Usługa - OD ZERA DO MARKETERA. Kompendium wiedzy z zakresu marketingu, pozycjonowania, tworzenia treści, budowania profilu klienta - forma zdalna

Logo HW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

4.9/5 z 64 ocen

Tytuł OD ZERA DO MARKETERA. Kompendium wiedzy z zakresu marketingu, pozycjonowania, tworzenia treści, budowania profilu klienta - forma zdalna

Numer usługi 2021/04/13/50172/1006665

Dostawca usług HW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Miejsce usługi Wrocław

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

4 000,00 zł netto za osobę

4 000,00 zł brutto za osobę

133,33 zł netto za osobogodzinę

133,33 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

usługa prowadzona w formie zdalnej

Grupa docelowa usługi:

Osoby pragnące dokształcić się w zakresie marketingu internetowego, pozycjonowania, tworzenia treści reklamowych, zdobycia umiejętności konstruowania wartościowych grup klientów docelowych oraz nauki podstaw kreowania stron internetowych z modułem sprzedażowym.

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 25
Data zakończenia rekrutacji: 13-05-2021
Liczba godzin usługi: 30
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych

Ramowy program usługi

Pokaż program

Facebook - grupy klientów docelowych

  • Dlaczego warto promować swoją firmę na Facebooku?
  • Ustawienia strony na Facebooku - Ikona, Zdjęcie w tle, Opis strony, 
  • Co publikować?
  • 8 taktyk, aby klienci polubili stronę od pierwszego kontaktu z nią
  • "Sekretny" sposób na polubienie strony
  • Konkursy / eventy
  • Grupy
  • Facebook na żywo
  • Zarządzaj wieloma stronami
  • Komentarze i recenzje. Recenzje = rekomendacje
  • Statystyki grup odbiorców - Audience Insights
  • Czym jest konfiguracja odbiorców? 
  • Grupa odbiorców i praca w oparciu o ustawione dane
  • (REMARKETING) Własne źródła - Witryna
  • (GNO) Własne źródła - Lista klientów
  • (GNO) Źródła Facebooka
  • Grupa podobnych odbiorców (Lookalike audiences)
  • Zapisana grupa odbiorców
  • Nakładanie się grup odbiorców

Warsztat tworzenia strony www - WordPress cz.1

  • Dlaczego warto korzystać z Wordpress?
  • Wordpress vs Wix, Weebly itp.
  • WordPress.com kontra WordPress.org
  • Stwórz własną stronę internetową w 15 minut!
  • Konfiguracja firmowej poczty e-mail
  • Dodawanie adresu e-mail domeny do Gmaila
  • Aktywacja bezpłatnego certyfikatu SSL jednym kliknięciem!
  • Weryfikacja informacji w bazie WHOIS - Ważne!
  • Warsztaty - stworzenie własnej strony internetowej

Warsztaty tworzenia stron - WordPress cz.2 - moduł sklepowy WooCommerce

  • Konfigurowanie WooCommerce
  • Strony domyślne WooCommerce
  • Tworzenie stref wysyłki
  • Tworzenie klas wysyłkowych WooCommerce
  • Pobierz obrazy
  • Tworzenie prostego produktu
  • Tworzenie produktu zmiennego
  • Tworzenie zgrupowanego produktu
  • Sprzedaż up sale i sprzedaż cross sale
  • Tworzenie produktu łączonego
  • Ustawienia produktu
  • Konfigurowanie bramek płatności
  • Tworzenie kont testowych PayPal Sandbox
  • Testowanie płatności w systemie PayPal
  • Konfigurowanie Stripe
  • Zarządzanie kontami i przepływem zamówień
  • Konta i ustawienia prywatności
  • Praca z kuponami
  • WooCommerce Analytics
  • Wybór naszego motywu
  • Dostosowywanie motywu Ocean WP
  • Tworzenie stopki
  • Tworzenie strony głównej
  • Tworzenie strony kategorie produktów
  • Dostosowywanie stron WooCommerce

