Kategorie usług
 
Menu

Leadership i wywieranie wpływu na ludzi - forma zdalna.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/06/02/52786/577536
Cena netto 2 250,00 zł Cena brutto 2 250,00 zł
Cena netto za godzinę 140,63 zł Cena brutto za godzinę 140,63
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-11 Termin zakończenia usługi 2020-07-12
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-06-02 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-09
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Borys Kowalski
Osoba do kontaktu Borys Kowalski Telefon +48 605537908
E-mail borys.kowalski@gmail.com
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem bezpośrednim i wynikowym szkolenia jest zdobycie przez uczestników kompetencji niezbędnych do zarządzania zasobami ludzkimi poprzez poznanie różnych stylów zarządzania ludźmi i rozwój cech liderskich. Doprowadzi to do podniesienia jakości komunikacji w ujęciu wertykalnym (przełożony - pracownik) i tym samym wzrostu sprzedaży o 5% w ciągu trzech miesięcy w stosunku do adekwatnych miesięcy w roku ubiegłym.
Cel edukacyjny
Uczestnicy szkolenia poznają podstawowe schematy i style zarządzania ludźmi. Nauczą się wywierać wpływ na ludzi poprzez skuteczną komunikację perswazyjną. Poznają wreszcie różne typy osobowości i nauczą się wykorzystywać wiedzę na temat wpływania na ludzi w praktyce. Uczestnik będzie potrafił skutecznie budować oraz zarządzać zespołami, wykorzystywać praktyczne metody perswazji oraz będzie lepiej odnajdywał się w pozycji lidera grupy. Skuteczne zarządzanie ludźmi i zauważalne efekty szkolenia w codziennym życiu, zbudują również większą pewność siebie uczestników.


Drukuj do PDF