Kategorie usług
 
Menu

Budowanie relacji z mediami


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/04/07/34425/553078
Cena netto 1 500,00 zł Cena brutto 1 845,00 zł
Cena netto za godzinę 150,00 zł Cena brutto za godzinę 184,50
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 10
Termin rozpoczęcia usługi 2020-08-07 Termin zakończenia usługi 2020-08-07
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-04-08 Termin zakończenia rekrutacji 2020-08-07
Maksymalna liczba uczestników 8
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Fundacja Wsparcia Nauki i Biznesu
Osoba do kontaktu Paulina Szabelska Telefon 572 222 004
E-mail paulina.szabelska@fundacjawnb.org.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie podstawowych zasad budowania relacji z mediami. Nauka profesjonalnego reprezentowania siebie/firmy w mediach i na forum publicznym. Podczas szkolenia uczestnicy przyswoją wiedzę i umiejętności w obszarze wygłaszania oświadczeń dla mediów, strategii nawiązywania kontaktów z dziennikarzami, zasad zachowania się przed kamerą, specyfiki pracy mediów, kluczowych umiejętności podczas kontaktu z mediami. Poznają techniki budowy informacji prasowej oraz elementy, które należy wykorzystać w tworzeniu tego typu komunikatów. Ćwiczenie różnych sytuacji, które pomagają odnaleźć się w relacjach z dziennikarzami. Wiedza w zakresie: - Co to są media?; specyfiki pracy mediów we współczesnym świecie; - najskuteczniejszych metod współpracy z mediami, - technik udzielania wypowiedzi, w tym wystąpień przed kamerą; - narzędzi przydatnych w relacjach z mediami; - zasad udzielania wywiadów; ; - technik współpracy; - odpowiedniego nawiązania kontaktu; - autoprezentacji. Umiejętności w zakresie: - budowania relacji z mediami; - budowania własnego wizerunku; - ; - odpowiedniego udzielania wypowiedzi oraz tworzenia tekstów; - profesjonalnej prezentacji organizacji w mediach i na forum publicznym; - świadomego kształtowania własnego wizerunku w mediach. Kompetencje społeczne w zakresie: - zwiększenia pewności siebie; - swobodnego porozumiewania się z mediami; - świadomej autoprezentacji; - radzenia sobie z emocjami; - efektywności w działaniach.


Drukuj do PDF