkolenie online. W swojej działalności wykorzystuje m.in. narzędzia informatyczne służące do: promocji, sprzedaży, prezentacji produktów i usług, wizualizacji danych, dystrybucji treści on-line, rozwoju biznesu, obróbki i przygotowania treści szkoleniowych w formie online. Obsługuje narzędzia IT do tworzenia usług zdalnych na poziomie zaawansowanym. Posiada 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu zdalnych usług rozwojowych oraz zrealizowanie min. 6 projektów zdalnej usługi rozwojowej w ostatnich 3 latach.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Aleksandra Szpankowska

Aleksandra Szpankowska

email: aleksandra.szpankowska@ap.org.pl

tel: (+48) 501 493 940

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje dodatkowe

Materiały dydaktyczne:Książka Jak automatyzować i organizować procesy biznesowe” Autor: Michał Susfał.

Szkolenie obejmuje 24 godziny dydaktyczne (po 45 min.) oraz przerwy w godzinach 12.00-12.15

Ciasteczka>