Kategorie usług
 
Menu

Zarządzanie tkankami miękkimi- kurs praktyczny


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/12/16047/596678
Cena netto 2 600,00 zł Cena brutto 2 600,00 zł
Cena netto za godzinę 371,43 zł Cena brutto za godzinę 371,43
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 7
Termin rozpoczęcia usługi 2020-10-23 Termin zakończenia usługi 2020-10-23
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-12 Termin zakończenia rekrutacji 2020-10-22
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Medycyna i uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Implo-Cerk Rafał Topolewski
Osoba do kontaktu Rafał Topolewski Telefon 668406531
E-mail biuro@implocerk.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
1.Celem edukacyjnym jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej w zarządzaniu tkankami miękkimi 2.Uczestnik w procesie uczenia się nabywa umiejętności: zasady cięć , formowania płatów - rodzaje mobilizacji płatów, przeszczepów tkanki łącznej, podziału i zastosowania w augmentacji tkanek miękkich, rodzajów materiałów szewnych oraz techniki szycia - podejścia mikrochirurgicznego, technik repozycji płatów 3.W toku uczenia się uczestnik nabywa kompetencje społeczne pod względem samokształcenia się , rozumie zasady komunikacji z pacjentem i zespołem medyczny w gabinecie stomatologicznym i samodzielnie rozstrzyga dylematy związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem prawidłowego planu leczenia implantologicznego i protetycznego. Jednocześnie wzrasta u kursanta poczucie własnych umiejętności co wpływa na podniesienie standardu obsługi pacjenta.


Drukuj do PDF