UX - myśl jak klient i twórz przyjemne w obsłudze treści

  • Co to jest UX?
  • Elementy doświadczenia użytkownika (User Experience)
  • Odkrywanie elementów UX
  • Jak elementy współpracują ze sobą
  • Proces badawczy
  • Identyfikacja celów biznesowych
  • Identyfikacja potrzeb użytkowników B2B (Business 2 Business)
  • Identyfikacja potrzeb użytkowników B2C (Business 2 Client)
  • Trzy kluczowe pytania
  • Strategie na wynos
  • Definiowanie zakresu
  • Specyfikacje funkcjonalne
  • Wymagania dotyczące treści
  • Generowanie efektywnych wymagań
  • Priorytetyzacja specyfikacji i wymagań
  • Definiowanie struktury
  • Projektowanie interakcji
  • Zasady organizacyjne
  • Role i procesy
  • Definiowanie szkieletu
  • Projekt interfejsu
  • Projekt nawigacji
  • Projektowanie informacji
  • Definiowanie powierzchni
  • Zasady projektowania wizualnego
  • Podążając za okiem
  • Kontrast i jednolitość
  • Konsystencja
  • Kolor i typografia
  • Rzeczy do zapamiętania
  • Narzędzia handlu
  • Oprogramowanie do tworzenia szkieletów i prototypowania
  • Oprogramowanie do testów A / B
  • Oprogramowanie do magazynowania zawartości
  • Oprogramowanie do testowania / opinii użytkowników
  • Oprogramowanie analityczne
  • Witryny edukacyjne / informacyjne

e-mail marketing - zaciekaw klienta, a nie zaśmiecaj jego skrzynki pocztowej

  • Dlaczego warto promować swoją firmę za pomocą poczty e-mail?
  • Jak założyć konto Mailchimp ZA DARMO
  • Czy mogę po prostu używać Gmail do wysyłania e-maili zamiast korzystać Mailchimp?
  • Jak bezpłatnie dodawać opcje i wyskakujące okienka do swojej witryny
  • Jak pisać otwierające się wiersze tematu wiadomości e-mail
  • Jak stworzyć kampanię e-mailową za pomocą Mailchimp
  • Email Marketing Analytics
  • Warsztaty - stwórz marketing e-mailowy

Copywriting - treści jasne, zrozumiałe i przyciągające uwagę

  • Co to jest Copywriting?
  • Formuła „AIDA”
  • 11 wskazówek dotyczących pisania nagłówków magnetycznych
  • Jak zamienić funkcje na korzyści?
  • 5 wskazówek, jak stworzyć nieodparte wezwanie do działania (CTA)
  • Jak pisać tak, jak mówią Twoi klienci?
  • Treści do konkretnych miejsc, branż, okazji specjalnych:
    - Fizyczny lokal usługowy
    - Freelancer
    - Ecommerce
    - Reklama Okazjonalna - Walentynki
    - Reklama z ograniczeniem czasowym
    - Poszukiwanie Pracowników (firma rośnie)
    - Reklama Urodzinowa - Ecommerce
    - Reklama Świąteczna - Ecommerce + Fizyczny lokal
  • Warsztaty - stwórz tekst reklamowy w oparciu o poznane zasady copywritingu

SEO - długofalowe budowanie rozpoznawalności firmy

  • Wprowadzenie do SEO
  • Przegląd SEO
  • 5 wskaźników SEO do pomiaru wydajności SEO
  • Jak zoptymalizować swoją stronę główną pod kątem SEO?
  • Jak zweryfikować swoją witrynę w Google Search Console?
  • Jak podwoić liczbę konwersji, zwiększając szybkość witryny?
  • Jak przystąpić do testu optymalizacji mobilnej Google?
  • Jak przeprowadzić badanie słów kluczowych: kroki i strategia?
  • Jak szybko przeprowadzić burzę mózgów 1000 pomysłów na słowa kluczowe?
  • Jak zawęzić listę słów kluczowych?
  • Jak ocenić konkurencję słów kluczowych i wybrać docelowe słowa kluczowe?
  • Jak pisać tagi tytułowe?
  • Jak zwiększyć współczynnik klikalności w Skyrocket dzięki meta opisom?
  • Jak pojawić się w wynikach wyszukiwania grafiki Google?
  • Optymalizacja kopiowania: tagi nagłówków, linki wychodzące i wewnętrzne itp.
  • Typy linków zwrotnych, które naprawdę mają znaczenie i jak je uzyskać
  • Jak zmaksymalizować linki w kampaniach SEO?
  • Jak tworzyć treści, które generują linki i udostępnienia społecznościowe na autopilocie?
  • Jak wykorzystać strony internetowe władz i górę wyników wyszukiwania
  • Formuła Poster Boy - budowanie ruchu, linków zwrotnych i wartościowych relacji
  • Lokalne pozycjonowanie stron: jak ocenić lokalną firmę w Google?

