Kategorie usług
 
Menu

Marketing internetowy - kompleksowo o obecności marki w sieci


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/05/11/9407/566089
Cena netto 4 650,00 zł Cena brutto 4 650,00 zł
Cena netto za godzinę 73,81 zł Cena brutto za godzinę 73,81
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 63
Termin rozpoczęcia usługi 2020-09-03 Termin zakończenia usługi 2020-09-26
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-05-12 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-01
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Akt prawny:
posiada uprawnienia do świadczenia usług rozwojowych prowadzących do zdobycia lub potwierdzenia kwalifikacji nadawanych po ukończeniu kursów dokształcających i szkoleń, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym
Zakres tematyczny kursy i szkolenia
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
Osoba do kontaktu Katarzyna Westerowska Telefon +48513969884
E-mail szkolenia@gwsh.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Nabycie wiedzy i umiejętności zastosowania narzędzi marketingu internetowego do promocji marki w sieci, zwiększenie jej widoczności w Internecie i ruchu na stronie internetowej organizacji o min. 5% do trzech miesięcy od zakończenia udziału w kursie.
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian. Zwiększenie świadomości roli tych narzędzi w komunikacji z klientami. Po zakończeniu kursu Uczestnik: - posiada ogólną wiedzę o dostępnych narzędziach marketingu internetowego - wie jak zainteresować potencjalnych klientów swoim przekazem reklamowym - wie jakie cele powinny realizować kampanie internetowe i jak je osiągnąć - wie jakie są możliwości narzędzia Google Analytics – bezpłatnego narzędzia do monitorowania ruchu na stronach internetowych - wie jak przygotować stronę docelową dla kampanii Google Ads - wie jak dzięki automatyzacji oszczędzić czas potrzebny na pracę z kampaniami Google Ads - wie jakie są narzędzia do analizy stron internetowych pod kątem SEO - zna zasady pozycjonowania lokalnego i pozyskiwania linków - zna wtyczki dla WordPress wspomagające pozycjonowanie strony www - posiada wiedzę o typach mediów społecznościowych i ich zastosowaniu - zna funkcjonalności najpopularniejszych mediów społecznościowych - umiejętnie dobiera cele i narzędzia do zaplanowanych działań marketingowych - potrafi mierzyć efekty działań w Internecie i wyciągać z nich właściwe wnioski - posiada umiejętność wykorzystania danych z Google Analytics do oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych i jako podstawy do wprowadzania w nich zmian - potrafi stworzyć kampanię Google Ads na własne potrzeby - potrafi ocenić wyniki kampanii Google Ads - potrafi prowadzić działania reklamowe w Sieci Reklamowej Google - potrafi sprawnie zoptymalizować stronę internetową, aby była przyjazna wyszukiwarce Google - wie jak prawidłowo korzystać z wizytówki Google Moja Firma - potrafi samodzielnie zaplanować prostą strategię komunikacji w social media - potrafi samodzielnie wdrożyć strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych - jest świadom swoich umiejętności, potrafi je zastosować w codziennej pracy z innymi osobami - potrafi wykorzystać nabytą widzę na rynku pracy i spełnić oczekiwania pracodawcy lub partnera/klienta w obszarze szkolenia - umiejętnie dzieli się nabytą widzą i potrafi wytłumaczyć mechanizmy rządzące marketingiem internetowym współpracownikom, podwładnym i partnerom - potrafi zaprezentować wyniki prowadzonej przez siebie kampanii swoim współpracownikom, zwierzchnikom i partnerom biznesowym - posiada kompetencje do prowadzenia współpracy z agencją interaktywną na warunkach partnerskich.


Drukuj do PDF