Kategorie usług
 
Menu

Profesjonalna Obsługa Klienta


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/06/40376/593725
Cena netto 1 680,00 zł Cena brutto 1 680,00 zł
Cena netto za godzinę 70,00 zł Cena brutto za godzinę 70,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2020-08-19 Termin zakończenia usługi 2020-08-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-07 Termin zakończenia rekrutacji 2020-08-07
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Łódzki Dom Biznesu sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Mateusz Świąder Telefon 573444048
E-mail promocja@ldb.net.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Podniesienie obrotów handlowych firmy poprzez polepszenie relacji z klientami i wewnątrz organizacji po COVID-19
Cel edukacyjny
Jakie są oczekiwania klientów od obsługujących ich ludzi? Kompetencje – wiedza i umiejętność wykorzystania tej wiedzy dla dobra klienta, adekwatnego zaspokojenia jego potrzeb, radzenie sobie z różnymi typami klientów, Uważne słuchanie i diagnoza problemu, z którym przychodzimy – cierpliwe zadawanie właściwych pytań w odpowiedni sposób, danie klientowi możliwości wyartykułowania problemu, z którym przychodzi. Niewchodzenie w słowo, nieprzerywanie mówiącemu, nienachalna sprzedaż – nie możemy sprzedawać za wszelką cenę produktu, którego klient nie chce i nie potrzebuje (przynajmniej w danym momencie), Okazanie zrozumienia – poprzez postawę, gesty i słowa. Klient musi czuć, że sprzedawca go rozumie, a nie myśli poprzez pryzmat swoich doświadczeń, Udzielanie rzetelnej i aktualnej informacji – lepiej sprawdzić niż silić się na nieprawdziwą odpowiedź i wprowadzać klienta w błąd; sprzedawca nie musi wiedzieć wszystkiego i o wszystkim, ale powinien wiedzieć, gdzie to znaleźć, Szybkie, sprawne i natychmiastowe działanie – pomoc w szybkim otrzymaniu produktu, za który klient zapłacił oraz wsparcie klienta w wypełnianiu dokumentów zakupu czy doradztwie, jak skorzystać z instrukcji i jaka jest procedura dostarczenia zakupionego produktu do klienta, również procedura reklamacyjna, Uprzejme rozmawianie (nie o sobie, ale o naszych potrzebach) – merytoryczna, uprzejma rozmowa, wyrozumiałość i szacunek wobec klienta. W pierwszej kolejności sprzedawca powinien zainteresować się nim jako człowiekiem, dopiero później jako klientem. Docenianie i dowartościowanie klienta jest istotnym elementem budowania relacji (dotrzymywanie obietnic, indywidualne traktowanie, niezawodność w działaniu i wiarygodność).


Drukuj do PDF