YouTube - to także Twoje narzędzie promocji marki!

  • Omówienie marketingu w YouTube
  • Jak utworzyć kanał YouTube (osobisty lub markowy)?
  • Jak zwiększyć liczbę subskrybentów YouTube nawet o 500%?
  • Marketing w YouTube - 3 proste strategie
  • Znajdź pomysły na filmy dzięki analizie konkurencji
  • Znajdź pomysły na filmy dzięki Badaniom słów kluczowych
  • Dodaj ikonę kanału, opis i linki do mediów społecznościowych
  • Darmowy program do tworzenia banerów na YouTube, który przyciąga uwagę!
  • Uzyskaj więcej wyświetleń dzięki tagom kanału YouTube
  • SEO w YouTube, aby wyżej oceniać filmy
  • Włącz niestandardowe miniatury, aby uzyskać więcej wyświetleń
  • Darmowy program do tworzenia miniatur YouTube, aby uzyskać więcej kliknięć Karty YouTube
  • Nowe wymagania dotyczące linków zewnętrznych do kart YouTube

Facebook - jedna z najskuteczniejszych platform sprzedażowych!

  • Wstęp do reklam na Facebooku
  • Czym jest Facebook Ads?
  • FB Ads vs. Google Ads
  • Marketing PPC - Pay-Per-Click
  • System aukcji PPC - Jak działa?
  • Cele reklamy
  • Strona Lądowania (Landing Page)
  • Lejek sprzedażowy
  • Tworzymy i poznajemy FB Ads
  • Konfiguracja ustawień konta reklamowego
  • Konfiguracja płatności i powiadomień
  • Menedżer Reklam
  • Struktura reklam (kampania -> zestaw -> reklama) + nazewnictwo
  • Cel reklamy
  • Podstawowe parametry
  • Kierowanie - gdzie trafią klienci?
  • Optymalizacja i wyświetlanie
  • Budżet i Harmonogram
  • Dobranie optymalnego budżetu
  • Zarządzanie kampanią po publikacji
  • Zasięg vs. Wyświetlenia
  • Częstotliwość publikacji - jak często zamieszczać nowe treści?
  • CTR - Click Through Rate
  • CPC - Cost Per Click
  • Konwersja
  • Wskaźnik Trafności
  • Zestawienia - kluczowe statystyki

Instagram - czyli Facebook dla tych, którzy nie lubią czytać

  • Konfiguracja konta biznesowego na Instagramie
  • Obserwuj te konta na Instagramie
  • Obraz profilowy na Instagramie
  • Instagram Bio
  • Tworzenie treści na Instagramie
  • Plan oublikacji treści
  • Analiza Konkurencji
  • Darmowe Zdjęcia ze Stocków
  • Co Publikować !?
  • Najlepsze dni i godziny do postowania
  • Hashtagi - 8 przepisów do rozwoju firmy
  • Publikacja Posta
  • Publikacja przez komputer
  • Konsekwencja działania kluczem do sukcesu na Instagramie!
  • Instagram Reposting
  • Instagram Followers Hack
  • Profil Idealnego Odbiorcy
  • Followers - Nie kupuj followersów! Nie trać followersów!
  • Gdzie ich znaleźć i jak ich pozyskać?
  • Hashtagi na Instagramie
  • Historie na Instagramie
  • zym jest Instagram Stories
  • Twoje Instagram Stories
  • Typowe schematy Stories
  • Android vs iOS
  • Insta Stories vs. Insta Feed - EKSPERYMENT, CO LEPSZE?
  • Instagram @Mention Influencers
  • Spam na Instagramie
  • Instagram Analytics
  • Zakupy na Instagramie (nowa funkcja)
  • Wprowadzenie do marketingu na Instagram Ads
  • Łączenie Instagram i Fanpage na Facebooku
  • Promowanie Postów - Dlaczego czasami należy unikać?
  • Tworzymy Konto Reklamowe
  • Konfiguracja konta konta reklamowego
  • Konfiguracja płatności i powiadomień
  • Menedżer Reklam
  • Wszystkie Typy Reklam & Wybór Celu
  • Najczęstsze błędy
  • Psychologia koloru reklamy
  • Emoji w marketingu w Social Mediach

