Kategorie usług
 
Menu

Sposoby pozyskiwania klientów, budowanie oferty sprzedażowej oraz długotrwałych relacji z klientami


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/05/29/12600/575684
Cena netto 3 700,00 zł Cena brutto 3 700,00 zł
Cena netto za godzinę 231,25 zł Cena brutto za godzinę 231,25
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-06-20 Termin zakończenia usługi 2020-06-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-05-29 Termin zakończenia rekrutacji 2020-06-20
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu GRUPA TIPMEDIA Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Renata Flak Telefon 733533686
E-mail doradztwo@tipmedia.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie skierowane jest do pracowników , którzy na co dzień pracują pozyskując zróżnicowane grupy klientów. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat: - roli sprzedawcy w przedsiębiorstwie - budowania relacji z klientem - budowania zaufania - różnych typów klientów - technik analizowania potrzeb - trudnych sytuacji w kontakcie z klientem oraz sposobów ich rozwiązania - procesu dokonywania zakupów przez klientów - socjal media w swojej firmie - jak powinien wyglądać dobry profil firmy na FB - budowania i właściwości lejka sprzedażowego - Webinarów jako narzędzia pracy zdalnej i narzędzie pozyskiwania klientów Uczestnicy zdobędą umiejętności: -- przygotowanie oferty handlowej - rozpoznawania potrzeb klientów - używania i tworzenia języka korzyści w przygotowywanych przez siebie ofertach handlowych - tworzenia przekazu informacyjnego dla klienta z wykorzystaniem mediów tradycyjnych i nowoczesnych - Budowania korzystnego porozumienia dla obu stron - Proponowania kreatywnego rozwiązania, które wpisują się w indywidualne potrzeby klienta - tworzenia profili dostosowanych do branż usługowych - jak budować społeczności wokół przedsiębiorstwa w social media - budowania oferty reklamowej - pozyskiwania klientów, budowanie bazy adresowej i marki firmy za pomocą webinarów Po ukończeniu szkolenia uczestnicy : - zwiększą efektywność swojej pracy a tym samym zwiększą sprzedaż w przedsiębiorstwie - będą lepiej przystosowani do realiów współczesnego rynku, przez co zwiększy swoją konkurencyjność na rynku pracy -będą skuteczniejsi w działaniach prowadzonych w ramach pracy dla przedsiębiorstwa - Odpowiednio przygotować się do procesu sprzedaży - Odkryć i zrozumieć strategiczne potrzeby potencjalnych klientów zdobywając głęboką wiedzę o organizacji
Drukuj do PDF