Kategorie usług
 
Menu

MIKROPUNKTURA


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/03/37606/592941
Cena netto 6 000,00 zł Cena brutto 6 000,00 zł
Cena netto za godzinę 250,00 zł Cena brutto za godzinę 250,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2020-09-09 Termin zakończenia usługi 2020-09-11
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-03 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-08
Maksymalna liczba uczestników 4
Kategoria główna KU Medycyna i uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu ATAO Renata Batkiewicz
Osoba do kontaktu Renata Batkiewicz Telefon +48 730 666 736
E-mail atao.szkolenia@gmail.co
Cel usługi
Cel edukacyjny
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu anatomii skóry człowieka, jej funkcjonalności oraz procesów zachodzących w jej wnętrzu. Posiądzie wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne związane z regeneracją blizn, rozstępów, przebarwień, zwiotczeń i zmarszczek. Kurs przeznaczony jest zarówno dla osób, które posiadają doświadczenie w mikropigmentacji oraz dla tych, które nie posiadają żadnego doświadczenia w mikropigmentacji i kosmetologii, oraz dla tych, którzy pragną podwyższyć swoje kwalifikacje zawodowe. W praktyczny sposób pozna techniki mikropunktury oraz usprawni swoje umiejętności interpersonalne w pracy z klientem. W odniesieniu do kompetencji społecznych, uczestnik kursu będzie dążył do rozwijania własnych umiejętności i ciągłego zgłębiania wiedzy. Nabędzie praktyczną znajomość technik empatii, które wspomagają budowanie relacji z klientem, które mają bezpośredni wpływ na podniesienie jakości usługi.


Drukuj do PDF