Instagram. Influencer Study Case.

  • Study case w oparciu o dwa zupełnie odmienne profile ze świata fitness oraz środowiska młodych matek
  • Analiza zmiennych przedstawionych we wcześniejszym bloku szkoleniowym
  • Jakie akcje przyniosły największe rezultaty?
  • Kiedy nastąpił skok popularności oraz z czym się wiązał?
  • Czego należy unikać i czego nie wolno robić na Instagramie

Google Ads - budowanie długiego "ogona" fraz kluczowych

  • Dlaczego warto promować swoją firmę za pomocą Google Ads?
  • Jak działa Google Ads?
  • Przeanalizuj swoją konkurencję PPC
  • Konfiguracja konta Google Ads
  • Wybierz odpowiedni typ kampanii
  • Docieraj do swoich odbiorców
  • Określ stawki i budżety
  • Zaawansowane ustawienia kampanii
  • Wybierz dochodowe słowa kluczowe
  • Pisz reklamy, które przyciągają uwagę!
  • Jak skonfigurować Google Analytics i zainstalować kod śledzenia w swojej witrynie?
  • Jak działa Google Analytics?
  • Jak skonfigurować cele w Google Analytics?
  • Jak skonfigurować śledzenie e-commerce w Google Analytics?
  • Główne narzędzia analizy
  • Przykład tagowania kampanii

Remarketing - daj znać klientowi, że Twój produkt jest mu niezbędny

  • Remarketing vs retargeting
  • Piksel Facebooka
  • Zimny ruch
  • Strategie kampanii remarketingowych
  • Jak zrobić remarketing do ludzi, którzy byli na naszej stronie?
  • Remarketingowa grupa odbiorców + przykłady
  • Remarketingowa grupa podobnych odbiorców (look alike)
  • Wdrożenie reklamy remarketingowej
  • Optymalizacja reklam

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Powitanie, plan szkolenia
Data realizacji zajęć
14-05-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
10:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Facebook - grupy klientów docelowych
Data realizacji zajęć
14-05-2021
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Warsztat tworzenia strony www - WordPress cz.1
Data realizacji zajęć
14-05-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
15:30
Liczba godzin
03:30
Przedmiot / temat zajęć
Warsztaty tworzenia stron - WordPress cz.2 - moduł sklepowy WooCommerce
Data realizacji zajęć
14-05-2021
Godzina rozpoczęcia
15:30
Godzina zakończenia
19:00
Liczba godzin
03:30
Przedmiot / temat zajęć
UX - myśl jak klient i twórz przyjemne w obsłudze treści
Data realizacji zajęć
15-05-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
e-mail marketing - zaciekaw klienta, a nie zaśmiecaj jego skrzynki pocztowej
Data realizacji zajęć
15-05-2021
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Copywriting - treści jasne, zrozumiałe i przyciągające uwagę
Data realizacji zajęć
15-05-2021
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
SEO - długofalowe budowanie rozpoznawalności firmy
Data realizacji zajęć
15-05-2021
Godzina rozpoczęcia
15:00
Godzina zakończenia
17:30
Liczba godzin
02:30
Przedmiot / temat zajęć
YouTube - to także Twoje narzędzie promocji marki!
Data realizacji zajęć
15-05-2021
Godzina rozpoczęcia
17:30
Godzina zakończenia
19:30
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Facebook - jedna z najskuteczniejszych platform sprzedażowych!
Data realizacji zajęć
16-05-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:30
Liczba godzin
02:30
Przedmiot / temat zajęć
Instagram - czyli Facebook dla tych, którzy nie lubią czytać
Data realizacji zajęć
16-05-2021
Godzina rozpoczęcia
11:30
Godzina zakończenia
14:00
Liczba godzin
02:30
Przedmiot / temat zajęć
Instagram. Influencer Study Case.
Data realizacji zajęć
16-05-2021
Godzina rozpoczęcia
14:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Google Ads - budowanie długiego "ogona" fraz kluczowych
Data realizacji zajęć
16-05-2021
Godzina rozpoczęcia
15:00
Godzina zakończenia
16:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Remarketing - daj znać klientowi, że Twój produkt jest mu niezbędny
Data realizacji zajęć
16-05-2021
Godzina rozpoczęcia
16:30
Godzina zakończenia
18:30
Liczba godzin
02:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel biznesowy

