Kategorie usług
 
Menu

Jak skutecznie pozyskiwać Klientów w obszarze life coachingu? Szkolenie specjalizacyjne dla coachów.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/03/27635/593199
Cena netto 3 000,00 zł Cena brutto 3 000,00 zł
Cena netto za godzinę 300,00 zł Cena brutto za godzinę 300,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 10
Termin rozpoczęcia usługi 2020-10-01 Termin zakończenia usługi 2020-10-01
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-03 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-30
Maksymalna liczba uczestników 5
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Flow Małgorzata Binias-Wilga
Osoba do kontaktu Małgorzata Binias-Wilga Telefon 503 137 637
E-mail malgorzata@coachingways.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do samodzielnego pozyskiwania Klientów coachingowych w obszarze life coachingu. Celem usługi jest nabycie wiedzy i umiejętności pozwalających na aktywne docieranie do grupy docelowej zainteresowanej usługami coacha i skuteczne pozyskiwanie Klientów na oferowane usługi. Podczas szkolenia uczestnik: W zakresie wiedzy: - pozna specyfikę sprzedaży usług coachingowych w obszarze life coachingu - dowie się czym są aktywne i pasywne metody docierania do Klientów i sprzedaży. W zakresie umiejętności: - nauczy się jak radzić sobie z obiekcjami potencjalnych Klientów, - będzie potrafił dopasować sposoby docierania do różnych Klientów, - będzie przygotowany do samodzielnego pozyskiwania klientów indywidualnych. W zakresie kompetencji społecznych: - będzie miał świadomość potrzeb Klientów indywidualnych, dzięki czemu będzie skuteczniej sprzedawał swoje usługi, - zbuduje postawę łączącą profesjonalizm i empatię w pracy z Klientem poruszającym ważne dla niego życiowe tematy, - będzie odczuwał potrzebę dalszego samokształcenia i wiedział jak ją realizować.


Drukuj do PDF