Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Zarządzanie kryzysem i sytuacjami kryzysowymi w pracy managera zespołu - szkolenie ZAMKNIĘTE (dla firm) - termin do ustalenia [WARSZTAT ONLINE]


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/05/29/10142/575832
Cena netto 650,00 zł Cena brutto 799,50 zł
Cena netto za godzinę 81,25 zł Cena brutto za godzinę 99,94
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-06-16 Termin zakończenia usługi 2020-06-24
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-05-29 Termin zakończenia rekrutacji 2020-06-11
Maksymalna liczba uczestników 6
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.
Osoba do kontaktu Anna Zielińska Telefon +48 22 250 22 82
E-mail info@hillway.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Podczas szkolenia zarządzanie kryzysem i sytuacjami kryzysowymi w pracy managera zespołu uczestnicy dowiedzą się jak: - korygować, motywować i wspierać pracowników w procesach firmowych, - rozpoznawać i dostosowywać swój styl komunikacji do różnych typów osobowości. Dodatkowo: - dokonana zostanie autodiagnoza zdolności komunikacyjnych, - przedstawione będzie istota różnorodności podczas przekazywania komunikatów, - przestawione zostaną techniki oddziaływania na pozytywne emocje drugiej strony.
Drukuj do PDF