Zwiększenie skuteczności zespołu w tworzeniu kampanii marketingowych krótko i długo falowych, które RZECZYWIŚCIE SPRZEDAJĄ produkt, a nie tylko "przepalają" środki. Zdobycie minimum 3 nowych klientów za pośrednictwem kampanii płatnych na platformie Facebook w przeciągu 2 miesięcy od ukończenia szkolenia.
Doprowadzenie do zwiększenia bazy mailowej klientów do newslettera, promującego usługi firmy o 50 kontaktów w przeciągu 2 miesięcy od momentu ukończenia szkolenia.

Cel edukacyjny

OD ZERA DO MARKETERA. Kompendium wiedzy z zakresu marketingu, pozycjonowania, tworzenia treści, budowania profilu klienta - forma zdalna - kurs przygotowuje do samodzielnego stworzenia witryny www, jej administrowania z poziomu panelu administratora WordPress, kreowania treści w oparciu o zasady copywritingu, które przyciągną klienta (treści na stronie oraz e-mail marketing). Dodatkowo uczestnik samodzielnie tworzy grupy docelowe klientów potencjalnie zainteresowanych produktem lub usługą.

Efekty uczenia się

● analizuje witrynę www pod kątem atrakcyjności UX i wprowadza niezbędne zmiany, skracając drogę prowadzącą do koszyka zakupowego.
● kreuje grupy docelowe w oparciu o awatary osób realnie zainteresowanych usługami i ofertą danej branży. 
● tworzy długofalowe kampanie SEO i generuje treści związane z daną branżą.
● administruje zapleczem "backend" strony www z poziomu panelu administratora WordPress
● w oparciu o zasady copywritingu tworzy treści zachęcające do zapoznania się z ofertą firmy
● optymalizuje kampanie reklamową pod kątem właściwego wykorzystania środków względem zaangażowania obserwujących oraz ilości sfinalizowanych transakcji

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 4 000,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 4 000,00 zł
Koszt osobogodziny netto 133,33 zł
Koszt osobogodziny brutto 133,33 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. św. Jerzego 1a, 50-518 Wrocław, woj. dolnośląskie

Siedziba HW Sp. z o.o.

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Klimatyzacja
  • Wi-fi
  • Laboratorium komputerowe

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Przemysław Korotusz

Przemysław Korotusz

Doktorant psychologii na Uniwersytecie SWPS.
Specjalista z zakresu psychologii marketingu - bodźców decydujących o zakupie danego towaru, impulsach, odczucia, pierwszym wrażeniu.
W oparciu o tą wiedzę kreuje kampanie tak skonstruowane, aby ludzie podświadomie chcieli posiadać dany produkt bądź usługę.
Wieloletni pracownik SWPS oraz stypendysta Ministerstwa Edukacji Narodowej z 3 różnych zakresów specjalizacji w obszarach badań dotyczących zachowań społecznych związanych z emocjami towarzyszącymi podczas zakupów, podejmowaniu decyzji o zakupie danego produktu lub jego braku..
Wyższe
Etatowy wykładowca SWPS z zakresu psychologii marketingu.

