Kategorie usług
 
Menu

Interaktywny warsztat sprzedażowy The Challenger Sale. Jak sprzedawać gdy klienci mają wszystko.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/01/51679/592141
Cena netto 1 500,00 zł Cena brutto 1 845,00 zł
Cena netto za godzinę 187,50 zł Cena brutto za godzinę 230,63
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-13 Termin zakończenia usługi 2020-09-30
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-06 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-20
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu GRUPA PROFESJA SP. Z O.O.
Osoba do kontaktu Agnieszka Skupio Telefon 577666148
E-mail agnieszka.skupio@grupaprofesja.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnicy:  Poznają najnowsze trendy rynkowe oraz szokujące odkrycie, na temat tego, który profil sprzedawcy wykazuje największą sprzedażową nieefektywność.  Poznają profil wyraźnego „zwycięzcy” wśród różnych typów sprzedawców.  Dowiedzą się jak działa handlowiec, który ułatwia klientowi osiąganie jego celów biznesowych, zwłaszcza tych strategicznych.  Zostaną wyposażeni w praktyczne narzędzia do sprzedaży rozwiązań.  Poznają trzy kluczowe umiejętności w modelu Challenger Sale, które odróżniają Challengerów od przedstawicieli innych profili.  Dowiedzą się, czym różni się rozmowa oparta na nauczaniu klienta od tradycyjnej rozmowy sprzedawcy z klientem. „ („doskonały śledczy” vs. „wybitny nauczyciel”).  Uzyskają odpowiedź na pytanie – „Jak wygląda świat świadomych klientów”.  Poznają kluczowe czynniki wpływające na lojalność klientów.  Dowiedzą się jak odpowiednio pokierować rozmową handlową i przećwiczą schemat „nauczania komercyjnego” wg. określonej choreografii.  Poznają narzędzia diagnozujące profile decydentów zaangażowanych w proces zakupowy.  Dowiedzą się jak angażować klienta i jak rozmawiać z różnymi typami klientów.  Dowiedzą się jak pokonać naturalną tendencję do zbyt szybkiego poddawania się.  Zostaną wyposażeni w efektywne narzędzia ułatwiające przejęcie kontroli w procesie sprzedaży.


Drukuj do PDF