Kategorie usług
 
Menu

Efektywna komunikacja wewnątrz zespołu [FORMA ZDALNA]


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/06/46052/593897
Cena netto 2 400,00 zł Cena brutto 2 400,00 zł
Cena netto za godzinę 150,00 zł Cena brutto za godzinę 150,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-27 Termin zakończenia usługi 2020-07-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-06 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-26
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu BusinessFlow IZABELA SZPON
Osoba do kontaktu Izabela Szpon Telefon +48534299010
E-mail izabela_szpon_1@wp.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Podniesienie jakości procesu komunikacji wewnątrz zespołu. Wzrost wydajności operacyjnej poprzez poprawę komunikacji na linii pracownik - pracownik i pracownik - kierownik, co ma prowadzić do powstawania długotrwałych i efektywnych relacji. Usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy, jako czynnik podniesienia efektywności wewnątrz organizacji. Wykorzystanie nabytych umiejętności pracowników do atrakcyjnego prezentowania oferty firmy oraz firmy samej w sobie, jako organizacji na zewnątrz.
Cel edukacyjny
Nabycie umiejętności budowania atmosfery zaufania podczas komunikowania się. Rozwijanie umiejętności stosowania technik wspierających komunikację. Rozwinięcie umiejętności prezentacyjnych. Wzrost umiejętności samoorganizacji pracy poprzez usprawnienie procesów komunikacji z pracownikami, współpracownikami i dostawcami. Nauka na praktycznych przykładach prezentowanych przez prowadzącego i innych uczestników szkolenia.
Drukuj do PDF