Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Sprzedaż doradcza B2B – aktywne 2-dniowe szkolenie online (forma zdalna)


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/06/9472/593464
Cena netto 1 190,00 zł Cena brutto 1 463,70 zł
Cena netto za godzinę 79,33 zł Cena brutto za godzinę 97,58
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 15
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-30 Termin zakończenia usługi 2020-07-31
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-06 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-30
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Circinus Training Center Adam Pluciński
Osoba do kontaktu Dominik Marczewski Telefon 535 404 303
E-mail dominik.marczewski@circinus.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik na poziomie WIEDZY: - Pozna najważniejsze różnice między sprzedażą transakcyjną, a konsultacyjną - Dowie się, jak prowadzić proces sprzedaży konsultacyjnej - Pozna najważniejsze aspekty współpracy w modelu konsultacyjnym - Dowie się, jaka jest jego rola w sprzedaży konsultacyjnej UMIEJĘTNOŚCI: - Będzie umiał zorganizować swoja pracę w modelu konsultacyjnym - Będzie potrafił jasno zdefiniować swoja grupę docelową i do niej dotrzeć - Będzie potrafił zrozumieć biznes klienta i mu doradzać - Będzie umiał wdrożyć działania budujące długotrwałe relacje biznesowe KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH: - Zrozumie wagę wiedzy biznesowej w sprzedaży konsultacyjnej - Będzie świadomy konieczności dogłębnego rozumienia biznesu klienta - Będzie świadomy długości procesów w sprzedaży konsultacyjnej
Drukuj do PDF