Kategorie usług
 
Menu

Lew Salonowy. Jak budować wizerunek profesjonalisty i prowadzić konwersacje z kontrahentami? (forma zdalna)


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/04/07/10976/552941
Cena netto 980,00 zł Cena brutto 1 205,40 zł
Cena netto za godzinę 70,00 zł Cena brutto za godzinę 86,10
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-20 Termin zakończenia usługi 2020-04-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-04-07 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-17
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Gdańska Akademia Umiejętności Menedżerskich Joseph Wera
Osoba do kontaktu Joanna Makuch Telefon 664 494 281
E-mail j.makuch@gaum.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników praktycznych umiejętności prowadzenia konwersacji i komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Po szkoleniu uczestnik: - formułuje przekaz w sposób jasny i klarowny. - rozumie potrzeby komunikowane przez rozmówcę i wykazuje w stosunku do niego empatię, prezentując postawę otwartości. - potrafi wskazać i opisać potrzeby oraz oczekiwania różnych grup wewnątrz i na zewnątrz organizacji. - wie jak rozumieć sens wypowiedzi rozmówcy, analizować ją i podsumowywać wykorzystując parafrazę. - dopasowuje działania wizerunkowe do specyfiki działalności organizacji dbając o ich spójność. - wie jak zachować profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych. - sprawdził poziom nabytej wiedzy w quizie z grywalizacją.
Drukuj do PDF