Kategorie usług
 
Menu

    Zarządzanie Franczyzą I edycja  


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Studia podyplomowe
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/03/26/15499/548315
Cena netto 8 900,00 zł Cena brutto 8 900,00 zł
Cena netto za godzinę 52,35 zł Cena brutto za godzinę 52,35
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 170
Termin rozpoczęcia usługi 2020-10-01 Termin zakończenia usługi 2021-09-30
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-04-15 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-30
Maksymalna liczba uczestników 34
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Akt prawny:
posiada uprawnienia do świadczenia usług rozwojowych prowadzących do zdobycia kwalifikacji nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r poz. 572, z późn. zm. )
Zakres tematyczny studia podyplomowe
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Osoba do kontaktu Marta Ziółkowska Telefon 225649309
E-mail marta.ziolkowska@sgh.waw.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
 Na studiach podyplomowych „Zarządzanie franczyzą” zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które pozwolą rozwinąć się Tobie i Twojej firmie lub efektywnie przekształcić ją w sieć franczyzową zwiększając udział w rynku. Studia podyplomowe Zarządzanie Franczyzą zostały stworzone tak, aby przekazać wszechstronne narzędzia potrzebne do skutecznego wykorzystania franczyzy w ekspansji rynkowej przedsiębiorstwa. Program studiów obejmuje nowoczesne metody kształcenia, zarówno warsztaty dotyczące samej specyfiki biznesu franczyzowego, jak i pogłębiające umiejętności zarządzania przedsiębiorstwem.   Celem studiów jest transfer wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem franczyzowym i systemem franczyzowym w otoczeniu krajowym i międzynarodowym. Dzięki studiom słuchacze nabędą kompetencje niezbędne dla wykwalifikowanych pracowników i właścicieli przedsiębiorstw franczyzowych lub podmiotów z nimi współpracujących. Realizowany program jest skoncentrowany na praktycznej analizie aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa franczyzowego i sieci franczyzowej: zarządczych, prawnych, finansowych, marketingowych i personalnych, a zaplanowane warsztaty umożliwią słuchaczom rozwój kompetencji interpersonalnych.


Drukuj do PDF