Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Zarządzanie zmianą - Organizacja w procesie przemian


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/10/13/7223/89284
Cena netto 1 240,00 zł Cena brutto 1 525,20 zł
Cena netto za godzinę 88,57 zł Cena brutto za godzinę 108,94
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2018-03-22 Termin zakończenia usługi 2018-03-23
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-10-13 Termin zakończenia rekrutacji 2018-03-15
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU -
Kategorie dodatkowe KU Organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2008 (PN-EN ISO 9001:2009) – w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Progress Project Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Joanna Jaworska Telefon 570003200
E-mail joanna.jaworska@progressproject.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i niezbędnych umiejętności do wprowadzania zmian w procesie produkcyjnym, w środowisku fabrycznym. Po zakończeniu szkoleni uczestnicy będą potrafili: - właściwie rozumieć specyfikę i rolę procesów zachodzących podczas wprowadzania zmian w organizacji, - zastosować w praktyce wypracowaną strategię i taktykę przygotowania zespołów firmowych do planowanych zmian,  - stosować metody i techniki skutecznego komunikowania zmian w zespołach i całej organizacji, - lepiej radzić sobie ze zmniejszaniem oporu wobec zmian, zapobieganiem konfliktom oraz wzmacnianiem gotowości i otwartości pracowników i zespołów wobec zmian, - świadomie i skutecznie motywować siebie oraz swoich współpracowników i podwładnych do przyjęcia roli liderów zmian i agentów zmian, - profesjonalnie zarządzać zmianą na poziomie indywidualnym, zespołowym oraz organizacyjnym.


Drukuj do PDF