Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Prospecting, Cold Caling i Social Selling - Nowoczesne Metody Pozyskiwania Klientów [Szkolenie Stacjonarne]


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/06/03/13873/577555
Cena netto 960,00 zł Cena brutto 960,00 zł
Cena netto za godzinę 120,00 zł Cena brutto za godzinę 120,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-06-22 Termin zakończenia usługi 2020-06-22
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-06-03 Termin zakończenia rekrutacji 2020-06-21
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Mariusz Tomaszewski MTConsulting
Osoba do kontaktu Małgorzata Heinrich Telefon 883 329 608
E-mail biuro@mtc.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest podniesienie kompetencji w zakresie pozyskiwania nowych klientów za pomocą nowoczesnych metod takich jak: prospecting, social selling czy cold calling. Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się / nauczysz się: ☑️ Czym jest prospecting, cold calling, social selling i networking? ☑️ Jak określić swoją grupę docelową i idealnego klienta? ☑️ Czym jest CLV i jak je zwiększyć? ☑️ Gdzie i jak szukać klientów? ☑️ Jak wykorzystać social media do pozyskiwania klientów? ☑️ Jak rozpoczynać rozmowę przez telefon, w social media, przez email i na spotkaniach networkingowych? ☑️ Jak generować polecenia od klientów? ☑️ Jak budować wizerunek profesjonalisty w działaniach prospectingowych ☑️ Jak planować działania, których celem jest pozyskiwanie nowych klientów ☑️ Jak tworzyć treści przyciągające uwagę i pozyskujące klientów?
Drukuj do PDF