Kategorie usług
 
Menu

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA - USŁUGA ZDALNA


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/04/08/16236/553136
Cena netto 1 900,00 zł Cena brutto 1 900,00 zł
Cena netto za godzinę 118,75 zł Cena brutto za godzinę 118,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-01 Termin zakończenia usługi 2020-07-02
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-04-14 Termin zakończenia rekrutacji 2020-06-22
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu BIURO RACHUNKOWE BIUREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Osoba do kontaktu Jolanta Cadera Telefon 607033240
E-mail jolanta.cadera@biurex.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem jest podniesienie poziomu sprzedaży o min 10% w ciągu następnych 6 miesięcy od ukończenia szkolenia oraz znacząco podnieść poziom jakości obsługi.
Cel edukacyjny
Uczestnicy mają otrzymać zestaw narzędzi mentalnych i technik wpływania na siebie, swoje nastawienie, dzięki którym będą w stanie w szybki i łatwy sposób mobilizować się do działania i osiągać pożądane efekty w sprzedaży. Uczestnicy nauczą się w jaki sposób rozmawiać o produkcie, używając języka korzyści wzbudzać pragnienie posiadania, pokazywać korzyści z jego posiadania i sprawiać, że klienci będą mieli nieodpartą ochotę by kupić
Drukuj do PDF