Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie Twitter Marketing


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/02/10220/592744
Cena netto 870,00 zł Cena brutto 1 070,10 zł
Cena netto za godzinę 108,75 zł Cena brutto za godzinę 133,76
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-09-23 Termin zakończenia usługi 2020-09-23
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-02 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-18
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MaxROY.com sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Wojciech Markowski Telefon +48 577 700 877
E-mail wojciech.markowski@sprawnymarketing.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkolenia zdobywa wiedzę o serwisie Twitter. Wiedza obejmuję sposoby budowania marki, która zyska przychylność grupy docelowej, informację czego oczekiwać od agencji marketingowych, które wspierają firmy w działaniach w tych kanałach oraz specyfikacje serwisów: najważniejsze pojęcia, statystyki, grupy docelowe Dowie się jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań marketingowych w tych serwisach oraz jak wykorzystywać tę wyjątkową social mediową trójcę, by marka (także osobista) cieszyła się niesłabnącym zainteresowaniem grupy docelowej. Po szkoleniu będzie umieć tworzyć: profesjonalny profilu na Twitterze, wyjątkowy content, dzięki czemu marka będzie cieszyła się niesłabnącym zainteresowaniem grupy docelowej oraz live streamy. Ponadto nauczy się też wykorzystywać możliwości reklamowe Twittera i pozostałych aplikacji do niego należących. Uczestnikowi podczas szkolenia zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że w branży takiej jak marketing internetowy wszystko szybko się zmienia i dlatego też powinien ciągle się rozwijać, by być na bieżąco i stanowić specjalistę od Twittera.


Drukuj do PDF