Kategorie usług
 
Menu

Projektowanie uśmiechu- Smile Design. Kurs teoretyczno-praktyczny


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/12/16047/596676
Cena netto 3 400,00 zł Cena brutto 3 400,00 zł
Cena netto za godzinę 242,86 zł Cena brutto za godzinę 242,86
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-11-07 Termin zakończenia usługi 2020-11-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-12 Termin zakończenia rekrutacji 2020-11-06
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Medycyna i uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Implo-Cerk Rafał Topolewski
Osoba do kontaktu Rafał Topolewski Telefon +48 66 840 65 31
E-mail biuro@implocerk.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
1.Celem edukacyjnym jest zdobycie wiedzy teoretycznej w projektowanie uśmiechu- Smile Design, to jest profesjonalnej fotografii stomatologicznej i planowaniu uśmiechu w ustach pacjenta 2.Uczestnik w procesie uczenia się nabywa umiejętności: - wykonania zdjęcia cyfrowego zewnątrzustnego i wewnątrzustnego -planowanie uśmiechu na komputerze , szablony do projektowania uśmiechu - pobrania wycisków, zgryzów, rejestracji łukiem twarzowym -odlewanie modeli, przenoszenia do artykulatora - nawoskowanie wg planu i pomiarów -wykonanie przedlewu u pacjentów z drucikiem retencyjnym, -Mockup , emotional photography - korekta mockup’u -projektowanie i sposób przedstawienia planu leczenia pacjentowi 3.W toku uczenia się uczestnik nabywa kompetencje społeczne pod względem samokształcenia się , rozumie zasady komunikacji z pacjentem i zespołem medyczny w gabinecie stomatologicznym i samodzielnie rozstrzyga dylematy związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem prawidłowego planu leczenia protetycznego. Jednocześnie wzrasta u kursanta poczucie własnych umiejętności co wpływa na podniesienie standardu obsługi pacjenta.


Drukuj do PDF