Zdjęcie Piotr Łyczba

Piotr Łyczba

Reklamy Facebook Ads.
Budowanie profilu klienta zgodne z realnymi wytycznymi rynku, a nie wyidealizowanym obrazem.
"Lepiej stworzyć mniejszą grupę osób rzeczywiście zainteresowanych i mogących pozwolić sobie na Twój produkt, niż wielką grupę, z której zakupu dokona 1-2% i wydać wielokrotnie więcej na płatne reklamy, które nie przyniosą zamierzonego skutku, czyli sprzedaży."
Wieloletni konsultant w większych i mniejszych firmach marketingowych.
Od ponad 4 lat tworzy skuteczne kampanie reklamowe oraz audyty skuteczności reklam prowadzonych przez inne firmy.
Przeprowadzone ponad 500 kampanii reklamowych, z których najlepsza z nich przyniosła zwrot w wysokości 124 500 zł z zainwestowanych środków na reklamę w wysokości 1300 zł!
Wyższe
Każdorazowa konsultacja w firmach, w których zwykł doradzać była prowadzona przed gronem kilku-kilkudziesięciu osób, tak więc sama forma przekazu jest praktycznie identyczna, jak forma, w jakiej pracował na co dzień.

Zdjęcie Maciej Kownacki

Maciej Kownacki

Wykładowca i szkoleniowiec.
Od 20 lat związany z branżą IT, początkowo skupiał się na programowaniu i grafice oraz grafice 3D, jednak wraz ze zmianą trendów na rynku skupił się głównie na marketingu internetowym.
Po współpracy z wieloma firmami marketingowymi, wyciągnął własne wnioski i zajął się marketingiem na własną rękę.
Zrozumienie potrzeb klienta, traktowanie go po partnersku, tworzenie kampanii zgodnych z wyobrażeniami klientów, a jednocześnie będących atrakcyjnymi nie tylko dla klienta, ale przede wszystkim dla jego klientów, to najważniejsze zagadnienia, na których się skupia.
Sam był klientem i wielokrotnie współpraca nie układała się po jego myśli, co zaowocowało stworzeniem systemu eliminującego błędy, których sam doświadczył, a dodatkowo dokładającego autorskie rozwiązania.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Maciej Kownacki

Maciej Kownacki

email: maciek@kownacki-training.com

tel: (+48) 535 300 335

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Warunki uczestnictwa

1. Warunki formalne niezbędne do udziału w usłudze:

1) Wyrażenie zgody na rejestrowanie szkolenia na potrzeby usługodawcy oraz osób biorących udział w szkoleniu. Zgoda na rejestrowanie na potrzeby kontroli oraz dla potrzeb utrwalenia efektów szkolenia. 

2. Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:

1) Platforma: ZOOM (https://zoom.us/) - platforma obsługiwana jest przez aplikację lub przez przeglądarkę www;

2) Minimalne wymagania sprzętowe: urządzenie (komputer, laptop, tablet, smartphone, itp.) z dostępem do internetu i kamerą video.

3) Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza internetowego do płynnej transmisji: 10/10 Mbit/s.

4) Sterowniki oraz oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści oraz materiałów w formacie PDF oraz doc/docx.

5) Dostęp do usługi pozostaje aktywny przez 7 dni od daty jej rozpoczęcia.

Informacje dodatkowe

Zgodnie z zaleceniami Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej w porozumieniu z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, na potrzeby usługodawcy i korzystającego ze szkolenia, jak również na potrzeby monitoringu i kontroli oraz w celu utrwalenia efektów kształcenia – szkolenie podlegać będzie rejestrowaniu/nagrywaniu, a Usługodawca jest zobowiązany pozyskać na to zgodę uczestnika.

Uczestnicy, którzy nie wyrażają zgody na rejestrowanie/nagrywanie szkolenia, nie będą mogli wziąć udziału w szkoleniu.

Każdy uczestnik otrzyma drogą elektroniczną materiały szkoleniowe w formie plików PDF, DOC/DOCX.

Ciasteczka>