Kategorie usług
 
Menu

Proces Sprzedaży i Zarządzanie Relacjami z Klientami z Wykorzystaniem Systemu CRM - Akademia Menadżera MŚP [SZKOLENIE ZDALNE + WDROŻENIE]


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/04/09/13873/553682
Cena netto 980,00 zł Cena brutto 980,00 zł
Cena netto za godzinę 98,00 zł Cena brutto za godzinę 98,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 10
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-20 Termin zakończenia usługi 2020-04-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-04-09 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-19
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Mariusz Tomaszewski MTConsulting
Osoba do kontaktu Małgorzata Heinrich Telefon 883329608
E-mail biuro@mtc.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji uczestników w zakresie projektowania procesów sprzedaży oraz nawiązywania, budowania i utrzymywania relacji z klientami z wykorzystaniem sytemu CRM, jak również wsparcie Uczestników we wdrożeniu zdobytej wiedzy w codzienną praktykę. Dzięki udziałowi w szkoleniu: • poznasz różne strategie, kanały i narzędzia pozyskiwania klientów • określisz profil swojego idealnego klienta • dowiesz się jak zaprojektować lejek marketingowy i lejek sprzedażowy • zaprojektujesz ścieżkę zakupową Twoich klientów • dowiesz się jak budować relacje z klientami z Twojej grupy docelowej i jak nimi zarządzać • dowiesz się, jaka jest rola procesu sprzedaży i poszczególnych jego etapów • nauczysz się projektować proces sprzedaży i określisz proces sprzedaży dla swojego idealnego klienta • dowiesz się, jak wybrać odpowiedni system CRM dla swoich procesów sprzedaży Szkolenie online - forma zdalna na żywo z trenerem.
Drukuj do PDF